  • 51. Data: 2010-12-01 21:18:54
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:id6e2a$d90$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda ze nie czytales co to jest deflacja. :-))

    Wg. J. Werbinskiego rzecz jasna.

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2010-12-01 22:47:51
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Ciekawe jakie ma perspektywy mlody lud bez kapitalu rodzicow tuz po slubie
    > i bez tych 300 tys. na pomnozenie. Piszesz takie banialuki, ze dziwie sie

    To znaczy, że należy się zadłużać?
    Jakie perspektywy ma młody mieszkaniec Zimbabwe? Ma kraść na jedzenie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2010-12-01 22:48:30
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > kredytowej, a pozniej wszyscy beda mieli zdolnosc i ci wszyscy kupia
    > taniej bo popytu wczesniej nie bylo? Tej bzdury nawet szkoda komentowac,
    > ale nawet gdyby tak bylo to po pierwsze istniejace mieszkania z jakichs
    > przyczyn musialyby trafic do sprzedazy (pomor? Wedrowka ludow?), po
    > drugie, jak spada popyt to mieszkan buduje sie mniej a nie bez opamietania
    > tyle samo. A wiec, mieszkan realnie nie bedzie mniej bo lokatorzy nie
    > wymra, mieszkan budowac bedzie sie mniej, ludzi przybywa i relatywnie
    > mieszkan bedzie mniej. Skutek - zmieni sie nie wiele.

    Ludzi ubywa. Mieszkań przybywa. Będzie podaż.

  • 54. Data: 2010-12-01 22:49:46
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    Tendencyjnie wybierasz najgorszą z kilku pozycji.
    Wymieniłem PZU, Tauron i GPW. Teraz zobacz ile można było zarobić chociaż na
    tych trzech.

  • 55. Data: 2010-12-01 23:04:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Gru, 23:49, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Tendencyjnie wybierasz najgorsz z kilku pozycji.
    > Wymieni em PZU, Tauron i GPW. Teraz zobacz ile mo na by o zarobi chocia na
    > tych trzech.

    Mowisz o akcjach? Na GPW moznabylo zarobic ok 200 pln na czysto :D
    Wiec ?...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2010-12-01 23:09:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To znaczy, że należy się zadłużać?
    > Jakie perspektywy ma młody mieszkaniec Zimbabwe? Ma kraść na jedzenie?

    Ja generalnie jestem przeciw kredytom i pisalem o tym nie raz. Jednakze
    porownywanie mieszkanca Zimbabwe jest lekkim nieporozumieniem. Nie patrzysz
    realnie na zyciowe problemy i tyle. Mozna wynajac mieszkanie i placic
    bezpowrotny czynsz przez cale zycie nie majac nic. Mozna wziac kredyt na
    mieszkanie, placic nie wiele wiecej i cos jednak w perspektywie miec na
    pocztku nie majac nic. Skoro mieszkaniec Zimbabwe zyje w lesie nie znaczy,
    ze i wielu z nas tak ma robic, bo i klimat jakby nie ten. Kredyt
    mieszkaniowy to mozliwosc dla tych co wzglednie dobrze zarabiaja i maja
    perspektywy splaty. Czemu maja z tego nie korzystac? Gdzie maja mieszkac z
    rodzinami majac na rate i cos jeszcze zostaje? Nie kazdy ma bogatego tatusia
    i nie kazdego stac na obracanie 300 tysiacami odkladajac na dom czy
    mieszkanie. Raczysz o tym zapominac. Ostatecznie splata wiekszej czesci
    mieszkania pozostawia kredytobiorce bez ryzyka, to tak jakby placil czynsz
    mieszkajac w wynajetym. Zawsze to jakas mozliwosc a nie wegetacja.

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2010-12-01 23:11:31
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ludzi ubywa. Mieszkań przybywa. Będzie podaż.

    Tylko czemu dla dziecka przedszkola nie moge znalezc?
    A przy okazji wiesz jaka perspektywa tego ubywania? 30 lat czekac az
    stanieje? Rownie dobrze mozna nie dozyc.

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2010-12-01 23:11:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    x.googlegroups.com...

    > Mowisz o akcjach? Na GPW moznabylo zarobic ok 200 pln na czysto :D
    > Wiec ?...
    > pozdr.

    Rozmowa byla o alternatywnym wykorzystaniu kapitalu niewydanego na solary.
    Czyli 10 tys zl. Na podstawie ww propozycji mozna bylo tylko w tym roku
    zarobic 1100 zl, czyli 11% netto. W zeszlym roku znacznie wiecej.

    Kontekstem byla kwota 10 tys.
    Kwota 10 tys byla w temacie.
    Rozmawialismy o 10 000 zl, albowiem tyle kosztuja solary.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 59. Data: 2010-12-01 23:30:46
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Gru, 00:11, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:

> [...]
    > Kontekstem byla kwota 10 tys.
    > Kwota 10 tys byla w temacie.
    > Rozmawialismy o 10 000 zl, albowiem tyle kosztuja solary.

    Ale to nie ten watek. Tu jezeli juz jest mowa o inwestowaniu 300 tys
    ktore spadly mlodym z nieba :-) I w tym wypadku na tych debiutach
    wiele w skali tej kwoty zarobic sie nie dalo..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2010-12-02 01:16:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    A ze ktos moze woli pod zamowienie, albo styl dawnego
    > baroku to faktycznie nie jest to miejsce dla niego.

    Nawet nie o to mi chodzi... :-))), bo nie jestem koneserem, ale dla mnie
    ikea, to po prostu opakowana tandeta i tyle :-)))

    Już sam sklep przyprawia o torsje. Wchodzisz w dłuuugi tunel i żeby
    wyjść, musisz przejść aż na drugą stronę.

    Brrr...