  • 241. Data: 2017-06-24 20:43:56
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 19:27:47 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Tak, tak, śmieszny jesteś :-)
    Peter- PiOtR- (coś tam jeszcze po drodze- Ghost;)

  • 242. Data: 2017-06-24 22:07:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    W dniu 22-06-2017 o 11:19, nadir pisze:

    >Kupa kasy za certyfikat i kupa kasy za sprawdzanie.
    >O ile się nie mylę ISO to głównie niemiecka organizacja.

    Obawiam się, ze o tzw. "certyfikacji ISO" nie masz żadnego pojęcia.
    1. Literka I to International, nie German.
    2. Siedziba ISO to Genewa, póki co jeszcze nie Niemcy.
    3. ISO nie prowadzi żadnej certyfikacji, prowadzi ją dowolna firma możesz
    nawet zatrudnić do tego spółke idiotów Kogutek&Adaś, inna rzecz, że biznes
    raczej nie będzie traktował poważnie twojego certyfikatu.

    Etc. Itd. Itp.

  • 243. Data: 2017-06-24 22:09:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    W dniu 18-06-2017 o 23:28, nadir pisze:
> [...]
    iec-to-bardzo-oplacalny-biznes.htm

    >Zwłaszcza dotyczy to porąbanego ISO.

    >Trudno się temu dziwić, czy ktoś o zdrowych zmysłach myśli że jeden kraj da
    >drugiemu miliardy EURO za nic.

    Ale kojarzysz, że gospodarka to nie jest gra o sumie zerowej i w niej
    najlepsze to rozwiązania to takie gdzie jest win-win.

    Hint: UE do tego właśnie została stworzona.

  • 244. Data: 2017-06-24 22:17:29
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >To niech on szuka dowodu na swoje śmiałe tezy (ale obawiam się, że nic z
    >tego).

    Chyba wiem o co tym kretynom chodzi. Ktoś bierze np. dotacje na jakąś
    maszynę, którą kupił w Niemczech. Dla tych kretynów oznacza to, że przez to
    Polska jest płatnikiem netto. Klasyczne cudowne rozmnożenie kasy w małych
    rozumkach parki kogutek&adaś: dotacji było 100kEUR, Polak ma za taką kwotę
    maszynę a Niemiec kasę, czyli wyplacaja 100tys a korzysci jest na 200tys :-)

  • 245. Data: 2017-06-24 23:04:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:05:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Jeszcze czego :D Mam lepsze zajęcia niż szukanie linków.

    buhahahahahahhahaha, jakiż z ciebie przewidywalny ciulik bez honoru

    >Śmieszny koleś jesteś.

    taaaaa :-)

  • 246. Data: 2017-06-24 23:17:02
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Adam Sz. wrote:

    >Mały Adaś, ogolić, założyć krótkie spodenki i do przedszkola.
    >Człowieku kiedy ty zmądrzejesz?

    Nie do mądrości został przez matulę zrodzony
    http://img7.dmty.pl//uploads/201003/1268473052_by_La
    hr_600.jpg

  • 247. Data: 2017-06-24 23:26:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 19:27:47 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Mały Adaś, ogolić, założyć krótkie spodenki i do przedszkola.
    > Człowieku kiedy ty zmądrzejesz?

    Ktoś się tu zapomniał przelogować chyba :D

    Ty to ten co ostatnio miał rozdwojenie jaźni i zapomniał zmienić IP postując
    z dwóch różnych kont? :-) Potem coś zamilkł. Ghoscik też wtedy wyjątkowo
    aktywny był - strzelam, że to jedna osoba :-)

    --
    Adam Sz.

  • 248. Data: 2017-06-24 23:27:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 20:12:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Polowy nie dostaniesz bo dom jest w miejscowosci w ktorej roczne przekroczenie
    zanieczyszczenia powietrza mieszkancy wyrabiaja w jeden zimowy miesiac.

    A pierdolisz kogutek jak zwykle - jak wiesz ja mam do Ciebie szacunek bo
    zawsze pisałem, żeś "swój chłop" no ale pieprzysz czasem głupoty :D

    Mój dom jest w miejscowości która ma poziom zanieczyszczenia powietrza
    mniej więcej taki, jak wszystkie pozostałe miejscowości w woj. śląskim ;)

    W Łodzi jest tylko odrobinę lepiej ale bez szaleństw.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 249. Data: 2017-06-24 23:37:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 19:27:47 UTC+2 użytkownik Peter napisał:

    > Tak, tak, śmieszny jesteś :-)

    No jasne, że to ten sam :-) Nawet wersji Hamstera nie zmienił:

    https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    Stary, sam sobie ostatnio odpisywałeś - raz jako Mikolaj / raz jako PiOtR.
    I ty chcesz żeby cię traktować poważnie? :) Jeszcze ghoscik z "tobą"
    rozmawiał. Zaczynam serio myśleć, że ghoscik ma świra :-)

    --
    Adam Sz.

  • 250. Data: 2017-06-24 23:48:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No wlasnie ze nie pierole. Dzisiaj, teraz 23:40 w Lodzi 23 u Ciebie 31. Obydwie
    wartosci sa w skali zanieczyszczen na zielonym polu.
    "Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego bije na alarm. W Wodzisławiu - są dni,
    że poziom niebezpiecznych pyłów zawieszonych w powietrzu nad Wodzisławiem jest
    kilkaset razy wyższy od przyjętych norm środowiskowych". To w waszej gazety
    http://wodzislawslaski.naszemiasto.pl/artykul/wodzis
    law-sl-mamy-najbardziej-zanieczyszczone-powietrze-w,
    1598597,artgal,t,id,tm.html