  • 301. Data: 2017-06-27 08:16:34
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > No, a ja mogę zażądać by w sklepie było czysto i sklep za to zapłaci.

    Ale nie kilka tysięcy za to że ktoś po nim przejdzie w białych
    rękawiczkach sprawdzi kurze i sprawdzi czy jest na bieżąco wypełniany
    rejestr sprzątania oraz czy identyfikowalność towaru jest osiągalna w
    godzinę, 5 minut czy 3 dni. To chyba nie jest normalne, Co?

    > Tak, rozumiem, w twoim świecie to parodia bo "o gospodarce wiesz dużo" :)))
    Tak parodia (te kilka tysięcy za fikcję dokumentacji).

  • 302. Data: 2017-06-27 18:48:09
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

> [...]
    >oraz czy identyfikowalność towaru jest osiągalna w godzinę, 5 minut czy 3

    To jest Twoje "ISO"? no to nie dziwie się, ze się burzysz, ale... to ze
    maluch to ciulate auto nie znaczy, ze motoryzacja ssie.

    BTW Kaizen tez do dupy?

  • 303. Data: 2017-06-28 11:36:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 12:40:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale zauważyłeś, że lider zespołu muzycznego może być tylko jeden, więc
    > liczba mnoga tu jest zdupy?
    >
    > Gdyby to był taksówkarz wiozący Schetynę też byłby to dla ciebie punkt za
    > pis o który ramię w ramię z kogutkiem i poświeceniem tu walczysz :-P

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zarzuty-dla-b-lidera
    -KOD-Mateusza-K-3711610.html

    No to teraz już oficjalnie LIDER KODu ma zarzuty - będziesz go bronić?
    Nie wątpię, swój swojego broni :-)

    --
    Adam Sz.

  • 304. Data: 2017-06-28 15:20:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-28 o 11:36, Adam Sz. pisze:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zarzuty-dla-b-lidera
    -KOD-Mateusza-K-3711610.html

    > No to teraz już oficjalnie LIDER KODu ma zarzuty - będziesz go bronić?
    > Nie wątpię, swój swojego broni :-)

    Coś ci się pozajączkowało. Mateusz K. nie jest żadnym liderem.

    --
    Pete

  • 305. Data: 2017-06-28 17:56:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 15:21:01 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Coś ci się pozajączkowało. Mateusz K. nie jest żadnym liderem.

    Nadal pełni wysoką funkcję w tym tworze więc jak najbardziej można uznać,
    że jest liderem :-) Choć masz rację - został już z oficjalnej funkcji
    "lidera" usunięty po przekrętach z fakturami ;)

    --
    Adam Sz.

  • 306. Data: 2017-06-28 18:10:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niech sie wprawia w rzadzeniu. Niedlugo ma spora szanse stac sie dyzurnym w celi.
    Niekoniecznie musi sie spotkac pod cela z demokracja.

  • 307. Data: 2017-06-28 20:58:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zarzuty-dla-b-lider
    a-KOD-Mateusza-K-3711610.html

    >No to teraz już oficjalnie LIDER KODu ma zarzuty - będziesz go bronić?
    >Nie wątpię, swój swojego broni :-)

    Kolesie z zarzutami sa raczej twoi, handlarzu nielegalnym softem :-)

  • 308. Data: 2017-06-28 21:15:03
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    -KOD-Mateusza-K-3711610.html

    >Coś ci się pozajączkowało. Mateusz K. nie jest żadnym liderem.

    Zadziwiające jest jak ktoś, kto popiera niszczenie prawa i konstytucji
    (adaś), powołuje się na system prawny (zarzuty prokuratorskie).

  • 309. Data: 2017-06-29 08:06:53
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Zadziwiające jest jak ktoś, kto popiera niszczenie prawa i konstytucji
    > (adaś), powołuje się na system prawny (zarzuty prokuratorskie).

    W tym kraju, oraz PiS przy władzy jest za dużo zarzutów prokuratorskich
    z których sądy oczyszczają obywateli.
    Poczekajmy na wyrok.

  • 310. Data: 2017-06-29 15:44:12
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >W tym kraju, oraz PiS przy władzy jest za dużo zarzutów prokuratorskich z
    >których sądy oczyszczają obywateli.
    >Poczekajmy na wyrok.

    Ja mysle, ze zgodnie z pisowska tradycja prezydent ułaskawi, zanim będzie
    wydany wyrok.