  • 21. Data: 2013-05-31 15:18:09
    Temat: Re: drzwi odsuwane do góry
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Adam wrote:

    > No o tym mu mowie wlasnie :) Ale widac facet sie uparl ze musi byc
    > podnoszone do gory to niech robi :-)

    Cham się uprze i mu daj...

  • 22. Data: 2013-05-31 15:25:46
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-31 14:52, Ergie pisze:
    > Ja jako utylitarysta zrobiłbym to tak: dałbym szerokie drewniane żaluzje
    > i na co dzień miał je całkowicie podciągnięte do góry. W momencie gdy
    > mają przyjść goście albo jest inny powód by to bardziej wyglądało niż
    > służyło to wtedy bym je opuszczał.

    A ja bym zostawił jak jest, jeśli piec i pralka nie są jakieś stare i
    pordzewiałe.
    Gości na ich widok chyba by nie mdliło, a poza tym przecież i tak
    domyślnie korzystaliby z toalety, nie łazienki.
    Mając osobowość z cechami perfekcjonizmu trochę go rozumiem, jednak ja
    sobie zawsze obieram jakieś priorytety i perfekcyjnie chciałbym mieć
    przede wszystkim tam, gdzie będę spędzał większość czasu, czyli w swoim
    "gabinecie" (sprzęt komputerowy, wygodny fotel, sprzęt audio, wygodna
    kanapa). W kuchni praktycznie i minimalistycznie. A w łazience po prostu
    czysto i schludnie. Widok pralki by mnie nie przerażał.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2013-05-31 22:11:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko i wyłącznie, stosowanie rolety to poroniony pomysł, kogoś kto nigdy
    > nie widział jak działa.

    A Ty widziales?

  • 24. Data: 2013-06-02 19:44:08
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    $heikh el $hah wrote:

> [...]
    > wygodna kanapa). W kuchni praktycznie i minimalistycznie. A w
    > łazience po prostu czysto i schludnie. Widok pralki by mnie nie

    Też chciałbym w miarę czysto i schludnie. Dlatego tą mini graciarnie
    zamierzamy jakoś zakryć. Widok pralki mi nie przeszkadza ale jakichś
    mopów i innych powciskanych tam gratów już trochę tak.

  • 25. Data: 2013-06-02 20:07:01
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-02 19:44, ww pisze:
    > Też chciałbym w miarę czysto i schludnie. Dlatego tą mini graciarnie
    > zamierzamy jakoś zakryć. Widok pralki mi nie przeszkadza ale jakichś
    > mopów i innych powciskanych tam gratów już trochę tak.

    A nie sądzisz, że tylko na początku? Ktoś wcześniej wspominał, że przez
    jakiś czas byś te drzwi zamykał, a później byś zaprzestał, bo co
    nachlapiesz, to masz otwierać drzwi, wyjmować mopa, wycierać, chować,
    zamykać drzwi? Raczej by Ci się to szybko znudziło. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2013-06-02 21:39:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 19:44:08 UTC+2 użytkownik ww napisał:

    > Też chciałbym w miarę czysto i schludnie. Dlatego tą mini graciarnie
    > zamierzamy jakoś zakryć. Widok pralki mi nie przeszkadza ale jakichś
    > mopów i innych powciskanych tam gratów już trochę tak.

    To moze zwykle otwierane drzwiczki takie dwuskrzydlowe? Zalezy ile tam miejsca zeby
    otworzyc ale na pewno beda wygodniejsze niz cos podnoszonego w gore, do czego trzeba
    sie za kazdym razem schylac zeby uzyc :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2013-06-02 21:49:04
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-02 21:39, Adam pisze:
    > To moze zwykle otwierane drzwiczki takie dwuskrzydlowe?

    Ja bym w ostateczności walnął coś takiego i z głowy:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3281572221 :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2013-06-05 06:42:09
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Adam wrote:

    > To moze zwykle otwierane drzwiczki takie dwuskrzydlowe?

    Żadnego miejsca tam nie ma. Gdzie by się nie otwierały to będą
    przeszkadzały.

  • 29. Data: 2013-06-05 06:43:43
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    $heikh el $hah wrote:

    > Ja bym w ostateczności walnął coś takiego i z głowy:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=3281572221 :)

    Nigdy w życiu. Nie dość, że wygląda koszmarnie to
    jeszcze zawsze musi zająć trochę miejsca z boku.

  • 30. Data: 2013-06-05 08:52:23
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-05 06:43, ww pisze:

    > Nigdy w życiu. Nie dość, że wygląda koszmarnie to
    > jeszcze zawsze musi zająć trochę miejsca z boku.

    Rozpisz przetarg. Studenci z politechnik na pewno Ci coś zaproponują,
    jeśli dasz im po 10 tys. zł.

    --