  • 1. Data: 2012-05-18 09:09:31
    Temat: deska panelowa - grubosc
    Od: "actuar" <a...@y...com>

    Witam. Bardzo prosze o porade. Chcialbym zalozyc deske panelowa. Jaka
    grubosc liczac od posadzki nalezy przyjac na jej montaz? Mam juz zalozone
    okna i na izolacje lacznie z posadzka i koncowym wykonczeniem mam 16 cm (w
    tym jest juz uwzgledniony 1-1,5 cm na luz pomiedzy skrzydlem a podloga).
    Chcialbym koniecznie zastosowac 8 cm styropianu pod posadzke (z mozliwie
    najwyzsza lambda). Dzieki, pozdr. A.

  • 2. Data: 2012-05-18 09:18:11
    Temat: Re: deska panelowa - grubosc
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 maja 2012 09:09:31 UTC+2 użytkownik actuar napisał:
> [...]
    > tym jest juz uwzgledniony 1-1,5 cm na luz pomiedzy skrzydlem a podloga).

    Ościeżnice montuj na samuym końcu jak już będziesz miał podłoge ułożoną.

  • 3. Data: 2012-05-18 10:56:54
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "actuar" <a...@y...com> napisał:
    > Witam. Bardzo prosze o porade. Chcialbym zalozyc deske panelowa. Jaka
    > grubosc liczac od posadzki nalezy przyjac na jej montaz?

    Grubosc panelu + grubosc podkladu pod panele ;-)
    Jest to suma matematyczna.
    Panele sa roznej grubosci, podklady rowniez.
    Google nie dziala ?? ;-)

    Jesli drzwi beda robione na zamowienie
    to nie bedzie problemow, w
    innym razie tak wycyrklowac z podloga
    zeby drzwi nie trzeba bylo podcinac.

    pozdrawiam
    Adams

  • 4. Data: 2012-05-18 13:33:22
    Od: "actuar" <a...@y...com>

    Ja sie pytam - jaka jest wysokosc deski panelowej, co maja oscieznice do
    tego? Wiadomo ze na koncu sie kontuje oscieznice-----? Chyba, ze jest w
    odpowiedzi jakas zgryzliwosc.

    PozdrJ

  • 5. Data: 2012-05-18 13:52:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 maja 2012 13:33:22 UTC+2 użytkownik actuar napisał:
    > Ja sie pytam - jaka jest wysokosc deski panelowej, co maja oscieznice do
    > tego? Wiadomo ze na koncu sie kontuje oscieznice-----? Chyba, ze jest w
    > odpowiedzi jakas zgryzliwosc.

    Żadna zgryzliwość. Skoro pisałeś że uwzględniłes luz 1-1,5cm międzuy drzwiami a
    podłoga to myślałem że popełniłes błąd i wstawiłes futryny przed położeniem podłogi.
    A jak jeszcze nie masz futryn to i odległościa drzwi od podłogi sie nie musisz
    przejmować- zrobisz podłoge postawisz na nia futryny i luz odpowiedni bedzie.

  • 6. Data: 2012-05-18 14:01:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >drzwi od podłogi sie nie musisz przejmować- zrobisz >podłoge postawisz na

    Podejrzewam, ze chodzi o drzwi balkonowe/tarasowe/wejsciowe.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2012-05-18 14:10:09
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "actuar" <a...@y...com> napisał

    > Ja sie pytam - jaka jest wysokosc deski panelowej ?

    :D:D:D

    Jesli chodzi o deske sedesową - jedna z wielu odmian deski panelowej -
    to mierząc jej wysokosc od gornej krawedzi muszli klozetowej wynosi 36cm i
    21mm ;-)

    pozdrawiam
    Adams.