  • 31. Data: 2017-03-26 22:33:27
    Temat: Re: czyszczenie studni kopanej
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    > w 12 minut wywalila wode z studni.
    > Tragedii nie ma, troche mulu, standard, ale ..... :)
    > Wiem czym te studnie oczyscic od srodka ale czy mozecie mi polecic cos
    > do uszczelnienia przestrzeni miedzy kregami betonowymi?
    > Widac ze saczy sie tamtedy woda wiec dobrze by bylo to uszczelnic po

    12 minut?Tu ile tam wody było? Albo pompa dobra.Ale w takim razie do podlewania
    musisz gorszą kupić...
    Mówiłeś, że ma 10 metrów.To 10-12 kręgów.Ale jest?Byłeś na dnie?
    co jest na dnie: muł, czy żwir? Ile tego jest?
    W jakim stanie są kręgi? czy są pokrzywiome? jakie są szczeliny miedzy kręgami? czy
    kręgi mają felc?
    wystarczy.Jeżeli szczeliny nie są duże, (tak na palec) to nie zawracaj sobie
    głowy.Pamiętaj, że patrzysz na pustą studnię.Jest w niej podciśnienie i woda leci
    skąd ma łatwiej Szczególnie teraz, gdy jest mokro..W pełnej powinna napływać z
    dołu.Szczególnie, jak jest na warstwie wodonośnej.Często da się to sprawdzić.

  • 32. Data: 2017-03-26 22:45:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 21:24, doktorek pisze:
> [...]
    > oczyszczeniu.
    > Jakis cement ultraszybkoschnacy czy cos bardzo profesjonalengo?

    Jest w Casto w workach 5kg, wiąże w 10minut, na dodatek rozszerza się
    więc idealny do szpar.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 33. Data: 2017-03-26 22:55:20
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Pan zachwalal ostro te pompe i wlasnie mowil, ze sa ludzi zadowoleni bo
    ostro zasuwa.
    Na dnie jeszcze nie bylem, dzisiaj tylko sobie odpalilem bo musialem
    sprawdzic czy dziala.
    Kregi proste, szpary nawet chyba nie na pales, woda przez nie sie saczy.
    Jak zejde na dol to bedzie dalszy ciag sprawozdania.
    Studnia dokladnie ma takie wymiary:
    glebokosc 650 cm
    srednica 120 cm
    slup wody mial dzisiaj 5 metrow.

    Użytkownik "abomito" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

  • 34. Data: 2017-03-26 22:58:52
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    Dzieki Janusz.
    Ceresit CX 1, CX 5 oraz CX 15.

    dobiore eksperymentalnie, zawsze to troche doswiadczenia :)

  • 35. Data: 2019-11-30 20:37:11
    Od: s...@g...com