  • 1. Data: 2010-07-26 10:09:09
    Temat: Re: "docieplenie" fragmentu garazu - czym?
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym, że trochę by go taki "kominek gigant" wyniósł ;-)
    > Pzdr
    > JKK

    Dzięki za odpowiedzi. Cena też trochę gra rolę - nie chciałbym w to jakoś
    bardzo inwestować, w koncu to tylko kanciapa w garażu:) Więc pewnie będzie
    styropian 5cm. Potem moze nałożę na to jakąś cienką płytę osb.
    pozdrawiam!
    klechu

  • 2. Data: 2010-07-26 10:18:20
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 26.07.2010 12:09, klechu pisze:

> [...]
    > bardzo inwestować, w koncu to tylko kanciapa w garażu:) Więc pewnie będzie
    > styropian 5cm. Potem moze nałożę na to jakąś cienką płytę osb.

    [OT] Coś Twoje posty nie chcą się trzymać głównego wątku, nie wiem czy
    to mój czytnik nie potrafi tego połączyć czy Ty coś siejesz nie tak.
    [END OT]

    Ja bym bardziej wełnę widział w tej roli, zapewne chcesz ocieplać od
    środka. Wiesz jak się pali styropian? Jako że to warsztat ma być, pewno
    będziesz coś ciął szlifierką, może spawał, iskry i te sprawy..
    Tym bardziej że mówisz że okładzinę założysz kiedyś tam...

  • 3. Data: 2010-07-26 11:05:49
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    <ciach>

    > [OT] Coś Twoje posty nie chcą się trzymać głównego wątku, nie wiem czy
    > to mój czytnik nie potrafi tego połączyć czy Ty coś siejesz nie tak.
    > [END OT]

    [OT]
    Nie bardzo rozumiem. Dałem opis problemu i proponowane przeze mnie rozwiązania
    z pytaniem o ich sens. Potem odnoszę się do odpowiedzi ew zadając dodatkowe
    pytania lub dając dodatkowe wyjaśnienia - na temat. Wskaż mi proszę, gdzie nie
    trzymam się wątku
> [...]

    > będziesz coś ciął szlifierką, może spawał, iskry i te sprawy..
    > Tym bardziej że mówisz że okładzinę założysz kiedyś tam...

    Rzecz w tym, że to będzie warsztat typowo stolarski, więc ani szlifierki ani
    spawarki nie będzie. Tylko narzędzia do drewna, nie planuję tam trzymać nawet
    zapałek. Więc wobec obecności drewna i pyłu drzewnego, to czy ściany też będą
    łatwopalne czy nie, ma drugorzędne znaczenie. OSB na styropian założę w drugiej
    kolejności, ale pewnie nie będę z tym zwlekał żeby nie zniszczyć styropianu.
    Wiem już że wełna lepiej tłumi hałas, ale przy tej różnicy w cenie chyba zgodzę
    się na ciut większy hałas na zewnątrz kosztem zaoszczędzenia paru groszy. Gdyby
    styropian się nie nadawał z jakiegoś powodu (nie wiem jakiego) to dołożyłbym do
    wełny
    pozdr
    klechu