  • 231. Data: 2017-06-24 16:26:06
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:c7db8a75-9c91-40fe-95ad-ef4d53d67b5f@go
    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 11:11:45 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    >Trzeba ogladac za duzo TVNu zeby twierdzic, ze UE nam wiecej daje niz
    >zabiera :) Koszty kredytow do nierzadko durnych projektow i cala
    >papierkologia, setki tysiecy nowych urzednikow do rozliczania projektow
    >i calej biurokracji (ktorzy juz zostana na stale bo urzednicze stanowisko
    >to beton) to wszystko juz kosztuje nas wiecej niz kasa, ktora dostajemy.
    >A jeszcze musimy placic skladke za bycie w tym kolchozie ;) Daj Pan spokoj.

    Liczby alboś pies bez honoru.

  • 232. Data: 2017-06-24 16:39:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    duren jestes bo w sytuacji w ktorej negujesz to co ktos napisal na tobie ciazy
    obowiazek udowodnienia ze ktos napisal nieprawde. Dawaj liczby ze z kazdego euro w
    Polsce zostaje cale euro a nie 80 centow. Takich cwanych chujkow jak ty co wolaja "
    udowodnij" internet jest pelny. Ty udowodnij ze ktos napisal nieprawde. Dokad tego
    nie zrobisz racja nie jest po twojej stronie ciulu.

  • 233. Data: 2017-06-24 16:52:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 14:36:38 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > a nie wymieniles jescze ze jest malo kulturalny, choc ostatnio jakby widac poprawę.
    Mnie w ogole dziwi ze chce ci sie z nim gadac :)

    Lubię podsycać w nim tą zawistną agresję :-) Zobacz tylko na kilka ostatnich
    odpowiedzi - ile on generuje treści - pluje jadem jak jego idol
    niesiołowski - założę się, że ma pianę na gębie publikując każdego posta :-)

    Dobry człowiek jestem i daje mu trochę się wyżyć - w życiu pewnie ma trudno
    to niech chociaż pokozaczy w necie ;)

    --
    Adam Sz.

  • 234. Data: 2017-06-24 17:05:18
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Dobry człowiek jestem i daje mu trochę się wyżyć - w życiu pewnie ma trudno
    >to niech chociaż pokozaczy w necie ;)

    Dajesz dobry kozaku linka na tą wspomnianą dyskusję, alboś ciulik bez honoru
    :-)

    BTW trudno to chyba sprzedać złoma z 500k przebiegu? no chyba, że
    tradycyjnie nielegalnym softem przekręciłeś licznik

  • 235. Data: 2017-06-24 17:23:31
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    udowodnij" internet jest pelny. Ty udowodnij ze ktos napisal nieprawde. Dokad tego
    nie zrobisz racja nie jest po twojej stronie ciulu.

    Zenek, nie wpier... się.
    Adam napisał, że łatwo znaleźć ujemny bilans wpłat do UE.

    To niech on szuka dowodu na swoje śmiałe tezy (ale obawiam się, że nic z
    tego).

    --
    Pete

  • 236. Data: 2017-06-24 17:47:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:05:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dajesz dobry kozaku linka na tą wspomnianą dyskusję, alboś ciulik bez honoru
    > :-)

    Jeszcze czego :D Mam lepsze zajęcia niż szukanie linków.

    > BTW trudno to chyba sprzedać złoma z 500k przebiegu? no chyba, że
    > tradycyjnie nielegalnym softem przekręciłeś licznik

    Rozumiem, ze chcesz w ten zawoalowany sposób porozmawiać o pieniądzach? :-)
    Tylko nie wiem o co pytasz - moje "złomy" mają od najstarszego - 250 tys.
    km, 27 tys km. i 22 tys km. O którym chcesz konkretnie porozmawiać, bo
    nie wiem? :)

    A może porozmawiamy o wartości nieruchomości jakie kto posiada, skoro już
    tak nalegasz. Moja warta jest ok 900 tys. - cena rynkowa. No dajesz,
    ile warta jest ta twoja rudera ktora w 2005 kupiles na rynku wtornym
    w jakiejs wiosce kolo Katowic? :-)

    Śmieszny koleś jesteś.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 237. Data: 2017-06-24 19:08:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    > a nie wymieniles jescze ze jest malo kulturalny, choc ostatnio jakby widac poprawę.
    Mnie w ogole dziwi ze chce ci sie z nim gadac :)

    Myślę że to pacjent jakiegoś psychiatryka który od czasu do czasu przepustki dostaje
    i ma wtedy dostęp do netu.
    Wnioskuję to po jego intensywnej acz krótkotrwałej (co jakiś czas) aktywności tutaj
    czy chociażby na pręgierzu, czasami na polityce. Na "samochodach" też się pojawia w
    czasie przepustek zapewne.

  • 238. Data: 2017-06-24 19:09:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:23:32 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Zenek, nie wpier... się.
    > Adam napisał, że łatwo znaleźć ujemny bilans wpłat do UE.
    >
    > To niech on szuka dowodu na swoje śmiałe tezy (ale obawiam się, że nic z
    > tego).
    Leniwy jestem, szukać mi się nie chce daj więc linki na "pozytywny bilans"

  • 239. Data: 2017-06-24 19:26:44
    Od: "Peter" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > A może porozmawiamy o wartości nieruchomości jakie kto posiada, skoro
    > już tak nalegasz. Moja warta jest ok 900 tys. - cena rynkowa. No

    Mały Adaś, ogolić, założyć krótkie spodenki i do przedszkola.
    Człowieku kiedy ty zmądrzejesz?

    > Śmieszny koleś jesteś.

    Tak, tak, śmieszny jesteś :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 240. Data: 2017-06-24 20:12:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polowy nie dostaniesz bo dom jest w miejscowosci w ktorej roczne przekroczenie
    zanieczyszczenia powietrza mieszkancy wyrabiaja w jeden zimowy miesiac.