  • 141. Data: 2010-12-05 13:12:25
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-05 13:59, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:idedp7$858$1@news.onet.pl...

    > No i widzisz. W tym czasie faktycznie się tak opłacało, jak zrobiłeś.
    > Ale nic nie uzasadnia twierdzenia, że dalej tak będzie. Otóż trend się
    > zmienił.

    Czyli pewniak do zarobku. Trzeba sprzedać szybko wszystkie swoje
    nieruchomości, by je odkupić za 2 lata z zyskiem.

    M.

  • 142. Data: 2010-12-05 13:12:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 14:05, Jan Werbinski pisze:

    > Garaż czy budynek gospodarczy. Wiadomo o co chodzi.

    To są dwie różne rzeczy, ignorancie.

    > A Ty podłączasz agregat bezpośrednio do sieci energetycznej...

    Kłamiesz, gnojku.

  • 143. Data: 2010-12-05 13:13:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 13:59, Jan Werbinski pisze:

    > Tyle ile kosztuje abonament na internet.

    Nie każdą pracę można wykonywać przez internet, idioto.

  • 144. Data: 2010-12-05 13:14:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 14:06, Jan Werbinski pisze:

    > Nie wiem gdzie pracujesz. Są tacy co pracują wszędzie.

    Żebracy i inni wielbiciele slumsów.

  • 145. Data: 2010-12-05 13:27:39
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-05 14:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie każdą pracę można wykonywać przez internet, idioto.

    Dodam od siebie, że zdecydowana _większość_ dobrze płatnych prac wymaga
    komunikacji _innej_ niż Internet, telekonferencje, telefon. Przykładowo:
    poza kilkoma specyficznymi sytuacjami nie da się zarządzać ludźmi przez
    Internet.

    M.

  • 146. Data: 2010-12-05 14:05:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 14:27, M pisze:

> [...]
    > komunikacji _innej_ niż Internet, telekonferencje, telefon. Przykładowo:
    > poza kilkoma specyficznymi sytuacjami nie da się zarządzać ludźmi przez

    Wszelka w 100% zdalna praca to obecnie nisza. Z czasem może się to nieco
    zmienić, ale niewiele - pomijając bariery technologiczne (robotyka
    pomoże je z czasem pokonać) pozostają bariery psychologiczne.

    Sam przez 10 lat pracowałem typowo zdalnie (tłumaczenia) ale to jedno z
    nielicznych zajęć, które nie wymaga bezpośredniego kontaktu (z reguły -
    bo jednak sporo klientów musi się skontaktować osobiście, chociażby w
    celu podpisania umowy).

    Poza tym człowiek nieco dziczeje w takim układzie ;)

  • 147. Data: 2010-12-05 15:22:57
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:

    > No i widzisz. W tym czasie faktycznie się tak opłacało, jak zrobiłeś.
    > Ale nic nie uzasadnia twierdzenia, że dalej tak będzie. Otóż trend się
    > zmienił.

    To ciekawe czemu cyklicznie do mnie przychodzą coraz wyższe opłaty
    tytułem utrzymania mieszkania w sp-ni...?

  • 148. Data: 2010-12-05 15:55:49
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cfb8fc7$1@news.home.net.pl...

    > Kłamiesz, mendo.

    http://tinyurl.com/35xalzq

    Andrzej Lawa:
    "Wystarczy podłączać za bezpiecznikami "wejściowymi" i wtedy najwyżej je
    wywali."

    Nie dyskutuj ze mną psychopato.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/