  • 81. Data: 2011-09-23 04:10:59
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    > to czuje sie jak burzuj

    Och Ty burżuju !!! :-).

  • 82. Data: 2011-09-23 04:56:12
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-22 22:03, Adam pisze:

    > Jak niektorych czytam to czuje sie jak burzuj bo ja mam dwa garaze
    > (jeden pod drugim)

    A jak masz rozwiązane wyjazdy z tych garaży, bo jak są jeden pod drugim,
    to chyba na różne strony domu masz bramy?

    Pozdry,
    MW

  • 83. Data: 2011-09-23 07:37:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Też coś takiego dostrzegam, chociaż zasadniczo nieco z boku, bo
    > sam raczej siedzę w peojektowaniu "firmowym" - ale moja mama jest
    > architektem i ma to na co dzień ze swoimi klientami. Co ciekawsze,
    > również u siebie coś takiego dostrzegam. Ale z jednym się nie
    > zgodzę - nie zawsze (albo nie tylko) chodzi o to, ze "na pokaz".
    > Wcale nie rzadziej chodzi o to, że "dla siebie musi być dobrze
    > zrobione" - sęk w tym, że statystyczny Polak nie ma we krwi tego,
    > że najważniejsze w przedsięwzięciu jest jego dobre przygotowanie
    > (projekt), a dobre wykonanie jest dopiero tego konsekwencją.

    Tylko, zeby się tego chcieli budowlancy trzymac jeszcze.

    Brałem udział w 2 budowach, jedna u siostry, druga moją,
    w obu przypadkach, rozne ekipy, od murarzy do instalatorow, większośc robią
    po swojemu
    a nie jak w projekcie. I pewnie tak jest na większości budów systemu
    gospodarczego.

    Co do swojej nie mam wiele do zarzucenia, bo sam większość starałem się
    przypilnować, a architek(kierownik) był u mnie na budowie 2x, raz przy
    wylewaniu
    fundamentów, drugi raz przy stropie.
    Nie mam pretensji, bo za prowadzenie budowy wziął odemnie 3k.
    Tak więc i nie wymagałem, ale domyślam się ze tak było nie tylko u mnie.

  • 84. Data: 2011-09-23 07:42:26
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-23 09:37, Amir pisze:

    > Co do swojej nie mam wiele do zarzucenia, bo sam wi?kszo?? stara?em si?
    > przypilnowa?, a architek(kierownik) by? u mnie na budowie 2x, raz przy
    > wylewaniu
    > fundament?w, drugi raz przy stropie.
    > Nie mam pretensji, bo za prowadzenie budowy wzi?? odemnie 3k.
    > Tak wi?c i nie wymaga?em, ale domy?lam si? ze tak by?o nie tylko u mnie.

    Ile wziął???
    To rozbój w biały dzień.
    Ja płaciłem 1500 i był na każde moje zawołanie - ławy, wieniec
    fundamentów, ściany nośne, strop (szalowanie), więźba, dachówka...

    Pozdry,
    MW

  • 85. Data: 2011-09-23 08:32:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ile wziął???
    > To rozbój w biały dzień.
    > Ja płaciłem 1500 i był na każde moje zawołanie - ławy, wieniec
    > fundamentów, ściany nośne, strop (szalowanie), więźba, dachówka...

    W miescie, ktorym sie budowalem chcial 3x tyle :)

    1500zl za I etap i 1500zl za zakonczenie budowy.

    (pisze bez pl znakow, bo cos wykrzacza, to u mnie czy u Ciebie?)

    Za doprojektowanie piwnicy oraz dodatkowych ok 10zmian, 2500zl.
    Inny dla przykladu chcial ponad 10k :).

    To wydaje mi sie, ze i tak bardzo tanio dostalem co chcialem.

    pozdrawiam
    AT

  • 86. Data: 2011-10-03 20:28:20
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Lagod pisze:

    > Zaczepna riposta.
    > Powiedz lepiej skąd w społeczeństwie przekonanie że auto musi mieszkać w
    > domu i to kosztem przestrzeni życiowej skompresowanej do minimum
    > "drewnianymi schodkami na strych".

    Jeden przypadek to jeszcze nie jest "przekonanie w społeczeństwie"
    http://www.opel-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?f=
    23&t=1772&start=45
    ;)

    bajcik