  • 11. Data: 2014-12-04 19:33:37
    Temat: Re: czym zedrzeć 2cm betonu
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:m5q0a1$o3q$1@dont-email.me...
    > Czy taką tarczą da się to zrobić?
    > http://www.makita.sklep.pl/tarcza-garnkowa-dysk-diam
    entowy-do-szlifowania-beto
    > nu-z-podwojnym-segmentem-fi125mm-z-gwintem-do-szlifi
    erki-katowej-makita-bosch-
    > metabo-p-3250.html

    ja bym tego nie ruszal

    przy tego typu sprzecie wibracje sa potezne a na sucho zasyfisz cala okolice

    jezeli juz naprawde musisz to juz bardziej sensowne byloby przyciecie kosza
    niz rzezbienie w wylanym betonie, chyba ze chcesz tylko podebrac same brzegi

    --
    http://db.org.pl/

  • 12. Data: 2014-12-04 21:33:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 18:52:40 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Problem w tym, że jest jeszcze słupek od furtki z drugiej strony i on
    > także wbetonowany jest w postument na którym stawiam gabion... no i ten
    > postument jest wylany niżej o ok. 2cm :-)
    > Gabiony nierówne w odległości 1m od siebie będą się rzucały w oczy.

    to dorob z drugiej strony te 2cm ;)

    WS

  • 13. Data: 2014-12-04 22:50:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-12-04 o 18:04, quent pisze:
    > No właśnie z tego co czytam to są róże, i takie co pracują na sucho i
    > inne - na mokro. Podono jest jakieś oznaczenie na tarczy.
    > Trochę mnie ta cena przeraża ;-)
    > Miałeś tańszą - jaką? Ile wytrazymała?

    Mam coś podobnego i w podobnej cenie kupowałem:
    http://allegro.pl/tarcza-garnkowa-do-szlifowania-bet
    onu-125mmsegment-i4860171348.html
    Ale że było, to ze dwa lata temu to nie mam nawet opakowania i nie wiem
    co to za firma. Na samej tarczy też nie ma żadnych oznaczeń ale to jakiś
    noname.
    Moja tarcza wytrzymała zebranie i szlifowanie czterech czy pięciu stopni
    z betonowych schodów. Niewiele jej przy tej robocie ubyło i nadal
    dzielnie mi służy. Można nią szlifować na sucho i mokro.
    Na Twoja robótkę taka tarcza za 50-60 zł spokojnie wystarczy.

  • 14. Data: 2014-12-05 10:20:37
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 04.12.2014 16:58, quent wrote:
    > Mam zamiar obsadzić wbetonowane słupki koszami gabinowymi. Niestety
    > gabiony produkowane są o wysokościach będących wielkokrotnością 5cm.
    > No i teraz muszę zedrzeć ok. 2cm betonu wokół słupka na tej fotce:

    Moim zdaniem dla 2 cm nie warto. Wykosztujesz sie, nakurzysz, slupek
    mozesz naruszyc poprzez wibracje.
    Nie latwiej jak musisz skrocic kosz? Naciac i potem pospawac itp? Dla
    siebie wolalbym bawic sie czysto ze spawarka/lutownica.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2014-12-05 12:16:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-12-05 10:20, Marek wrote:
    > Moim zdaniem dla 2 cm nie warto. Wykosztujesz sie, nakurzysz, slupek
    > mozesz naruszyc poprzez wibracje.

    Nie no ale słupek jest wbetonowany chyba na metr. Szlifowanie z góry nie
    powinno mieć wpływu

    > Nie latwiej jak musisz skrocic kosz? Naciac i potem pospawac itp? Dla
    > siebie wolalbym bawic sie czysto ze spawarka/lutownica.

    Nie pomyślałem jeszcze o jednej sprawie.
    Kosze będą w odległości od siebie 1m, mają stężenia konstrukcyjne co
    20cm. Jednak musi być ich podstawa na jednakowym poziomie bo te stężenia
    muszą być w jednej linii, optycznie będzie to wyglądać źle jak się
    rozjadą a będzie to na pewno występować gdy skrócę jeden kosz.

    Myslę nad dolaniem jednak tych 2cm na wiosnę.

    Jakiś sprawdzony przepis na beton? :D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 16. Data: 2014-12-05 12:28:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 12:13:44 UTC+1 użytkownik quent napisał:
    > Myslę nad dolaniem jednak tych 2cm na wiosnę.
    > Jakiś sprawdzony przepis na beton? :D
    Taki kosz wypełniony czymś tam to trochę waży. Myślę więc że nie ma sensu bawić się w
    nadlewanie tych 2cm tylko podłożyć coś grubości 2cm+ jakaś terakota(nawet dla
    pewności przykleić klejem do kafli) czy cos w tym stylu. To i tak dla zasady bo kosze
    w odległości 100cm od siebie więc różnicy poziomów 2cm nikt nie zauważy i tak.