  • 1. Data: 2009-06-24 19:08:06
    Temat: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
    Od: hdd <h...@g...com>

    Moze ktos mial porownanie albo cos...
    zastanawiam sie czy stelaz elastyczny np. taki
    http://www.allegro.pl/item653582052_stelaz_twinpack_
    pod_materac_180x200_od_reki_kolo.html
    rzeczywiscie w praktyce daje jakas roznice w porownaniu do statycznych
    "desek" - jakie np. daja standardowo do lozek firmy VOX.
    Pisze o sytuacji z 20cm materacem kieszeniowym, a nie np. jakims
    cienszym materacem gabkowym czy lateksowym.
    Warto doplacic, nie wiem nie zacznie skrzypiec po pewnym czasie?;)

  • 2. Data: 2009-06-24 21:54:46
    Temat: Re: do lozka: stelaz elastyczny czy statyczny?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    hdd pisze:
> [...]
    > cienszym materacem gabkowym czy lateksowym.
    > Warto doplacic, nie wiem nie zacznie skrzypiec po pewnym czasie?;)

    ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby
    wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
    takim powinno sie uzywac tego materaca)
    natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
    odczuwam

    Sierp

  • 3. Data: 2009-06-25 04:43:01
    Od: hdd <h...@g...com>

    On 24 Cze, 23:54, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

    > ja wymienilem, bo okazalo sie, ze do mojego materaca (estrella lux) aby

    Zamierzam wziac materac texel, ale to glownie dlatego ze do niego
    moglem
    sie przymierzyc w sklepie i byl ok;) waze 84kg
    Firma ta sama to moze porownywales np. texela z ta estrella - czemu ja
    zakupiles?;)

    > wziac pod uwage reklamacje, musi byc stelaz elastyczny (podobno tylko z
    > takim powinno sie uzywac tego materaca)

    ciekawe dlaczego, bo jakby sie tak zastanowic to te sprezyny punktowe
    traca stabilne miejsce podparcia

    > natomaist specjalnej roznicy miedzy elastycznym a zwyklymi deskami nie
    > odczuwam

    tak myslalem, dzieki za info

  • 4. Data: 2009-06-25 07:29:06
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Uzytkownik "hdd" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
> [...]
    Ostatnio tez zakupilem Estrelle Lux i dokupilem wlasnie taki stelaz.Z tym ze
    kupilem na lózko 160x200 dwa stelaze po 80 cm zeby pracowaly nie zaleznie.Co
    do skrzypienia to nie powinno bo listwy siedza w gumach i nie maja styku z
    drewnem. Materac oceniam na 6+ a waze 90 kg. w starym stelazu mialem listwy
    które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec
    zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

    Cezar

  • 5. Data: 2009-06-25 09:28:24
    Od: hdd <h...@g...com>

    f32g2000vbf.googlegroups.com...> On 24 Cze, 23:54, Sierp <s...@n...netgrr>
    wrote:

> [...]
    > które byly ulozone za rzadko wiec i tak musialem cos dolozyc wiec
    > zdecydowalem sie na zakup wlasnie takiego stelaza

    Na 6+ w skali szkolnej? ;) A w jakim pokrowcu?

    A co do skrzypienia to drewno chyba nie tylko przy kontakcie z innym
    moze skrzypiec,
    ale tez samo z siebie podczas zginania/pracy - mam racje czy sie myle?

  • 6. Data: 2009-06-25 18:02:30
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Cezar pisze:
> [...]
    > do skrzypienia to nie powinno bo listwy siedza w gumach i nie maja styku z
    > drewnem. Materac oceniam na 6+ a waze 90 kg.

    a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
    ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
    wymienic

    Sierp

  • 7. Data: 2009-06-25 19:06:36
    Od: hdd <h...@g...com>

    On 25 Cze, 20:02, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:

    > a jednostrefowy czy 7-o strefowy?
    > ja na poczatku kupilem 7-o, ale na szczecie po wielu bojach udalo mi sie
    > wymienic

    wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

  • 8. Data: 2009-06-25 19:23:47
    Od: "Cezar" <c...@w...pl>

    Uzytkownik "hdd" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    zakupilem 7 strefowy z gabka lateksowa z pokrowcem Loyacell ten ze srebrna
    nitka.

    Cezar

  • 9. Data: 2009-06-25 20:53:16
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    hdd pisze:

    > wow, a czemu 7o nie odpowiadal - niby lepszy itd.?

    juz kiedys pisalem na grupie - nie bylem w stanie na nim spac
    w sumie na logike - 7-o strefowy jest przeznaczony na konkretny zakres
    wzrostów, ale ani mnie, ani dziewczynie nie odpowiadal rozklad (mimo
    raczej przecietnego wzrostu) - klatka byla jakos nienaturalnie
    podniesiona do gory, plecy bolaly mnie po nocy jak diabli...

    Sierp