  • 251. Data: 2017-06-25 00:07:47
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 23:48:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > No wlasnie ze nie pierole. Dzisiaj, teraz 23:40 w Lodzi 23 u Ciebie 31. Obydwie
    wartosci sa w skali zanieczyszczen na zielonym polu.
    > "Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego bije na alarm. W Wodzisławiu - są dni,
    że poziom niebezpiecznych pyłów zawieszonych w powietrzu nad Wodzisławiem jest
    kilkaset razy wyższy od przyjętych norm środowiskowych". To w waszej gazety
    http://wodzislawslaski.naszemiasto.pl/artykul/wodzis
    law-sl-mamy-najbardziej-zanieczyszczone-powietrze-w,
    1598597,artgal,t,id,tm.html

    Każda inna gazeta z woj. śląskiego pisze to samo :)
    Ja wiem, że zanieczyszczenie jest problemem i ostro się z tym ostatnio
    zaczęło walczyć ale problem dotyczy CAŁEGO woj. sląskiego (i nie tylko),
    a nie tylko mojego miasta :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 252. Data: 2017-06-25 01:48:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W mniejszym i wiekszym stopniu problem brudnego powietrza dotyczy calej Polski.
    Jednak Wodzislaw jest na samym poczatku listy. I to nie sa jakies moje zwidy tylko
    informacja ktora powtarza sie wiele razy. W takiej sytuacji wartosc nieruchomosci
    maleje. Nie chce Cie denerwowac ale sprawdz zalecana przez przemytnikow imigratow
    zapasowa trase do Niemiec i jak jestes wierzacy to sie pomodl zeby PIS rzadzil jak
    najdluzej.

  • 253. Data: 2017-06-25 02:27:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-24 o 19:09, Kris pisze:

    > Leniwy jestem, szukać mi się nie chce daj więc linki na "pozytywny bilans"

    W tym wątku podawałem, poszukaj sobie

    --
    Pete

  • 254. Data: 2017-06-25 08:34:17
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Zaczynam serio myśleć

    To jest fizycznie nie możliwe, nie masz zasobów :-)

  • 255. Data: 2017-06-25 08:36:00
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 20:12:02 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >A pierdolisz

    A spłaciłeś długi?

  • 256. Data: 2017-06-25 08:38:37
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >Jaki Lech był to był. Był kiepskim prezydentem. Ale mimo wszystko miał
    >jakieś tam hamulce

    A tym hamulcowym u niego była głównie "czarownica", z domu samych
    Kaczyńskich nie wyszło nic dobrego.

  • 257. Data: 2017-06-25 08:40:25
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >W tym wątku podawałem, poszukaj sobie

    ale kris jest leniwy i masz mu podac tu i teraz

  • 258. Data: 2017-06-25 09:03:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

    W dniu 13.06.2017 o 15:48, nadir pisze:

> [...]

    widzę, ze poziom skretynienia na grupie rośnie, słuszna linie ma mój kf

    >czyli po 40 latach jak zamortyzujesz całkowicie to nie płacisz podatku?

    Podatek od nieruchomości nie ma NIC WSPÓLNEGO z amortyzacja, ponadto
    amortyzacja powoduje obniżenie podatku (np. od dochodu), czyli jej
    zakończenie to WZROST podatku

  • 259. Data: 2017-06-25 11:59:37
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 21:09, Adam Sz. pisze:

    > Jak tak dalej pojdzie to na zachodzie bedzie wiekszy wschod niz na wschodzie
    > :D

    Tak nas przez 40 lat przekonywali apologeci realnego socjalizmu.

    Żeby nam plusy nie przesłoniły minusów
    http://www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0

    M.

  • 260. Data: 2017-06-25 12:15:02
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 22:32, Budyń pisze:

    > Dla rozjasnienie bo zdajesie ze wciaz mówimy o różnych sprawach - przynależnosc do
    któregos z globalnego kołchozu (sowieckiego, eurokołchozu czy tez jakiegos
    miedzymorza), moze być przymusowa gdy sie przegra wojne, ale w innych przypadkach
    włazi sie tam na wlasne życzenie. co tez uczynilismy w 2003r.

    Dla rozjaśnienia: jeśli zrezygnujemy z przynależności do UE to bardzo
    szybko (bez przegranej wojny) wylądujemy w obszarze zależności od
    wschodu. I tutaj nie będzie referendum, tak jak nie było wyboru po II WŚ.

    > Mało realne sa twoje obserwacje. To nie pis rezygnuje z bycia czescią swiata
    zachodniego - tylko wlasnie ten swiat zachodni.

    Widzisz. A ja wole jednak do tego świata zachodniego, który tak bardzo
    ci się nie podoba i który tak bardzo chce Polakom obrzydzić rządząca partia.

    To w tym się różnimy.

    https://www.youtube.com/watch?v=3ZpQHi12Dk0

    Ja wciąż widzę więcej plusów w świecie zachodnim niż minusów. I tu jest
    między nami podstawowa różnica.

    > gdybys nie zauwazył to wybudowalismy gazoport, i przymierzamy sie do nitki z
    norwegii co skutecznie nas od rosji uwolni.

    Gazoport to gaz od Islamistów. Kolejne miliardy wpompowane w następne
    Daesz i wojny w Afryce oraz kolejne miliony uchodźców.

    Fale uchodźców są ciągle przed nami. To, co jest teraz to tylko
    namiastka i początek. W kolejce jest np. Pakistan (zamiast 20 mln ludzi
    jak w Syrii ma prawie 200 mln ludzi). Jeszcze nie dzisiaj, ale za 10-20
    lat .... Wtedy Rosja ich chętnie przekieruje do Polski.

    M.