  • 161. Data: 2010-12-05 22:25:01
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:idgdva$rnr$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > To ze nie gwarantuje zawsze jest pewne, bo nic zawsz nie jest takie samo.
    > Ja pisalem o paru latach splaty a to juz jest mozliwe.

    Zdarzają się sytuacje, że po paru latach spłaty kapitał przewyższa wartość
    nieruchomości. Banki żądają wtedy drogiego doubezpieczenia.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 162. Data: 2010-12-05 22:25:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Jakos jeszcze nie wymyslono jak internetem przeslac rzeczy materialne.
    > Kasjerce z biedronki tej o od domu 200m^2 tez trudno bedzie obslugiwac
    > klientow wirtualnie. Podajesz kolejny niescisly przyklad ktorego zalozenia
    > znane sa tylko Tobie i w dodatku nie prezentowane tu wczesniej.

    Kasjerka ma mieszkać tam, gdzie mieszkała.

  • 163. Data: 2010-12-05 22:26:34
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Po kiego mi takie rady? Piszesz, ze ludzi ubywa i mieszkan bedzie wiecej.
    > Podalem Ci przyklad na to, ze obecnie ludzi nie ubywa w zastraszajacym
    > tempie a Ty mi piszesz, zebym otworzyl przedszkole prywatne. Co to ma
    > wspolnego z tematem? Czemu ja mam zatrudniac przedszkolanki i zarabiac
    > gruba

    Mówisz że mając kupę forsy nie masz przedszkola. Istnieje tutaj olbrzymia
    nisza rynkowa z grubą kasą, albo porąbane przepisy.

    > kase? Zaproponowalem Ci interes, sam zatrudnij przedszkolanki obok mnie a
    > ja gwarantuje Ci na poczatek jednoosobowe utrzymanie, reszta sama
    > przyjdzie z czasem. Mozesz to zrobic przez internet, swietnie wszystko sie
    > zorganizuje przy okazji Twojej pracy wszedzie. Piec minut na maile roznicy
    > Ci nie zrobi. Uprzedz tylko sanepid, zeby konsultowali sie z Toba mailem,
    > bo mieszkasz w kosmosie. Mysle, ze zgodza sie bez szemrania.

    Przedszkole nie jest potrzebne do posiadania dzieci.

  • 164. Data: 2010-12-05 22:27:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Oj nie wydaje mi sie, ze jedynym. Moze jakies lasy, ale ziemie rolnicze
    > juz nie koniecznie. Od paru lat mam duzy kontakt ze srodowiskiem rolniczym
    > i powiem Ci, ze wszelkie doplaty sa bardzo restrykcyjnie rozliczane. Kazde

    Dopłaty się wkrótce skończą!!!

    > drzewo na polu jest skrupulatnie wpisywane i odejmowane od powierzchni.
    > Raz na jakis czas robiony jest oblot samolotem i fotografowanie stanu
    > rzeczywistego a nastepnie weryfikacja z deklaracja. Wziecie doplat nie
    > odbywa sie na wpis, gebe czy co tam. Wziecie doplat generuje koszty w
    > postaci wywiazywania sie z obowiazku rolniczego. Nie twierdze, ze to co
    > piszesz nie jest prawda, ale nie jedyna. Jak mi sie wydaje wieksze
    > znaczenie ma przepisanie ziemi za emeryture.

    Obowiązek rolniczy? Kosiarka 2x do roku na trawie. Albo orzech włoski i
    nicnierobienie.

  • 165. Data: 2010-12-05 22:30:49
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Pierwszy kredyt INWESTYCYJNY brałem jako nastolatek. Takich kredytów miałem
    kilka i wszystkie spłaciłem. Nigdy nie brałem kredytu konsumpcyjnego.

    Kredyt na dom, to czysta konsumpcja. Nie mieszajmy myślowo dwóch różnych
    systemów.

  • 166. Data: 2010-12-05 22:59:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Obowiązek rolniczy? Kosiarka 2x do roku na trawie. Albo orzech włoski i
    > nicnierobienie.

    Z doplat do trawy raczej wyzyc sie nie da, zreszta nie wazne...

    Pozdro.. TK

  • 167. Data: 2010-12-05 23:04:53
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Mówisz że mając kupę forsy nie masz przedszkola. Istnieje tutaj olbrzymia
    > nisza rynkowa z grubą kasą, albo porąbane przepisy.

    Nigdy i nigdzie nie pisalem, ze mam kupe forsy. Kupe forsy to ma niejaki
    Bill i tez nie wiem czy w gotowce. Nie chodzi o zasobnosc portfela bo ceny
    ustalone sa mniej wiecej na podobnym poziomie, wylaczajac oczywiscie jakies
    snobistyczne osrodki.

    > Przedszkole nie jest potrzebne do posiadania dzieci.

    Pewnie, dzieci tez nie sa potrzebne. Ale jak sie chce miec normalne dzieci a
    nie jednostki z dzikiego lasu za pare lat to jednak lepiej jak przebywaja z
    rowiesnikami zamiast pani mamy do 15pm. Poza tym nie zmienia to faktu, ze
    jednak miejsc w przedszkolach nie ma, wiec tak szybko ludzkosc nie wyginie.

    Pozdro.. TK

  • 168. Data: 2010-12-05 23:27:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 16:55, Jan Werbinski pisze:

    > http://tinyurl.com/35xalzq
    >
    > Andrzej Lawa:
    > "Wystarczy podłączać za bezpiecznikami "wejściowymi" i wtedy najwyżej je
    > wywali."
    >

    > Nie dyskutuj ze mną psychopato.

    Jak dla ciebie, debilu niedouczony, "bezpiecznik" oznacza wyłącznie
    klasyczny bezpiecznik topikowy, to faktycznie nie ma o czym dyskutować.

    Widać w swoim slumsie tylko takie z oszczędności zamontowałeś.

  • 169. Data: 2010-12-05 23:28:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 16:56, Jan Werbinski pisze:

    > http://tinyurl.com/35xalzq
    >
    > Andrzej Lawa:
    > "Wystarczy podłączać za bezpiecznikami "wejściowymi" i wtedy najwyżej je
    > wywali."
    >

    > Nie dyskutuj ze mną psychopato.

    Kłamstwo powtórzone kilka razy nadal będzie kłamstwem, drogi uczniu
    Goebbelsa.

  • 170. Data: 2010-12-05 23:43:53
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    wiadomości news:4cfc1ff7$1@news.home.net.pl...

    > Jak dla ciebie, debilu niedouczony, "bezpiecznik" oznacza wyłącznie
    > klasyczny bezpiecznik topikowy, to faktycznie nie ma o czym dyskutować.
    >
    > Widać w swoim slumsie tylko takie z oszczędności zamontowałeś.

    A jaki ma być ignorancie?