  • 1. Data: 2012-06-05 07:59:15
    Temat: długość prowadnicy bramy garażowej segmentowej
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    czy mozecie mi napisac jak daleko u was siega prowadnica bramy wgłęb garazu,
    nie mam stropu a pierwsza belka metalowa jest 2,2 m od bramy

    i teraz nie wiem czy bedzie sie to mialo czego trzymac

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2012-06-05 09:34:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie mam stropu a pierwsza belka metalowa jest 2,2 m od bramy
    >
    > i teraz nie wiem czy bedzie sie to mialo czego trzymac

    U mnie przy pełnym podniesieniu bramy (Wiśniowski), od krawędzi segmentu do
    poprzeczki spinającej końce prowadnic pozostaje jakieś 30cm. To mozna
    skrócić, tylko że mi to nie przeszkadza. Brama tego typu
    http://www.budus.pl/t326_wisniowski-brama-segmentowa
    .html

    Marek

  • 3. Data: 2012-06-05 19:43:36
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-06-05 07:59, rt pisze:

    > i teraz nie wiem czy bedzie sie to mialo czego trzymac

    Wysokość bramy plus jakieś 40cm.

    Ale w czym problem - ta belka jest jakoś poniżej górnej krawędzi bramy i
    boisz się, że prowadnica nie wejdzie?

    Zerknij na stronę Wiśnowskiego tam jest katalog z opisem bram, w
    szczególności ile miejsca musi mieć określona brama na otwarcie.

    --
    M.

  • 4. Data: 2012-06-07 14:16:36
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wysokość bramy plus jakieś 40cm.
    >
    > Ale w czym problem - ta belka jest jakoś poniżej górnej krawędzi bramy i
    > boisz się, że prowadnica nie wejdzie?

    Ale jemu nie o to chodzi ile na wysokość lecz w głąb garażu. Ma problem z
    podwieszeniem części sufotowej ze względu na brak stropu.
    Mnie się wydaje że to spokojnie wystarczy. Przednia część mocowana jest do
    nadproża i bocznych stron wjazdu a to co pod sufitem wystarczy że będzie
    podwieszone do tej stalowej belki o której wspomniał.

    Marek

  • 5. Data: 2012-06-07 18:35:25
    Temat: Re: d?ugo?? prowadnicy bramy gara?owej segmentowej
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-06-07 14:16, 4CX250 pisze:

    > Mnie si? wydaje ?e to spokojnie wystarczy. Przednia cz?? mocowana jest do
    > nadpro?a i bocznych stron wjazdu a to co pod sufitem wystarczy ?e b?dzie
    > podwieszone do tej stalowej belki o kt?rej wspomnia?.

    No to jeśli o to chodzi to na te 2,2m prowadnica z pewnością sięgnie.
    Jakoś tak pomyślałem, że gość ma problem z tym, że belka będzie
    przeszkadzać ale nawet jeśli belka okazałaby się za daleko to zawsze
    można jakąś konstrukcję dorobić.

    --
    M.