  • 211. Data: 2017-06-23 15:52:02
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 11:25:30 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > proszę
    > http://wyborcza.pl/7,75398,21958198,siatka-mariusza-
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    > Tak, wiem, wyborcza :)

    wybocza jest żródłem mało wiarygodnym, czesto stosuje metodę "nasi informatorzy" bądz
    "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.
    Ale informacje przyjmuję, a bedę sie nią przejmował gdy inne źródła bedą ją
    sprawdzać.

    A szczegóły?

    > Chociażby to:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pieniadze-SKOK-ow-pl
    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    > + upadki kilku kas regionalnych, za które zapłacili wszyscy klienci banków.

    tak wlasnie myslałem, platformersi ukradli, pis jest zły :)

    "Z owych 3 miliardów zaangażowanych przez BFG w ratowanie zagrożonych SKOK-ów (proszę
    zobaczyć, że u źródła, np. w wywiadach ministra Szczurka, tak właśnie jest to
    formułowane, ściśle i zgodnie z prawdą - "skróty myślowe" uruchamiające głuchy
    telefon pojawiają się dopiero w redakcyjnych leadach, zajawkach i komentarzach) lwią
    część, aż 2,2 miliarda wygenerowało ratowanie SKOK Wołomin. A dalszych kilkaset
    milionów - upadłego SKOK "Kopernik".
    I tu mamy kolejne piętro montażu, bo oba te podmioty działały osobno od SKOK-ów
    podległych Kasie Krajowej Biereckiego, "Kopernikiem" zarządzali lokalni działacze PO,
    a Wołomin był z Kasą Krajową ostro skłócony i już w 2012 ludzie Biereckiego pisali na
    Wołomin do KNF donosy."
    http://fakty.interia.pl/opinie/ziemkiewicz/news-skok
    -czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826#utm_source=pa
    ste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    b.

  • 212. Data: 2017-06-23 15:55:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 15:22:20 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > wq.... mnie taka hipokryzja.
    Mnie również
    Ale to działa w dwie strony dokładnie i Twoje odpowiedzi sie w to wpisują.
    Złodziei zamykać czy zlewa czy z prawa ale nie że na zarzut ze PO kradło pada
    odpowiedz że PIS tez kradnie
    "wq.... mnie taka hipokryzja.";)

  • 213. Data: 2017-06-23 15:59:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 15:30:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Powinna pójść siedzieć czy nie?
    Jeśli popełniła przestępstwo to powinna

    > Ja nie piszę, że zamiast Tuska trzeba posadzić Szydło. Piszę że jeśli
    > komisja śledcza śledzi Tuska, to tym bardziej komisja powinna śledzić kto kogo krył
    w Policji.

    Powinna. Niech PO powoła więc taką komisje;)

  • 214. Data: 2017-06-23 19:19:11
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 20:42:43 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Japierdole

    zgadza sie

  • 215. Data: 2017-06-24 12:02:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:59, Kris pisze:

    > Jeśli popełniła przestępstwo to powinna

    Takie samo jak Tusk.

    > Powinna. Niech PO powoła więc taką komisje;)

    O ile będziemy mieli jeszcze jakieś demokratyczne wybory :(

    --
    Pete

  • 216. Data: 2017-06-24 12:29:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:11:07 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    >Widzisz, ja jestem od lat za Korwinem

    Buhahhahahahah, no tak adas chcialby sobie od czasu do czasu zgwalcic jakas
    niewiaste, bez ponoszenia odpowiedzialnosci - jakiez do type dla tego
    imbecyla :p

  • 217. Data: 2017-06-24 12:33:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:44:34 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    >A Ty dalej swoje?

    On tylko odpowiada na TWOJA miszczoska retorykę, nic swojego nie dodajac -
    oczywiście jest to rzucanie grochem przed wieprza :P

  • 218. Data: 2017-06-24 12:40:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 12:42:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >http://www.rp.pl/Sadownictwo/170619690-Lider-KOD-Ka
    peli-skazany-za-handel-kobietami.html

    >Tacy sa ich liderzy :D

    Ale zauważyłeś, że lider zespołu muzycznego może być tylko jeden, więc
    liczba mnoga tu jest zdupy?

    Gdyby to był taksówkarz wiozący Schetynę też byłby to dla ciebie punkt za
    pis o który ramię w ramię z kogutkiem i poświeceniem tu walczysz :-P

    Jeszcze trochę a przejmiesz od kogutka pozycję najwiekszego kretyna na
    pl.misc.budowanie.

  • 219. Data: 2017-06-24 13:04:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:52, Budyń pisze:

> [...]
    bądz "zwykła polka" któa sie okazuje działaczka powiedzmy KODu.
    > Ale informacje przyjmuję, a bedę sie nią przejmował gdy inne źródła bedą ją

    Ziemkiewicz, Gargas? :D :D :D
    Wolne żarty
    Nie licze na to w aktualnej sytuacji.

> [...]
    -czyli-montaz-i-antymontaz,nId,1705826#utm_source=pa
    ste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    Wybacz, ale na wypociny Ziemkiewicza reagauję tak samo jak Ty na
    artykuły poza TVPiS.

    Więc jak się domyślałem, skupiłeś się na dowaleniu PO, pomijając
    kombinacje Biereckiego plus upadki kilkunastu innych skoków.

    Tak działa aktualna propaganda sukcesu.
    Zero informacji o przekrętach po naszej stronie, źli są tylko ci co są
    przeciwko nam.

    EOT z mojej strony, bo to nie ma sensu dalej ciągnąć.

    --
    Pete

  • 220. Data: 2017-06-24 13:09:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 15:55, Kris pisze:

> [...]
    > Złodziei zamykać czy zlewa czy z prawa ale nie że na zarzut ze PO kradło pada

    Widzisz, nie zrozumiałeś.
    Pisałem że 'pis kradnie' w tym sensie, że nic z tym nie robią. Plują
    tylko na wszystkich 'gorszego sortu'

    --
    Pete