  • 41. Data: 2010-12-01 17:57:10
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan Werbinski napisał:

    > Idź do IKEI.
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do
    > końca życia.

    No co Ty...
    Już na prawdę wolę być - jak to Ty nazywasz - niewolnikiem, niż...

    Iść do ikei :-DDD

    gorszego dziadostwa nie ma na świecie :-DDD

    To jest tylko dla desperatów-paranoików...

  • 42. Data: 2010-12-01 18:09:41
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 17:22, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Id do IKEI.

    No daj spokoj. Chocbys nie wiem jak pieknie tam urzadzil to 3-4 osoby
    beda sie kisic przez 15 lat w jednym klaustrofobicznym pomieszczeniu -
    tak sie nie da! Jak sie wkurzysz na zone to gdzie sobie pojdziesz - na
    kiblu posiedziec? ;)

    > Nikt przy zdrowych zmys ach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do ko ca
    > ycia.

    A jednak setki tysiecy ludzi w Polsce ma kredyty na mieszkania i domy,
    a przypadki mieszkania na dzialce sa bardzo sporadyczne. Nisko wiec
    cenisz umysly naszych rodakow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 43. Data: 2010-12-01 18:15:04
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 17:22, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Nikt przy zdrowych zmys ach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do ko ca
    > ycia.

    Sek tez jest w tym, ze niewolnikiem zostajesz nawet jak masz
    mieszkanie 50m2. Ja za takie mieszkanie placilem 700 pln czynszu
    (woda, kanalizacja, ogrzewanie, smieci) + prad 150 pln + gaz jakies
    grosze (bo nie uzywalem) = 850 pln / mc. TO JEST dopiero
    niewolnictwo :-) Wole splacac swoj dom niz nabijac kabzy prezesom
    spoldzielni :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 44. Data: 2010-12-01 20:17:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pisałem coś innego, ale nie zrozumiałeś i interpolujesz.

    Zaczyna sie pierwsza faza - krecenie kota. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 45. Data: 2010-12-01 20:27:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > zmiesci, o kuchni mozna sobie pomarzyc (jedynie aneks kuchenny chyba
    > tylko z czajnikiem na wyposazeniu) no i ten jeden mikro pokoik.
    > Przeciez to sa warunki wiezienne. NIKT o zdrowych zmyslach nie zbuduje
    > czegos takiego zeby tam mieszkac - lepiej rzeczywiscie wynajac
    > mieszkanie i ten "kapital" na budowe tego czegos "przechulac" na czynsz
    > +odstepne ale przynajmniej zyc w normalnych warunkach.
    > pozdr.
    > =================
    >
    > Idź do IKEI.
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie zostaje niewolnikiem na 30 lat lub do

    Ciekawe jakie ma perspektywy mlody lud bez kapitalu rodzicow tuz po slubie i
    bez tych 300 tys. na pomnozenie. Piszesz takie banialuki, ze dziwie sie
    troche, ze ktos w ogole probuje tu co kolwiek argumentowac. Jak mieszkac z
    dzieckiem/dziecmi w kartonie wielkosci mojego holu do tego bez zadnych
    perspektyw na legalizacje i w obawie przed ciaglymi wlamaniami czy napadami?
    Musisz prowadzic strasznie nudne zycie, ze takie pomysly rodza Ci sie w
    glowie, albo masz takie pojecie o zyciu, ze szkoda gadac. A moze zwykle
    robisz sobie jaja, bo nikomu kto ma rodzine takie pomysly do glowy nie
    przyjda. Zycie to lista priorytetow i celow. Ciekawe jakie Ty masz
    priorytety poza duszeniem kasy bez opamietania godzac sie na zycie sprzed
    dwoch wiekow...

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2010-12-01 20:30:42
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >
    > Iść do ikei :-DDD
    >
    > gorszego dziadostwa nie ma na świecie :-DDD
    >
    > To jest tylko dla desperatów-paranoików...

    Oj nie przesadzaj. :-))
    W pojeciu paranoi sie nie mieszcze, moja zona tez a pare rzeczy z IKEI mamy.
    Nie jest to co prawda jakis luksus, ale calkiem przyzwoite, trwale i
    urzytkowe rzeczy. A ze ktos moze woli pod zamowienie, albo styl dawnego
    baroku to faktycznie nie jest to miejsce dla niego.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2010-12-01 20:45:00
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci

    > Popyt na mieszkania i domy, które beda wtedy tansze.

    Niby wszyscy przez jakis czas beda biedni i nie beda mieli zdolnosci
    kredytowej, a pozniej wszyscy beda mieli zdolnosc i ci wszyscy kupia taniej
    bo popytu wczesniej nie bylo? Tej bzdury nawet szkoda komentowac, ale nawet
    gdyby tak bylo to po pierwsze istniejace mieszkania z jakichs przyczyn
    musialyby trafic do sprzedazy (pomor? Wedrowka ludow?), po drugie, jak spada
    popyt to mieszkan buduje sie mniej a nie bez opamietania tyle samo. A wiec,
    mieszkan realnie nie bedzie mniej bo lokatorzy nie wymra, mieszkan budowac
    bedzie sie mniej, ludzi przybywa i relatywnie mieszkan bedzie mniej.
    Skutek - zmieni sie nie wiele.

    A w Zakopanem to Giewont jest...

    Pozdro.. TK

  • 48. Data: 2010-12-01 21:01:58
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości

    > A ja mam wrażenie że Jan Werbiński to niejaki Baton z onetowego forum,
    > który chyba mieszka faktycznie na działkach (chwali się nawet że ma
    > ogrzewanie akumulacyjne). Baton na forum ciągle tylko straszy że chodzi z
    > żoną po osiedlach domków i wybieraja sobie już domek który jak twierdzi
    > będzie mógł kupić za czapkę gruszek.

    Hehe, byc moze. Mnie przerasta ten tok rozumowania, jakby z odleglej
    planety. Zycie bez konca, bez rodziny, na wszystko ciagle czas... Taka
    sylwetka serialowego bohatera.

    Pozdro.. TK

  • 49. Data: 2010-12-01 21:15:16
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-01 22:01, Maniek4 pisze:
> [...]
    >
    > Hehe, byc moze. Mnie przerasta ten tok rozumowania, jakby z odleglej
    > planety. Zycie bez konca, bez rodziny, na wszystko ciagle czas... Taka

    I jeszcze wyciąga 5% rocznie "bez ryzyka" - np. inwestując w fundusz,
    który inwestuje w .... nieruchomości :-)

    Swego czasu podał przykład inwestycji w IPO Tauronu. Fajnie, tylko że
    tam mając 300 tys. złotych można było zarobić ..... 0,3% w dwa miesiące.

    M.

  • 50. Data: 2010-12-01 21:17:56
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Swego czasu podał przykład inwestycji w IPO Tauronu. Fajnie, tylko że tam
    > mając 300 tys. złotych można było zarobić ..... 0,3% w dwa miesiące.

    Szkoda ze nie czytales co to jest deflacja. :-))

    Pozdro.. TK