  • 371. Data: 2017-08-23 13:38:40
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 13:24:19 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Problem (?) w tym, że zaczyna wychodzić na to, że żadnej kradzieży nie
    > było.

    Narazie tak twierdzą sędziowie, którzy mogli być związani z kradnącymi :-)

    [...]
    > Wkrótce się okażę, że wszyscy sędziowie RP to łapownicy i złodzieje a
    > tylko proku(s)rator generalny jak don kichot samotnie walczy z układem.

    Póki co chodzi chyba o jednego, czy dwóch? :) To nie wszyscy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 372. Data: 2017-08-23 14:04:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-23 o 13:38, Adam Sz. pisze:

    > Narazie tak twierdzą sędziowie, którzy mogli być związani z kradnącymi :-)

    (sprawdzić, czy nie ksiądz)

    > [...]
    >
    > Póki co chodzi chyba o jednego, czy dwóch? :) To nie wszyscy.

    HGW. Zarzuty z d... to i nie wiadomo kogo mają dotyczyć.

    --
    Pete

  • 373. Data: 2017-08-23 14:18:52
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 14:04:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > (sprawdzić, czy nie ksiądz)

    No dobra. Ale weź postaw się teraz zupełnie z boku. Zniknęło 30 baniek.
    Wolisz, żeby sprawdzono dokładnie co się z tą kasą stało, czy wolisz,
    żeby sprawę zamieść pod dywan?

    To jest spółka skarbu państwa - ja jestem za MAKSYMALNĄ transparentnością.
    Sędziowie skoro są czyści to nie powinni się martwić, że ktoś ich chce
    sprawdzić, nie? Kwiczą najbardziej ci, co mają coś na sumieniu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 374. Data: 2017-08-23 15:04:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-23 o 14:18, Adam Sz. pisze:

    > No dobra. Ale weź postaw się teraz zupełnie z boku. Zniknęło 30 baniek.
    > Wolisz, żeby sprawdzono dokładnie co się z tą kasą stało, czy wolisz,
    > żeby sprawę zamieść pod dywan?

    Oczywiście, ale wszystko wskazuje na to, że i z tego zarzutu g...
    wyjdzie. Zresztą wywiad z podejrzanym:

    'Kierowanemu przez pana zarządowi jednak zarzuca się wyrządzenie African
    Investment Group SA ,,szkody majątkowej wielkich rozmiarów" w kwocie 22
    mln zł. Według prokuratury zapłaciliście za usługi, które nie zostały
    wykonane.

    - Wie pan o co chodzi?
    Nie wiem. Prokuratura nie zdradza szczegółów.

    - Ja chętnie bym te szczegóły opinii publicznej ujawnił, ale nie mogę
    tego zrobić, bo obowiązuje mnie tajemnica śledztwa. Mogę tylko zaręczyć,
    że nigdy nie było sytuacji, w której płacilibyśmy za niewykonane usługi.'

    Dowiemy się więcej jak już dojdzie do procesu. Ale wyjdzie jak zawsze.

    > To jest spółka skarbu państwa - ja jestem za MAKSYMALNĄ transparentnością.
    > Sędziowie skoro są czyści to nie powinni się martwić, że ktoś ich chce
    > sprawdzić, nie?

    Ty jesteś za młody, ale ja mam wrażenie, że jesteśmy już na drodze do
    sytuacji z czasów minionych. Kierownicza rola partii wpisana w
    konstytucję oraz wszelkie decyzje zapadające w KC. Oraz ściganie
    wszystkich, którzy ośmielą się nam sprzeciwić.

    > Kwiczą najbardziej ci, co mają coś na sumieniu.

    Obyś nie stanął przed sądem, gdy twoim przeciwnikiem będzie ktoś z
    aktualnej władzy. Jak myślisz, jaki wyrok wyda sędzia, którego pod
    dowolnym pretekstem może upier... prokurator generalny, minister
    nadsprawiedliwości w jednej osobie?

    --
    Pete

  • 375. Data: 2017-08-23 20:29:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 15:04:55 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Oczywiście, ale wszystko wskazuje na to, że i z tego zarzutu g...
    > wyjdzie. Zresztą wywiad z podejrzanym:

    Podejrzany zawsze będzie mówił, że jest niewinny :-)
    A co wyjdzie to zobaczymy.

    W sprawach oszustw w spółkach skarbu państwa, tym bardziej za rządów
    złodziejskiego PO jestem za tym żeby wszystko było pięciokrotnie
    sprawdzane. Zapłacę chętnie za to z moich podatków ;)

> [...]
    > aktualnej władzy. Jak myślisz, jaki wyrok wyda sędzia, którego pod
    > dowolnym pretekstem może upier... prokurator generalny, minister

    A jaki wyrok wyda sędzia, który będzie przekupiony przez mojego
    oskarżyciela? Najpierw trzeba zrobić porządek z tą kliką, bo to jest
    niezła klika :) Coś o tym wiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 376. Data: 2017-08-24 08:56:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 12:54:54 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    >arcybiskup Andrzej Dzięga, metropolita
    Jak arcybiskup poręczał to już prawie pewne że wałek tam jakiś był;)

  • 377. Data: 2017-08-24 09:34:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-08-24 o 08:56, Kris pisze:

    > Jak arcybiskup poręczał to już prawie pewne że wałek tam jakiś był;)

    Zdaje się, że aktualna opcja ma bardziej ścisły związek z tą grupą
    społeczną niż poprzednicy.

    --
    Pete

  • 378. Data: 2017-08-24 09:49:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 09:34:35 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Zdaje się, że aktualna opcja ma bardziej ścisły związek z tą grupą
    > społeczną niż poprzednicy.

    A to jakby inna sprawa.
    Zawsze jak ta "grupa społeczna" coś gwarantuje, poręcza to z automatu powinno być
    przez prokuratora badane;)

  • 379. Data: 2017-08-24 10:05:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 09:49:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A to jakby inna sprawa.
    > Zawsze jak ta "grupa społeczna" coś gwarantuje, poręcza to z automatu powinno być
    przez prokuratora badane;)

    albowiem? sugerujesz ze każdy jeden to zwykły oszust?

    b.

  • 380. Data: 2017-08-24 13:09:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:05:16 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > albowiem? sugerujesz ze każdy jeden to zwykły oszust?

    Jak się zaczyna mieszać do polityki czy jakieś poręczenia za Prezesów(tfu) tudzież
    inna działalność wybiegająca poza to do czego kościół jest stworzony to dla mnie to
    od razu śmierdzi wałkiem.
    Tu Biskup za prezesów poręcza- tak ze szklanej kuli wywróżył ze oni czyści jak łza
    czy może spowiadali mu się czy może jednak jakieś "biznesy" z nimi robił?
    Bo trudno mi wspólną płaszczyznę znaleźć dla biskupa i zakładów azotowych czy jakoś
    tak.
    Mam podejrzenie graniczące z pewnością ze "prezesi" hojnie sypnęli "grupie
    społecznej" jak to Pete określił