  • 11. Data: 2010-01-19 08:22:57
    Temat: Re: deska sedesowa wolnoopadająca
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    Też chciałam taką kupić. Mi powiedzieli w sklepie, że to starcza na
    kilka m-cy a potem robi się normalną deską, więc szkoda wyrzucać
    pieniędzy. Decyzja należy jednak do Ciebie.

    *******************
    Bzdura. Używam od 4 lat deski wolnoopadającej Roca i działa jak nowa. Żałuję
    teraz, że nie kupiłem takich do pozostałych łazienek.

    Pzdr.
    Adam

  • 12. Data: 2010-01-19 17:34:10
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Sty, 09:22, "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > Bzdura. Używam od 4 lat deski wolnoopadającej Roca i działa jak nowa. Żałuję
    > teraz, że nie kupiłem takich do pozostałych łazienek.

    U mnie jest taka Roca od 2 lat - i tez zero problemow.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2010-01-19 19:36:19
    Od: medea <e...@p...fm>

    Rafal M pisze:

    > U mnie jest taka Roca od 2 lat - i tez zero problemow.

    To zależy od firmy. Deska cersanitu po kilku miesiącach przestała być
    wolno opadająca.

    Ewa

  • 14. Data: 2010-01-29 15:16:11
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > o to to... , właśnie o dziecko mi chodzi :-)
    > chciałem kupić ładną deskę, ale cholernie ciężka, nawet cięższa od
    > oryginalnej i wyobraziłem sobie, jak to spada na rękę,

    na rękę to jeszcze nic...