  • 11. Data: 2013-07-22 10:03:04
    Temat: Re: czym pompować wylewkę ?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 lipca 2013 09:02:19 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Przypomina mi się w tym momencie znajomy, który trudni się tego typu
    > robotami. Dostał zlecenie na wykonanie takiej wylewki. Zajechał na
    > miejsce i okazało się, że właściciel mieszkania sam się zabrał za
    > robienie takiej wylewki. Rozrobił cały, duży kalfas. Następnie wylał na
    > środek pomieszczenia i czekał, aż wylewka sama się rozpłynie i
    > wypoziomuje :)

    To chyba kupil zwykla wylewke, a nie samopoziomujaca.
    Ja taka prawdziwa samopoziomujaca (droga jak cholera) wylewalem raz jak
    pomagalem znajomemu w remoncie - w malutkim wiatrolapie (1,5 x 1,5) i to sie
    rzeczywiscie samo rozplywa. Bylem pod naprawde duzym wrazeniem "jak to dziala" :)
    Oczywiscie w pomieszczeniu 25mb lepiej pomoc w poczatkowej fazie chocby grabiami ale
    spokojnie metoda "wylej na srodek" w przypadku samopoziomu powinna sie moim zdaniem
    sprawdzic :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-07-22 15:23:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A co na to sąsiad pod Tobą, ma ubezpieczone mieszkanie od zalania wodą z
    > betonem?

    oj ludzie ludzie...
    Jaką wodą z betonem ?

    Mam (już leżą worki w przedpokoju) wylewkę KREISTEL MASAFIX. To jest
    masa samopoziomująca , bodajże cementowa.

    Jak już pisałem wcześniej robiłem już taką wylewkę parę lat temu, wyszło
    b.dobrze. Tyle, że w mniejszym pokoju (inna masa, nie pamiętam jaka, ale
    też jakoś koło 30zł/worek).

    Oczywiście z pianką dystansową przy ścianie, beton oczyszczony,
    zagruntowany 2 razy unigruntem. Zrobione znaczniki poziomu (wkręciłem
    kołeczki w siatce 70x70 cm). Przygotowałem sobie większą pacę , bo
    pamiętam , że w "cienkich miejscach" trzeba było jej trochę pomóc.

    Więc tak - wiem jak się robi wylewkę. Tutaj się tylko trochę martwię o
    to wylewaniem, ale spróbuję z przewracaniem kubła, rezerwowo mam też
    małą pompę elektryczną, która powinna to uciągnąć jak sądzę, ale to tak
    rezerwowo.

    Natomiast nie stosowałem jeża wtedy - ale nie dopatrzyłem się żadnych
    widocznych pęcherzy - może gdzieś w masie... Ale w takim zastosowaniu to
    chyba nie jest dramat.

  • 13. Data: 2013-07-22 15:27:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ja mam.
    > Wziąć pierwszą lepszą gazetę. Odszukać stronę z ogłoszeniami. Odszukać
    > ogłoszenia dotyczące budowlanki, podzwonić, umówić się, popatrzeć jak
    > robią, zapłacić, a nie kombinować jak "łysy koń pod górę" z czymś, co
    > zajmie maksymalnie godzinę pracy osobie, która te roboty wykonuje bez
    > użycia pomp czy betoniarek. :)

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie o to pytałem ?
    Z jakiegoś powodu chcę zrobić sam, w dodatku nie jest to mój pierwszy
    raz w tej materii.
    Jak będę chciał ekipę albo "fachowca" to sobie potrafię znaleźć. Tak, że
    dzięki za takie rady.

  • 14. Data: 2013-07-22 15:29:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > robienie takiej wylewki. Rozrobił cały, duży kalfas. Następnie wylał na
    > środek pomieszczenia i czekał, aż wylewka sama się rozpłynie i

    No patrz, a mnie się jakoś udało. Cud panie.

  • 15. Data: 2013-07-26 02:34:32
    Od: k...@g...com

    http://www.youtube.com/watch?v=nDaH1gKisbI

  • 16. Data: 2013-07-26 10:01:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 02:34:32 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=nDaH1gKisbI

    Mam identyczny w garazu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2013-07-26 18:24:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=n4NO96c43Zs

    Sprawdzałęm - daje radę z wylewką. Jedyne zastrzeżenie, to trochę za
    mały przepływ. Wylewanie kubłem jednak jest szybsze :)