  • 11. Data: 2009-05-16 09:55:44
    Temat: Re: deska barlinecka bezklasowa
    Od: s...@g...com

    Była taka promocja, ale grubość tych desek to 10 mm a nie 14-15 mm
    jak
    normalnie.

    A tak przy okazji ma to jakies znaczenie?
    Czy 10 czy 15.
    Wyczujesz to pod nogami? :)
    Jak rozumiem grubsze maja ta zalete że za pare lat mozna je
    przeszlifować i bedzie jak nowa.
    Tylko:
    1)Nadal ten sam kolor (co jak sie znudzi)
    2)Myśle że przy szlifowaniu i póżniej lakierowaniu będzie wiecej syfu
    i smrodu i napewno szybciej poloży sie nowe panele/deske niż
    "odrestauruje" stare.

    Czy coś pominąłem?

  • 12. Data: 2009-05-16 12:34:47
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >A tak przy okazji ma to jakies znaczenie?
    > Czy 10 czy 15.

    eee przy tych panelach drewnianych to generalnie zadna roznica

    > Jak rozumiem grubsze maja ta zalete że za pare lat mozna je
    > przeszlifować i bedzie jak nowa.

    heh widziales przekroj takiej "deski" ?
    grubosc materialu wlasciwego(tego co widac) sie nie zmienia, grubszy jest
    tylko spod.
    tak ze do cyklinowania masz i tak tylko2-3 mm od gory bez wzgledu na grubosc
    calej "deski"
    to nie parkiet :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 13. Data: 2009-05-20 13:19:36
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    Chyba jednak kupię normalne (klasowe) deski.
    Cena takich to ok 100zł a bezklasowe to ok 60 zł plud naddatek plus
    brak jakiejkolwiek gwarancji a do tego mimo naddatku potrzeba
    pogodzenia sie z niedoróbkami w mniej widocznych miejscach.

    Na razie mam jeszcze trochę czasu wiec może się coś innego urodzi albo
    kasy bedzie na tyle malo ze bedą najtańsze panele albo wykładzina.

    Pzdr
    QbaB