  • 21. Data: 2012-08-20 17:27:56
    Temat: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 17:20, Aleksander pisze:
    > E no ... ładna ta Twoja dachówka quent :)

    Dzięki! Ja koniecznie chciałem płaską i akurat (bez względu na cer/bet.)
    tegalit najbardziej mi się podobał.

    > Dachówka betonowa ma też jedną dużą zaletę - trzyma wymiary, przez
    > co lepiej się ją układa - dach jest szczelniejszy - jednak ceramika
    > przy wypalaniu zawsze trochę się odkształci.

    Dokładnie to samo powiedział mi mój dekarz.
    Najbardziej to widać właśnie na dachówce płaskiej.

    > Więc jak już będę kładł dachówkę, to na 99% betonową :)

    Płaską weź ;-)

  • 22. Data: 2012-08-20 20:37:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 20-08-2012 o 14:37:01 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > zapewne.
    >

    > To fakt, kwestia wzgledów estetyczny kto co woli,
    > w moim przypadku na brasie ceramika a betonowa by?a róznica tylko 3k,
    > wola?em dop?aciae do ceramicznej, rok wcze?niej siostra budowa?a z brasa
    > betonow? i po 5 latach delikatnie mchem zachodzi, to na ceramice nie
    > wyst?pi
    > raczej.

    Ja od strony pólnocnej (200 metrów do lasu) mam mech na betonowym
    euronicie, obróbce blacharskiej, oknie dachowym - nie ma go tylko na tynku
    silikonowym.

    TG

  • 23. Data: 2012-08-21 12:04:14
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisał w wiadomości

> [...]
    > tegalit najbardziej mi się podobał.

    > Dokładnie to samo powiedział mi mój dekarz.
    > Najbardziej to widać właśnie na dachówce płaskiej.

    Ja jeszcze dodam ze poniewaz betonowa jest grubsza to nawet troche wiekszy
    grad nie powinien rozwalic dachowek betonowych bo maja te 2cm grubosci, a
    ceramiczne ktore maja gdzies 0,50cm grubosci.(mowie tu plaskich typu
    karpiowka- bo nie wiem jakie grubosci maja ceramiczne "faliste") .

    Jaka patrze w tv gdzie sa szkody po przejsciu gradu to widze ze wszedzie sa
    dachowki ceramiczne plaskie typu karpiowka porozwalane.