  • 141. Data: 2017-06-21 20:53:19
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 19:04, Budyń pisze:
    > To ja cie nieco naprowadze - w 2003 odbylo sie pewne referendum. Zgadnij czego
    dotyczylo.

    Ty rzeczywiście jesteś mocno oderwany od rzeczywistości.

    Czyli twierdzisz, że w wyniku referendum w 2003r. staliśmy się częścią
    bloku sowieckiego po II wojnie światowej?

    Otóż nikt nas nie pytał, czy chcemy wojska sowieckie w Polsce. Nikt nie
    pytał, czy chcemy w Polsce socjalizm.

    Jak tak dalej pójdzie i PiS zrezygnuje z przynależności Polski do świata
    zachodniego, to nikt nas nie spyta, czy będziemy chcieli być częścią
    nowego bloku wschodniego. Mało realne?

    Twierdzę, że dalsze uzależnianie Polski od paliw kopalnych jest prostą
    drogą do zależności od wschodniego sąsiada. Możesz tego nie pojmować, a
    czy miałem rację przekonamy się za 20 lat.

    M.

  • 142. Data: 2017-06-21 21:09:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 czerwca 2017 20:53:13 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    > Jak tak dalej pójdzie i PiS zrezygnuje z przynależności Polski do świata
    > zachodniego, to nikt nas nie spyta, czy będziemy chcieli być częścią
    > nowego bloku wschodniego. Mało realne?

    Jak tak dalej pojdzie to na zachodzie bedzie wiekszy wschod niz na wschodzie
    :D

    --
    Adam Sz.

  • 143. Data: 2017-06-21 21:38:43
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 14 czerwca 2017 19:16:22 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Buahaha :)
    >Ja nie mam w kuchni pieca na wegiel :D

    Tym gorzej to świadczy i twoim poparciu dla pisu.

  • 144. Data: 2017-06-21 21:40:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 11:25:38 UTC+2 użytkownik k...@w...pl
    napisał:

    >Teraz rzadza uczciwi socjalisci bym powiedzial ;)

    Buhahhahahaha, żaden rząd przez ćwierć wieku nie ma odwagi tak jawnie grabić
    rzeczypospolitej jak obecny, no ale moherowy adas łyknie wszystko jako do
    dobro narodu. Klasyczny niewyedukowany imbecyl.

  • 145. Data: 2017-06-21 21:43:52
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >inwestycje UE?

    mam nadziej, ze masz ta odrobine honoru i nie korzystasz z żadnej do której
    dopłaca UE albo np. Szwajcaria itp....

    ...żartowałem :-), wiem, ze nie masz honoru za grosz :P

  • 146. Data: 2017-06-21 21:47:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 czerwca 2017 21:43:57 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > ...żartowałem :-), wiem, ze nie masz honoru za grosz :P

    Nie dyskutuje z antypolaczkiem kibicujacym PO - tacy jak ty powinni wisiec
    na latarniach zeby dawac przyklad dzieciom kim nie byc w przyszlosci :P

    I jeszcze dodam zeby sie ktos na klamstwa tego trolla nie nabral - nie
    glosowalem, nie glosuje i nie mam zamiaru glosowac na PiS ;)

    --
    Adam Sz.

  • 147. Data: 2017-06-21 22:28:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Nie dyskutuje

    I słusznie, pożyteczny (putinowi) idioto.

  • 148. Data: 2017-06-21 22:32:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > Ty rzeczywiście jesteś mocno oderwany od rzeczywistości.
    >
    > Czyli twierdzisz, że w wyniku referendum w 2003r. staliśmy się częścią
    > bloku sowieckiego po II wojnie światowej?

    jak sie wyraża w pismie odglos opadających cycków?
    Dla rozjasnienie bo zdajesie ze wciaz mówimy o różnych sprawach - przynależnosc do
    któregos z globalnego kołchozu (sowieckiego, eurokołchozu czy tez jakiegos
    miedzymorza), moze być przymusowa gdy sie przegra wojne, ale w innych przypadkach
    włazi sie tam na wlasne życzenie. co tez uczynilismy w 2003r.

    > Jak tak dalej pójdzie i PiS zrezygnuje z przynależności Polski do świata
    > zachodniego, to nikt nas nie spyta, czy będziemy chcieli być częścią
    > nowego bloku wschodniego. Mało realne?

    Mało realne sa twoje obserwacje. To nie pis rezygnuje z bycia czescią swiata
    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni. Francja odrzucila chrzescijanskie
    korzenie juz dawno, angela ogłosiła ze islam jest częscią niemiec. Kraje "zachodnie"
    niszczą zachodni styl życia wprowadzając jakies neolewackie politpoprawne metody -
    które z kolei nie pozwalaja się im bronić przez kulturą i religią najeźdzców. Dlatego
    to raczej konserwatywny pis jest szansa dla przetrwania kultury zachodu i to do nas
    będą emigrować biali szwedzi, francuzi i niemcy.

    > Twierdzę, że dalsze uzależnianie Polski od paliw kopalnych jest prostą
    > drogą do zależności od wschodniego sąsiada.

    gdybys nie zauwazył to wybudowalismy gazoport, i przymierzamy sie do nitki z norwegii
    co skutecznie nas od rosji uwolni.

    b.

  • 149. Data: 2017-06-22 00:25:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pod pedalem gazu zauwazylem grabienie. Jak uszczelnili granice z paliwem to jakos
    lzej samochod jezdzi. Zapewne dlatego ze co piaty litr paliwa byl z przemytu a
    przemytnicy raczej z gornej polki towarow nie przemycaja. Gdzies slyszalem ze od
    poczatku roku akcje chyba orlenu podskoczyly o 100%. Ale tylko slyszalem i nie chce
    mi sie sprawdzac. Strasznie musi dzisiejszy rzad krasc wegiel bo w kopalniach do
    roboty przyjmuja. I beda niedlugo statki kradli bo stocznie uruchamiaja. Pisz co
    jeszcze rzad pisu kradnie bo mi sie pomysly koncza. A, silniki robione dla mercedesa
    beda kradli. I na bank kamienice w Warszawie ukradna bo zrobili komisje do odbierania
    kamienic wlascicielom. Kilku nawet wsadzili do aresztu i zapewne ich strasznie bija.
    Wez gosciu wbij sobie gwozdzia w czaszke, bedziesz mial cos wiecej w glowie niz
    populistyczne teksty sprzedawane przez milosnikow arabow.

  • 150. Data: 2017-06-22 08:34:40
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

> [...]
    Wez gosciu wbij sobie gwozdzia w czaszke, bedziesz mial cos wiecej w glowie niz
    populistyczne teksty sprzedawane przez milosnikow arabow.

    I z zaoszczędzonych pieniędzy spłacą zobowiązania wyborcze wobec Rydzyka
    o raz kolejne subwencje dla męża Pani premier i pewnie innym. A
    telewizja TVP znowu kłamie(przemilcza) jak za komuny. Dodatkowo znowu
    mamy równych i równiejszych(ułaskawienie ministra mimo że nie był nawet
    skazany), łamanie konstytucji(prezydent ma w du...), upolitycznienie
    prokuratury i sądów(Źobro może nie dopuścić lub przerwać postępowanie
    prokuratorskie na każdym jego etapie), paraliż trybunału. Brakuje tylko
    religii z Prezesem na czele, chociaż mohery już całują go po rękach.

    500+ jest jednym z najgorszych rzeczy, które zdarzyły się Polsce,
    ponieważ zabiera ludziom motywację do pracy, kto pójdzie pracować za
    2000 jeżeli dostanie je za darmo, ludzie nie chcą nadgodzin "bo mi nie
    brak". Te łatwe pieniądze rozleniwiają ludzi. Dla ścisłości biorę 500+ i
    przeznaczam je na spłatę odsetek z kredytu mimo, że mnie stać je spłacać
    bez tego. Wolałbym aby moje dzieci miały darmowe podręczniki w
    szkołach(nie wszystkie mają), obiady w szkole, wyposażenie w szkole,
    więcej opiekunek(świetlice) w szkole do 18:00, "wyprawki" szkolne.
    To kit, że dzięki temu programowi zwiększyła się dzietność, no chyba za
    granicą (UK, Niemcy).

    PIS -> Prezes pcha Polaków do skundlenia tak jak było na początku
    socjalizmu, na początku było fajnie dla zwykłego robola, a potem te
    robole rozpier... ten piękny system. Fundamentalizm jest zły nie
    zależnie z której strony przychodzi.