  • 1. Data: 2013-10-19 11:18:37
    Temat: czym przykryc?
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    witam
    czym przykryc dom? dachowka ceramiczna czy cementowa?
    wykonane bedzie pelne deskowanie i na dzien dzisiejszy wybor jest na
    dachowke cementowa braasa.
    ma ktos przykryty dom taka dachowka? troche obawiam sie "kwitniecia" na
    zielone mchem ale wykonawca uspokaja ze to zalezy w duzym stopniu od
    polozenia domu (wilgotnosci). nasz dom jest na "wyzynie" wiec duzych
    problemow raczej nie powinno byc.

  • 2. Data: 2013-10-19 14:24:39
    Temat: Re: czym przykryc?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-19 11:18, Marcin Ł wrote:
> [...]
    > zielone mchem ale wykonawca uspokaja ze to zalezy w duzym stopniu od
    > polozenia domu (wilgotnosci). nasz dom jest na "wyzynie" wiec duzych

    mam ementową Braasa - Tegalit. Kwitnięcia nie zaobserwowałem.

    Masz deskowanie pełne, więc jeśli styl domu nowoczesny to zrobiłby
    tytan-cynk (stojący rąbek) ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-10-19 14:51:13
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    On 2013-10-19 11:18, Marcin Ł wrote:
> [...]

    mam ementową Braasa - Tegalit. Kwitnięcia nie zaobserwowałem.

    Masz deskowanie pełne, więc jeśli styl domu nowoczesny to zrobiłby

    myslalem o stojacym rabku chociaz dom nie jest z tych nowoczesnych. majster
    powiedzial ze takie cos ladnie tylko wyglada a ta zakladka to srednio sie
    sprawdza przez jakis tam klik.

  • 4. Data: 2013-10-19 15:04:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-19 14:51, Marcin Ł wrote:
    > myslalem o stojacym rabku chociaz dom nie jest z tych nowoczesnych.
    > majster powiedzial ze takie cos ladnie tylko wyglada a ta zakladka to
    > srednio sie sprawdza przez jakis tam klik.

    Klik w tytan-cynku??
    Coś ten majster kręci albo Rheinzink-u na oczy nie widział. ;-)

  • 5. Data: 2013-10-22 10:32:01
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 19.10.2013 11:18, Marcin Ł wrote:
> [...]
    > zielone mchem ale wykonawca uspokaja ze to zalezy w duzym stopniu od
    > polozenia domu (wilgotnosci). nasz dom jest na "wyzynie" wiec duzych

    Moze kwitniecia nie bedzie, ale jesli dachowka nie bedzie glazurowana to
    wszelkie pylki, sadze od sasiadow i inne drobiazgi dosc skutecznie
    potrafia sie do takiej dachowki przyczepic.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z