  • 1. Data: 2009-09-16 10:07:15
    Temat: Re: czym przykleić kabel do ściany?
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "P." <g...@o...pl> wrote in message
    news:h8vll5$iqu$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Czym przykleić kabel antenowy, w poziomie, jakies 2 m nad podłogą? Zalezy
    mi
    > na kleju niebrudzącym ściany (najlepiej przezroczystym, rzadkim, coby go
    > pędzelkiem rozprowadzić, szybko wiążącym)
    > Mocowanie uchwytów w ścianie raczej odpada. No chyba, że są jakieś wygodne
    > rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)
    > więc nie chcę zbyt mocno ingerować.
    >
    > pozdrawiam
    > P.

    Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie. Inne - glutownica.

  • 2. Data: 2009-09-16 18:44:59
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> wrote in message

    > Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej
    > http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expe
    rt,art,288.html

    > MaW

    Przy sztywnych, grubych i ciężkich kablach proponuję klej montażowy. Inna
    sprawa - idiotoodporność - wtedy rurka metalowa na uchwytach umocowana na
    kołkach, z kablem w środku.

  • 4. Data: 2009-09-18 10:13:58
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > Nie lepiej w listwie przypodłogowej - tanie rozwiązanie.

    Mogę tylko po ścianie - jak już pisałem jest to korytarz - klatka schodowa.

    pozdr.

  • 5. Data: 2009-09-18 10:31:34
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

  • 6. Data: 2009-09-18 17:06:33
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    > przecież ci napisał - glutownica czyli pistolet na klej
    > http://www.otopr.pl/pr/pistolet-do-kleju-modeco-expe
    rt,art,288.html

    Nie polecam, glut z glutownicy jest dobry dla kabelka telefonicznego,
    antenowy jest za ciężki i za sztywny i jeszcze klejony na tynk (?), moim
    zdaniem raczej odpadnie. Lepszy będzie przezroczysty klej do styropianu
    lub coś z Tytana, tu radzę uważać aby był bezbarwny.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 7. Data: 2009-09-18 18:30:12
    Od: grzesiek <g...@g...pl>

    P. pisze:
> [...]
    > rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)

    Ja bym proponował takie małe plastikowe uchwyty, a jako że
    jest to ściana betonowa to konicznie z dołączonymi do nich
    hartowanymi gwoździkami. Nie gwarantuję 100% sukcesu ale
    można spróbować. Opakowanie takich uchwytów z gwoździami to
    koszt kilku PLN

    pozdrawiam
    grzesiek

  • 8. Data: 2009-09-18 19:48:37
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 18 Wrz, 19:06, "JacekG." <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zdaniem raczej odpadnie. Lepszy będzie przezroczysty klej do styropianu
    > lub coś z Tytana, tu radzę uważać aby był bezbarwny.

    Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

    Pzdr.
    L.

  • 9. Data: 2009-09-20 09:53:46
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > gwarantuję 100% sukcesu ale można spróbować. Opakowanie takich uchwytów z

    bedzie dzialac :)
    daaawno temu tak mocowalem kable na klatkach schodowych w blokach i trzymalo
    sie pieknie :)
    kable sieciowe a nie antenowe ale wielkiej roznicy nie ma, uchwyty mocno
    trzymaja i zamontowac jest latwo
    zdecydowanie mniej roboty niz zabawa z klejem

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-09-21 05:46:58
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >Eee, ja na gluta kleiłem 5x4 i 5x6, kwestia wprawy :]

    Kleiles i wisial rok/dwa/piec czy kleiles i po miesiacu przykrył go tynk ?
    ;)

    Pozdrawiam

    Kane