  • 31. Data: 2010-01-15 21:29:54
    Temat: Re: do Adama Sz [OT]
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    news:hiqm6d$b5j$1@news.onet.pl...

    > http://eubiq.pl zaleznie od potrzeby dokladasz sobie gniazda albo
    > zdejmujesz ;-)

    http://eubiq.pl/design/gn3.jpg - tak mi źleee
    http://eubiq.pl/design/gn6.jpg - zuoooo
    http://eubiq.pl/design/gn5.jpg - Eskimo
    http://eubiq.pl/design/gn8.jpg - Panzer Eskimo
    http://eubiq.pl/design/gn4.jpg - We are from Mars, we do not want to hurt
    you.

    @

  • 32. Data: 2010-01-15 21:36:36
    Temat: Re: do Adama Sz
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    news:hiqm6d$b5j$1@news.onet.pl...

    > http://eubiq.pl zaleznie od potrzeby dokladasz sobie gniazda albo
    > zdejmujesz ;-)
    >
    > http://eubiq.pl/katalog/cennik_Eubiq.pdf
    >
    > Kosztowna zabawka

    .... i szpetna :)
    Nadaje się do biura, ale w domu dekorować ściany takimi listwami ?
    Zaś do biura są o wiele tańsze rozwiązania i chyba mniej szpetne, bo gniazda
    montuje się w korytkach, anie tak jak tu na ich powierzchni :D

  • 33. Data: 2010-01-16 06:56:12
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl>

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > Do alarmów tylko i wyłącznie kable alarmowe.

    witam
    a dlaczego tylko alarmowe? mozna prosic o jakies uzasadnienie?
    pytam bo mam krażek skretki która bym chciał wykorzystac własnie do alarmu,
    lub do automatyki.
    pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-01-16 14:00:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    .googlegroups.com...
    On 15 Sty, 19:50, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    >Roznie to bywa, ja tez szukalem jak to mieli zrobione inni, szukajac w
    >ostatnich chwilach przez tynkarzami "gdzie by tu jeszcze kabelek" ;-)

    >A tak wogole o PLC od Ciebie pierwszy raz uslyszalem. Pamietasz
    >dyskusje ? Chcialem to oswietlenie robic na przekaznikach
    >bistabilnych :)) Jak sobie teraz pomysle ile kasy bym utopil w glupie
    >przekazniki to uh ! ;)

    Po mojemu plc nie jest optymalnym rozwiazaniem do sterowania swiatlem. No
    ale co kto lubi.

  • 35. Data: 2010-01-16 14:10:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "M" <M...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Cos' ma?o tego kabla ci posz?o. Znajomy robi? EIB i wysz?o mu chyba cos'
    > 4km. 1km to wychodzi przy zwyk?ej instalacji na 20-30 obwodów.

    Kwestia rozkladu oswietlenia, czujnikow, wielkosci budynku etc.

  • 36. Data: 2010-01-16 14:45:01
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hirnuc$70s$1@inews.gazeta.pl...

    > a dlaczego tylko alarmowe? mozna prosic o jakies uzasadnienie?
    > pytam bo mam krażek skretki która bym chciał wykorzystac własnie do
    > alarmu,
    > lub do automatyki.

    Bo jest zbyt gruby.

  • 37. Data: 2010-01-17 06:57:55
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl>

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > Bo jest zbyt gruby.

    tzn ze później sa ąz takie problemu oby podłaczyc kabelki do centralki, i
    czujek? i jeszcze pytanko czy mozna układac obok siebei kable elektryczne i
    alarmowe? nie bedzie jakis zakłócen od elektrycznych i vice versa?

    pozdrawiam kp

  • 38. Data: 2010-01-17 11:41:06
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Sty, 07:57, "krzysztof pinczewski"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > tzn ze później sa ąz takie problemu oby podłaczyc kabelki do centralki, i
    > czujek? i jeszcze pytanko czy mozna układac obok siebei kable elektryczne i
    > alarmowe? nie bedzie jakis zakłócen od elektrycznych i vice versa?

    Zachowaj przynajmniej 5cm odstepu miedzy kablami alarmowymi, a
    pradowymi przy prowadzeniu kabli na dluzszych odcinkach. W kablach
    elektrycznych na pewno nie bedzie zaklocen - moga byc tylko w druga
    strone :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2010-01-17 11:45:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:hiucdj$409$1@inews.gazeta.pl...

    > i jeszcze pytanko czy mozna układac obok siebei kable elektryczne i
    > alarmowe? nie bedzie jakis zakłócen od elektrycznych i vice versa?

    Trzeba unikać takiego prowadzenia, choć czasami jest to nieuniknione.

  • 40. Data: 2010-01-17 12:55:41
    Od: "krzysztof pinczewski" <k...@W...gazeta.pl>

    Adam Szendzielorz <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > pradowymi przy prowadzeniu kabli na dluzszych odcinkach. W kablach
    > elektrycznych na pewno nie bedzie zaklocen - moga byc tylko w druga

    ok odstęp bedzie zachowany:)
    a jaki osprzet stosujesz u siebie? jaka firma? poza włacznikami nadpradowymi i
    roznicowkami co dodajesz do instalacji? jakies przełaczniki faz czy cos takiego?

    pozdrawiam kp