  • 11. Data: 2011-06-03 08:03:12
    Temat: Re: czym zabezpieczyć balkon przed wypadaniem przedmiotów ;) ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jura napisał(a):
    > Fuj! i będzie kolejny balkon z plastikiem.
    Mnie odpowiadasz? Jemu odpisz. Chce, to ma. Jego balkon.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-06-03 08:21:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 09:31:13 +0200, Jura napisał(a):

    > O wiele estetyczniej wygląda -przewleczona miedzy wspornikami poręczy-
    > mata z bambusowej rolety okiennej.

    ...a przy dużym nasileniu liczbowym takich mat blok zaczyna wyglądać jak
    wietnamska wioska ustawiona w stosik...
    ;-PPP
    --
    XL

    Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
    w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
    Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
    Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

    by XL

  • 13. Data: 2011-06-03 09:20:17
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 10:21, Ikselka pisze:

    > ...a przy dużym nasileniu liczbowym takich mat blok zaczyna wyglądać jak
    > wietnamska wioska ustawiona w stosik...
    > ;-PPP

    Doskonałe porównanie!
    Szczerze się umłehehałem

    --
    Jura

  • 14. Data: 2011-06-03 09:23:34
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 10:03, Krzysztof 45 pisze:

    > Mnie odpowiadasz? Jemu odpisz. Chce, to ma. Jego balkon.

    Może jakby nie wspominać/przypominać/ o niektórych ideach z czasów
    niedoboru materiałowego... to by o nich zapomniano. :)

    --
    Jura

  • 15. Data: 2011-06-03 09:29:04
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jura napisał(a):
    > Może jakby nie wspominać/przypominać/ o niektórych ideach z czasów
    > niedoboru materiałowego... to by o nich zapomniano. :)
    Widział u sasiada, podoba mu sie, predzej czy pozniej zdobedzie to co
    chce.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-06-03 09:34:02
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jura napisał(a):

    > Doskonałe porównanie!
    > Szczerze się umłehehałem
    Pozazdrościć wyobraźni.
    Gość chce coś o wysokości 15cm, by pewnie piłeczka dziecku nie wpadła,
    a tu już sie tworzy widoki wioski wietnamskiej. ROTFL i nie z wioski
    wietnamskiej.
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2011-06-03 10:03:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 11:20:17 +0200, Jura napisał(a):

    > Doskonałe porównanie!
    > Szczerze się umłehehałem

    Porównanie porównaniem, ale to rzeczywiście tak wygląda. A z kolei z tymi
    najróżniejszej maści plastikami i innymi cudami w szczebelkach, co balkon
    to inny wynalazek - jak slums w Mexico City albo Rio... Ustawiony
    oczywiście w stosik ;-P
    http://tiny.pl/hfd6f

  • 18. Data: 2011-06-03 10:04:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 11:34:02 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Pozazdrościć wyobraźni.
    > Gość chce coś o wysokości 15cm, by pewnie piłeczka dziecku nie wpadła,
    > a tu już sie tworzy widoki wioski wietnamskiej. ROTFL i nie z wioski
    > wietnamskiej.

    SIATKA. Pisałam. Mało widoczna, dobrze działa.
    Nie pasuje - no to co się dziwisz, że uruchamiam wyobraźnię 3-)

  • 19. Data: 2011-06-03 14:04:19
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 12:03:02 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > najróżniejszej maści plastikami i innymi cudami w szczebelkach, co balkon
    > to inny wynalazek - jak slums w Mexico City albo Rio... Ustawiony

    Te cuda na szczebelkach to jeszcze zniosę, najbardziej mnie irytuje pranie
    dyndająca na prętach poza balkonem. Na starym miejscu mieliśmy duży (no jak
    na blokowe warunki) taras ze schodami do ogródka. To dzięki temu, że na
    parterze. Natomiast piętro wyżej był już normalny balkon i pranie sąsiada
    dyndało nam nad naszym tarasem. Na szczęście to już przeszłość.

    --
    w_e

  • 20. Data: 2011-06-04 08:03:59
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-06-01 21:03, . pisze:
    > Witam
    > Kupiłem sobie osłonę na dość pokaźny balkon w bloku.
    > Wszystko fajnie ale na dole dalej mam szpary przez które czasem może coś
    > spaść ;)
    > Czym to zabezpieczyć ? czy jest jakiś gotowy produkt ? sąsiad ma
    > harmonijkę z jakiegoś szarego materiału coś jak pcv na wysokość ok 15 cm
    > ale za cholerę nie wiem jak to można nazwać aby to zamówić.

    Po przeczytaniu Twojego postu zacząłem poszukiwania dla siebie.
    Znalazłem m.in. tego producenta - ma spory wybór
    http://allegro.pl/sklep/1734664_oslony-balkonowe

    Chociaż to nie dla mnie - ja szukam siatki balkonowej, a tej jakby
    mniej...