  • 31. Data: 2011-03-03 08:06:15
    Temat: Re: dla grzejacych byle czym
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:ikmbj8$abb$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Akurat w gospodarstwach dookoła mają dużo więcej miejsca ode mnie
    > - stodoły, szopy, itp.
    > Nie chce się i tyle.

    Bo nikomu nie chce się magazynowac brudnych butelek przez kwartał. Teżbym
    nie magzynował przez kwartał takich śmieci- jeszcze mi tam szczury się
    zalegna;))Jakby te pojemniki stały non stop tak jak u nas to mozna nawet
    codzienni idac np do sklepu wyrzucić reklamówkę z plastykami

    > Jakieś dziwne zasady macie - u nas bez umowy / abonamentu nie podjadą

    Umowe to ja mam podpisane z firmą i "na umowę" jak pisałem ze dwa razyu do
    roku oddaję. A Panowie ze śmieciarki bez umowy za "pół ceny" tez chetnie
    biora;))

    > No to mnie nie dziwi, że nie co miesiąc.
    > U nas by takich śmieci nie odebrali.

    http://www.jfcpolska.com/pics/normall/152.JPG
    Takie pojemniki u nas cały czas stoja w bardzo wielu punktach miasta i sa
    oprózniane na bieżąco

    Krzysiek

  • 32. Data: 2011-03-03 08:26:11
    Temat: Re: dla grzejących węglem
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2011 18:16, Jackare pisze:

    > Znaczy jak "normalnie"? Przejeździłem priusem kilka tysięcy km i palił
    > malutko. W trasie wychodziło pomiędzy 5 a 6 litrów z tym że bliżej 5. W
    > mieście nie wiem - nie interesowałem się ale jakość tego paliwa
    > szczególnie nie ubywało na paliwowskazie

    A popatrz, jak ludzie jeżdżą: gaz do świateł i hamowanie. Cavalinowanie
    z chorą prędkością po obszarze zabudowanym i ciągłe hamowania, bo
    ktoś/coś pojawia się na drodze.

    Ja 5l/100km to mam w lżejszych okresach zimy (tak w okolicach -5C i
    wyżej) w starutkim i zaniedbanym przez poprzednich właścicieli dieslu na
    dojazdach typu "lekkie miasto i krótka trasa". Latem zszedłem do 4,9.

    Jakby w podobnym cyklu ten wychwalany przez "ekologistów" Prius zszedł
    ostro poniżej 3l/100km, to moglibyśmy porozmawiać o jego zaletach ;->

  • 33. Data: 2011-03-03 08:31:37
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 08:39, robercik-us pisze:

    > Po prostu leży polityka 'śmieciowa' i tyle.
    >
    > To w interesie ekonomicznym Kowalskiego powinno być poprawne i
    > ekologiczne zutylizowanie domowych odpadków - nie można stwarzać
    > sytuacji, kiedy Kowalski do ekologii musi dokładać, bo będzie to
    > doprowadzać do kuriozalnych sytuacji - spalanie śmieci, bo taniej.

    U mnie jest tak idiotyczne, że firma od śmieci nie może odbierać śmieci
    rzadziej niż raz na 4 tygodnie (normalnie raz na 2, ale łaskawie można
    co drugi transport odwołać).

    Podobno takie są gminne czy inne przepisy.

    A ja za cholerę nie byłbym w stanie zapełnić minimalnego (120l)
    pojemnika, jakbym te śmieci sortował - po posortowaniu miałbym jeden
    pojemnik "komunalny" z trochę mieszanki na dnie, drugi z odrobiną
    papieru, trzeci z kilkoma plastikowymi opakowaniami, czwarty z odrobiną
    aluminium itepe oraz piąty z kilkoma szklanymi opakowaniami.

    I za odbiór wszystkich musiałbym zapłacić, jak za odbiór pełnych.

    W konsekwencji jestem przez te idiotyczne przepisy zmuszany do mieszania
    wrzucania wszystkiego razem, a i tak z reguły nie zapełniam całych 120l
    - jakbym to normalnie ścisnął, miałbym może połowę tego.

  • 34. Data: 2011-03-03 16:42:17
    Od: "Papu5merf" <s...@p...ru>

    Órzytkownik "robercik-us" napisał :
> [...]
    > Kowalski do ekologii musi dokładać, bo będzie to doprowadzać do
    > kuriozalnych sytuacji - spalanie śmieci, bo taniej.

    a powiedz mi no ekologu co niby się dzieje z tymi śmieciami wywożonymi pszez
    śmieciarki?:O)
    normalnie się je spala w ciepłowniach albo w najgorszym razie leżą chałdami
    na wysypiskach:O(
    wybcz ale dla ekologi nie ma żadnego znaczeniaczy te smieci spali sobie
    kowalski w piecu bo taniej, czy zrobi to samo ciepłownia czy będą leżakować
    na wysypiskach:O(

  • 35. Data: 2011-03-03 17:50:49
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > To co niby z nimi zrobić...?
    > Skoro ma być ekologia, to nie ma, że by nie odebrali takich, czy siakich
    > śmieci...
    Idą do kubła ogólnego.
    Styropian i folia pęcherzykowa również.

    > Przecież te plastykowe opakowania po artykułach gosp domowego, nie są
    > niczym niezwykłym.
    Prawdopodobnie chodzi o dalszy przerób
    - im czystsze, tym lepiej.

    Pzdr

    JKK

  • 36. Data: 2011-03-03 18:35:32
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 08:39, robercik-us pisze:

    > Ekologia MUSI się ludziom opłacać !!! Jak nie, to będą na nią lali
    > grubym siurem i będą spalać w piecach wszystko jak leci. Kto tego nie
    > rozumie, to...

    No tego to niestety rządzący nigdy nie zrozumieją. Patrz:
    - "nakaz" kupowania świetlówek energooszczęgnych (tego to już wogóle nie
    rozumiem, gdzie ta ekologia bo ilość substancji zatruwających środowisko
    jest w takiej świetlówce oraz przy jej produkcji dużo większa niż przy
    zwykłej żarówce)
    - pomysły na wprowadzenie opłat od starszych pojazdów, kogo to obchodzi,
    że masz mniej kasy - zezłomuj stary kup nowy (niech mają producenci i
    dealerzy)
    - pomysły na wprowadzenie opłat za przejazd obwodnicą miasta - jedź
    przez miasto, będzie dłużej i smrodliwiej

    U nas NIE MA polityki ekologicznej - są tylko pomysły na zwiększenie tej
    albo tamtej grupie dochodów kosztem przeciętnego człowieka. Ponieważ nie
    bardzo jest jak kita wcisnąć to się go owija sloganami ekologicznymi.

    Ile pomysłów by nie wziąć to ogromna większość sprowadza się do tego, że
    w efekcie za ekologię zapłaci obywatel.

    PS: Sam już nie wiem ale to wszystko jest jedną wielką manipulacją.

    --
    M.

  • 37. Data: 2011-03-03 21:53:09
    Temat: Re: dla grzejacych gazem prądem olejem, drewnem.
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote in message

    > Zdrożeją. Wzrośnie popyt na nie i zdrożeją :)

    U mnie w okolicy zapach palonych opon jest normalną rzeczą. Obawiam, się, że
    tubylcy właśnie nimi palą.

  • 38. Data: 2011-03-03 21:58:54
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    <cut>
    uwazam ze czasami pierdzielisz farmazony ale zgadzam sie z kazdym slowem od
    poczatku do konca twojego postu.

    napedza to szara strefe tylko gdzie nie placa vat, dochodowego, akcyzy.
    gdyby bylo prosciej (niz opalowym) robic paliwo do samochodow to byloby
    podobnie. ile razy za ciezarowka czuc plackami?

    sir

  • 39. Data: 2011-03-04 12:15:01
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote in message

    Witam.

    > U mnie w okolicy zapach palonych opon jest normalną rzeczą. Obawiam, się,
    > że tubylcy właśnie nimi palą.

    Mam pytanie czy kolega widzial na wlasne oczy
    jak tubylcy palą opony ??

    Spalenie opony w piecu
    to nie jest prosta i poszechna sprawa.

    pozdrawiam
    Adam

  • 40. Data: 2011-03-04 19:01:36
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Spalenie opony w piecu
    > to nie jest prosta i poszechna sprawa.

    A ja znam tekiego jednego co palil oponami i nie powiem, ze jest to
    skomplikowana operacja. Na palace sie opony rzuca sie trocin czy liscie i
    opon prawie na ulicy nie czuc. Ciecie opon dobrze idzie zaostrzonym,
    sztywnym i dlugim norzem. Zaostrzony brzeszczot na ucietym trzonku od
    szpadla bedzie idealny.

    Pozdro.. TK