  • 41. Data: 2011-09-15 15:41:50
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j4p00p$3bv$1@opal.futuro.pl...
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49692526758807426

    > Ja bym rozwalił całą górę z nadprożem. Ona sie luźno trzyma, to nie jest
    > konstrukcyjna rzecz. Zamiast tego nadproża dałbym ciepłe nadproża, bo ,
    > mniejsze, bo ten dom jest źle zaprojektowany. Idiota zapomniał o
    > ociepleniu i zrobił otwory wchodzące w skosy. Cięcie i tak pogruchocze
    > ścianę. Flexa i to wywalić od belki w górę razem z belką.
    > Zobacz czy w projekcie jest dobrze, może da się obciążyć wykonawcę.
    > Zapłacić mu na końcy gotówką, a resztę paragonem.

    niestety w projekcie jest ten "kwiatek"

  • 42. Data: 2011-09-15 15:43:25
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49692769572344210

    > Tam wyżej przyciąć i zakleić komory.
    > Szkoda, że nie robiłeś zdjęć poziomo, bo ciężko oszacować czy miejsca
    > wystarczy.
    > Też nie widać ile miejsca między murem i krokwiami

    szczyty zostały już przycięte, częśc do krokwi a część poniżej,
    przed przyklejeniem styropianu trzeba zakleić dziury w porothermie?

  • 43. Data: 2011-09-15 16:57:03
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > uzgodniłem z majstrem, że do piątku dam mu znać czy burzyć ten komin
    > co Wy sądzicie? trzeba burzyć?

    Będzie ciekło, jak nam wszystkim. Nam też majster mówił, że od lat tak robi.

  • 44. Data: 2011-09-15 16:59:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > czy trzeba przesunąć tą krokwię aby oddalić ją od komina z kratówki?
    > co trzeba naciąć flexem?
    > co z porothermem pod spodem?
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693008913811106

    Tę krokiew ktrokwię ? trzeba zdemontować u przesunąć 15cm od komina.
    Jak będzie za szeroko to trzeba częściowo odeskować. A może tamtą drugą
    dosunąć ? Może trzeba będzie dokupić 1 krokwię i dodać gdzieś ?
    Musisz to przeliczyć sam na budowie jakie są odstepy.
    Ale tak zostać nie ma prawa.

  • 45. Data: 2011-09-15 17:01:41
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49692526758807426

    > niestety w projekcie jest ten "kwiatek"

    To musisz flexem do betonu to obciąć. Co u mnie było męczarni, o rany, nie
    pytaj.. To nadproże miało u mnie 5 stopni ciepła. Zrobił się nalot na
    ścianie. To działało jak radiator.

  • 46. Data: 2011-09-15 17:02:45
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > szczyty zostały już przycięte, częśc do krokwi a część poniżej,
    > przed przyklejeniem styropianu trzeba zakleić dziury w porothermie?

    KONIECZNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I żeby nie olali tego,m stój nad nimi i patrz na ręce. Ma być szczelnie.

  • 47. Data: 2011-09-15 17:04:07
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Dawaj nowe foty - czym więcej tym lepiej

    I tam co pisałem czy masz poduszkę pod kantówką, nie pamiętam zdjecia. I
    zakleić porotherm od góry jak szczyty

  • 48. Data: 2011-09-15 19:46:21
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 18:57:03 +0200, kiki napisał(a):

    > Będzie ciekło, jak nam wszystkim. Nam też majster mówił, że od lat tak robi.

    Nie wszystkim cieknie. Przykład - dom rodziców, 12 lat bez najmnijszych
    problemów.

    --
    ŁC
    Nudziarz - człowiek, który mówi, gdy ja właśnie chcę mówić

  • 49. Data: 2011-09-16 07:07:32
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > To musisz flexem do betonu to obciąć. Co u mnie było męczarni, o rany, nie
    > pytaj.. To nadproże miało u mnie 5 stopni ciepła. Zrobił się nalot na
    > ścianie. To działało jak radiator.

    a miałeś ocieploną szczytówke nad tym nadprożem co miało 5stopni ciepła?

  • 50. Data: 2011-09-16 07:49:15
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie wszystkim cieknie. Przykład - dom rodziców, 12 lat bez najmnijszych
    > problemów.

    Może mają z pełnej większą częśc komina,
    po kilku dniach opadów na pewno dziurawka przecieknie, a moze nie
    zwrociliscie uwagi u Twoich rodziców, jak kiedyś 4 dni będzie lało bez
    przerwy, to zaglądnijcie na strych/poddasze.

    U mnie po moich poprawkach, 2 dni lało wszedlem na strych i sucho, bardzo
    mnie to ucieszyło
    po 3 dniach plamy pojawiły się, na 4 dzień juz było nieciekawie.

    Wystarczy poczytac w necie, wszystkim cieknie, jednym mniej innym więcej.

    Jak zacząłem walkę z swoim kominem wypytywalem znajomych co mają z
    dziurawki, to wszystki \
    podcieka, niektórym mniej, innym więcej.

    z tymi kominami to jest jak z szczytami 90% budów ma z dziurawki i 90%
    domków nowych z porothermy nie ma styro na szczytach.

    Jak bym nie mial dachu wykonczonego, ani minuty bym się nie zastanawiał i
    walił ten komin.
    teraz stosuję półśrodki, płyn sarsil do klinkieru, narazie chyba daje radę.
    ciekawe jak dlugo, pewnie w następny sezon będę musiał znowu impregnowac
    komin, albo zabuduję go łupkiem, tak jak zrobił moj sąsiad,
    piękny nowy komin z klinkieru zabudował łupkiem.