  • 1. Data: 2010-03-12 13:09:29
    Temat: drzwi na taras przesówane czy tradycyjne?
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Czy faktycznie okno (drzwi przeszklone) przesówne będzie bezpieczniejsze?

    Zastanawiam sie czy wybrać otwierane tradycyjnie podwojne oszkolne drzwi na
    taras, czy może przesówne

    jakie wady przesównych drzwi na taras? a jakie zalety?

    wiem, ze cena 2x wyższa dla przesówanych.

    czy przesówne mogą być też bezprogowe?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-12 13:21:31
    Temat: Re: drzwi na taras przesówane czy tradycyjne?
    Od: "ted." <o...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na taras, czy może przesówne
    >
    > jakie wady przesównych drzwi na taras? a jakie zalety?
    >
    > wiem, ze cena 2x wyższa dla przesówanych.

    Cztery zdania .4 byki.

  • 3. Data: 2010-03-12 13:24:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:
    > Czy faktycznie okno (drzwi przeszklone) przesówne będzie
    > bezpieczniejsze?

    wielu twierdzi że bezpieczniejsze,

    ponadto użytkowo też wygodniejsze bo ci wiatr nie rozwali otwartych drzwi na
    taras.

    no i zaoszczędzamy miejsce.

    > Zastanawiam sie czy wybrać otwierane tradycyjnie podwojne oszkolne
    > drzwi na taras, czy może przesówne
    >
    > jakie wady przesównych drzwi na taras? a jakie zalety?

    imho nei ma wad

    znaczy wadą jest to że maxymalen otwarcie to tylko połowa szerokości otworu.

    > wiem, ze cena 2x wyższa dla przesówanych.
    >
    > czy przesówne mogą być też bezprogowe?

    tak są bezprogowe (siegenia HS)

  • 4. Data: 2010-03-12 13:37:16
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Cztery zdania .4 byki.

    Ale w tym samym wyrazie, więc liczy się za raz :-)

  • 5. Data: 2010-03-12 13:45:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ted. wrote:
    > Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Cztery zdania .4 byki.

    a to jest grupa pl.misc.budowanie.ortografia?

  • 6. Data: 2010-03-12 15:23:15
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Fri, 12 Mar 2010 14:45:37 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > a to jest grupa pl.misc.budowanie.ortografia?

    Niektórzy szanują siebie i innych pisząc poprawnie.

    --
    ŁC
    Nikt jeszcze nie wygrał z alkoholem. Jedynie Polacy zremisowali

  • 7. Data: 2010-03-12 15:28:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w tym samym wyrazie, więc liczy się za raz :-)

    Ale jak bolesnie.

  • 8. Data: 2010-03-12 17:57:41
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ted." <o...@w...pl> napisał

    > Cztery zdania .4 byki.

    Nie, nie, nie.

    5 zdań, 5 byków.

    :)

  • 9. Data: 2010-03-12 18:00:31
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > imho nei ma wad

    Ja słyszałem, ale powtarzam SŁYSZAŁEM, że drzwi przesuwne są zdecydowanie
    bardziej awaryjne niż tradycyjne - uchylne. W zasadzie w uchylnych nie ma co
    się zepsuć, natomiast w przesuwnych ponoć wyrabiają się wózki i po paru
    latach takie drzwi klekoczą.

  • 10. Data: 2010-03-12 19:03:48
    Od: Zby <a...@a...pl>

    wolim pisze:
> [...]
    > się zepsuć, natomiast w przesuwnych ponoć wyrabiają się wózki i po paru

    Po pięciu latach wręcz wyleciały mi drzwi tarasowe uchylne - zmęczenie
    materiałowe mocowania zawiasów. Faktem jest, że były to ulubione drzwi
    mojego psa więc często używane. Drzwi były ze średniej grupy cenowej -
    wzmocnione profile itd.
    Firma producenta migiem wszystko mi naprawiła miałem 10 letnią gwarancję.