  • 21. Data: 2012-06-15 09:29:10
    Temat: Re: czym podłaczyć baterie wannową?
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    czy ktoś gdzieś widział do kupienia takie rurki:
    http://archiwumallegro.pl/rurka_miedziana_m10_wezyk_
    nigdy_nie_peknie-910371136.html
    kiedyś były w leroy merlin, ale teraz nie ma, w necie pełno zaworków z
    końcówką do przykręcania takich rurek miedzianych, a samych rurek nie ma,
    tylko niezarobione na metry...
    jak ktoś widział, linka dawać...

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2012-06-17 01:09:12
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 14 Cze, 20:18, awow <a...@w...pl> wrote:
    > Czy metalowe węże mają jakieś wady, wydają się najprostsze w zastosowaniu.
    Mają jedną poważną, Trudno dostać specjalne (pogrubione) nyple do ich
    podłączania.
    Przy zwykłych szlag trafia uszczelki albo nakrętki węży.

    pzdr. p.

  • 23. Data: 2012-06-19 05:25:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Boncza wrote:
    > Mają jedną poważną, Trudno dostać specjalne (pogrubione) nyple do ich
    > podłączania.
    > Przy zwykłych szlag trafia uszczelki albo nakrętki węży.

    niestety... sam sie namordowałem z tym kilka razy solidnie.