  • 201. Data: 2010-12-11 16:04:08
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:4d03453c$0$22812

    > Parę rozumianą jako statystyczne przyporządkowanie wszystkich kobiet i
    > mężczyzn.

    > Kobiet nieco więcej, ale w wieku rozrodczym jest znacznie mniej. I co?

    I nic, facetow pewnie tez co jakos sprytnie pomijasz. Wczesniej pisales o
    parach przyporzadkowanych. Czyli albo jeden facet orze kilka pol, albo
    niektore pola leza odlogiem, zatem skutki tez moga byc inne.

    > Zobacz sobie GUSowską animację dotyczącą struktury demograficznej
    > społeczeństwa przez najbliższe kilkadziesiąt lat. Poszukaja na stronach
    > GUS, albo na newsach.

    No i pisalem, ze nam tu cos zacytujesz z sieci. Wiekszosc z nas moze sie od
    Ciebie tylko uczyc korzystania z wybiorczej wiedzy, no ale to nic. W
    kontekscie omawianego problemu kilkadziesiat lat czekania na mieszkanie, czy
    nawet kilkanascie to raczej malo uzytkowa perspektywa dla wiekszosci z nas.
    Mimo wszystko fajnie ze mozna obejzec animacje GUS...:-)

    Pozdro.. TK

  • 202. Data: 2010-12-13 19:22:34
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał

    > Tak było, ale się skończyło.

    W jakim sensie się skończyło?
    Przecież ten proces jest ciągły.
    Raz mniej dynamiczny, raz bardziej, w jednych miejscach bardziej
    zauważalny, w innych mniej, ale jest.

    K.

  • 203. Data: 2010-12-13 19:35:24
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 04.12.2010 11:14, Jan Werbinski pisze:
> [...]

    [ciach]

> [...]
    > swoje i pożyczone u rodziny 50 000. Za to kupujesz grunt i materiały. Na
    > 25m2 można bardzo przytulnie mieszkać i nie trzeba się zadłużać na całe
    > życie, tylko na kilka lat. Niegroźne kryzysy itp.
    >
    > Budujesz dom obok dopiero jak Cię już stać. Bez kredytów, tylko z
    > bieżących dochodów. Do stanu surowego otwartego potrzebujesz
    > kilkadziesiąt tys, potem okna, następnie instalacje i przystosowujesz
    > pomieszczenia do zamieszkania wraz z przypływem pieniędzy. Wprowadzasz
    > się do gotowych pomieszczeń i potem kończysz kolejne.

    Twoj pierwszy logiczny mail. Jakbys tak napisal na poczatku to nikt by
    sie z Toba nie klocil. Oczywiscie zakladajac, ze kazdy ma swoja wizje
    zycia i niektorzy wola miec kredyt do konca zycia i od poczaku piekny
    dom a inni wola byc wolni a dochodzic doknego domu latami.

    No i w zasadzie to moj system budowania - mamy ziemie, mamy czesc murow,
    mieszkamy w innym domu i bez kredytu (ups... nie do konca jestem pewnien
    czy sie uda) budujemy a jak wybudujemy to sie wprowadzamy.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com