  • 111. Data: 2009-06-05 12:55:57
    Temat: Re: drzewo
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    news:3vb1qyw3taoo$.dbn23kirhrz1$.dlg@40tude.net...
> [...]
    p.googlegroups.com...

    > Wyjątki są eliminowane. Bingo.

    Trzeba było nosić 20cm koturny...

  • 112. Data: 2009-06-05 13:10:56
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Ikselka pisze:
    > Dnia Fri, 5 Jun 2009 03:54:38 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):
    >

    > Poniekąd cała moja opinia dotyczy też księży (wyjąwszy oczywiście rodzinne
    > tradycje).
    > Na ksieży po wojnie szli głownie chłopkowie roztropkowie z prostych rodzin
    > bez dobrej tradycji

    A niby jaka ma być ta tradycja?
    Ojciec i dziadek ksiądz?
    Super sprawa.

  • 113. Data: 2009-06-05 16:56:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ?

  • 114. Data: 2009-06-05 16:58:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 15:10:56 +0200, Dawid napisał(a):

    > A niby jaka ma być ta tradycja?
    > Ojciec i dziadek ksiądz?
    > Super sprawa.

    Umiesz poprawnie przeczytać 4 słowa pod rząd? - "wyjąwszy oczywiście
    rodzinne tradycje)" :->

  • 115. Data: 2009-06-14 13:02:33
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > ?
    W y s t a r c z y !!! Dawno zeszliscie już z tego drzewa... i zaczyna
    to trącać polską swadą. Przypomnę, że trzeba było pochylić się nad drzewem.
    Bez ...kontekstu! Pozdrawiam Marex

  • 116. Data: 2009-06-14 15:50:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 13:02:33 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

    > W y s t a r c z y !!! Dawno zeszliscie już z tego drzewa... i zaczyna
    > to trącać polską swadą.

    Zwadą raczej.

    > Przypomnę, że trzeba było pochylić się nad drzewem.
    > Bez ...kontekstu!

    Dobra: jak ścięte, to już można ;-)