  • 181. Data: 2010-12-07 23:37:43
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4cfebfba$0$27035

    > No to wytłumacz mi jeśli (w co nie wierzę) cena odzwierciedla koszty i
    > zysk inwestora, dlaczego nie ma komercyjnych przedszkoli?

    No ale jak nie ma? Moj syn chodzi do prywatnego bo w publicznych nie bylo
    miejsc a to bylo zalatwione po znajomosci. Koszty sa nie wiele wyzsze jak w
    publicznym, paradoksalnie moim zdaniem lepszym od prywatnego.

    Pozdro.. TK

  • 182. Data: 2010-12-07 23:54:08
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Gru, 00:13, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > No to wyt umacz mi je li (w co nie wierz ) cena odzwierciedla koszty i zysk
    > inwestora, dlaczego nie ma komercyjnych przedszkoli?

    Jest pelno. Pierwszy znaleziony link:

    http://www.przedszkoleprywatne.pl/index.php?lokaliza
    cja=&cena=&profil=&grup=&liczebnosc=

    Lista prywatnych przedszkoli w W-wie -> 169 pozycji :)

    A tu jak zalozyc swoje ;)
    http://mojafirma.infor.pl/dzialalnosc-gospodarcza/67
    513,Pomysl-na-biznes---przedszkole-prywatne.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 183. Data: 2010-12-08 05:25:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > miejsc a to bylo zalatwione po znajomosci. Koszty sa nie wiele wyzsze jak
    > w publicznym, paradoksalnie moim zdaniem lepszym od prywatnego.

    Twierdzisz że jest ich za mało. Czyli nie ma ich (wystarczająco wiele).
    Dlaczego nie ma?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 184. Data: 2010-12-08 05:26:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    .googlegroups.com...

> [...]
    >
    > A tu jak zalozyc swoje ;)
    > http://mojafirma.infor.pl/dzialalnosc-gospodarcza/67
    513,Pomysl-na-biznes---przedszkole-prywatne.html

    Maniek postawil teze, ze jest ich za malo. Mialo to udowadniac wielki
    przyrost naturalny.
    Ja napisalem, ze ich nie ma (wystarczajaco wiele).
    Dlaczego ich nie ma (tyle ile by Maniek chcial)?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 185. Data: 2010-12-08 18:50:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Twierdzisz że jest ich za mało. Czyli nie ma ich (wystarczająco wiele).
    > Dlaczego nie ma?

    A dla czego to mniej, wczesniej, pare lat temu wystarczalo i dziecko mozna
    bylo zapisac bez problemu a dzis mimo, ze jest wiecej nie mozna?
    Szukasz tu jakiegos drugiego dna, bo przepisy, bo nie wiem co. A to po
    prostu wyz, dzieci jest wiecej, nawet mamusiek z wozkami wiecej po miescie
    chodzi. Wystarczy pojsc na jakis plac zabaw dla dzieci. Kiedys luzny a teraz
    nie ma gdzie palca wcisnac w piaskownicy. Przeciez nie chodza tam ci co
    siedza w przedszkolach.

    Pozdro.. TK

  • 186. Data: 2010-12-08 18:54:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci

    > Maniek postawil teze, ze jest ich za malo. Mialo to udowadniac wielki
    > przyrost naturalny.
    > Ja napisalem, ze ich nie ma (wystarczajaco wiele).
    > Dlaczego ich nie ma (tyle ile by Maniek chcial)?

    Nie mieszaj. Przedszkoli jest wiecej jak kiedys a nadal nie ma miejsc. Dla
    czego wg. Ciebie nie ma miejsc w wiekszej liczbie przedszkoli? Dla czego
    pare lat temu taka liczba byla wystarczajaca?

    Pozdro.. TK

  • 187. Data: 2010-12-09 14:33:01
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > chodzi. Wystarczy pojsc na jakis plac zabaw dla dzieci. Kiedys luzny a
    > teraz nie ma gdzie palca wcisnac w piaskownicy. Przeciez nie chodza tam ci

    No dlaczego? Pytasz bo nie wiesz, czy co?
    (Jest lokalny wyż, który nie ma znaczenia demograficznego.)

  • 188. Data: 2010-12-09 14:35:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > czego wg. Ciebie nie ma miejsc w wiekszej liczbie przedszkoli? Dla czego
    > pare lat temu taka liczba byla wystarczajaca?

    Bo jest lokalny miniwyż demograficzny. Z tym że nawet przy tej ilości
    dzieciaków ten miniwyż nie ma żadnego znaczenia. Obecnie UWZGLĘDNIAJĄC ten
    miniwyż rodzi się średnio 1,5 dzieciaka/kobietę, a powinno być 2,5 żeby NIE
    UBYWAŁO obywateli. Żeby przybywało, to musi być odpowiednio więcej.

  • 189. Data: 2010-12-09 19:57:14
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > No dlaczego? Pytasz bo nie wiesz, czy co?
    > (Jest lokalny wyż, który nie ma znaczenia demograficznego.)

    No moment, pisales, ze ludzi bedzie mniej i mieszkania beda tansze, a teraz
    raptem stwierdzasz, ze jest wyz? Odwracasz kota ogonem kolejny raz. Najpierw
    przeczysz a teraz odkrywasz cos czemu przeczyles. Pomijajac to, w jakiej
    perspektywie wg. Ciebie mieszkan bedzie wiecej i beda tansze bo ludzi mniej
    zeby warto bylo czekac skoro bedziemy miec kolejny wyz? Pisalem przeciez o
    dzieciach ludzi z wyzu lat osiemdziesiatych.

    Pozdro.. TK

  • 190. Data: 2010-12-09 20:02:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > miniwyż rodzi się średnio 1,5 dzieciaka/kobietę, a powinno być 2,5 żeby
    > NIE UBYWAŁO obywateli. Żeby przybywało, to musi być odpowiednio więcej.

    No i gdzies cos wreszcie wyczytales w google, bo do tej pory temu
    zaprzeczales doradzajac mi otworzenie przedszkola dla moich wlasnych dzieci
    twierdzac, ze przedszkoli jest za malo a nie wiecej dzieci. Ale prawde
    mowiac to co piszesz byc moze ma sens w jakiejs tam perspektywie
    kilkudziesiecioletniej. My tu jednak o mieszkaniach, domach i cenach.
    Przypominam, ze proponowales wstrzymac sie z inwestycjami bo mieszkan bedzie
    co raz wiecej. Jak widac mamy chocby i mini wyz, ale jednak. 1,5
    dziecka/kobiete to wiecej jak mniej niz jedno, wiec statystycznie zeby bylo
    mniej jakos szybko to nie widac.

    Pozdro.. TK