  • 21. Data: 2009-03-09 22:19:30
    Temat: Re: drzwi wejściowe otwierane na zewnątrz czy do wewnątrz ?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gp447l$9mv$1@achot.icm.edu.pl...

    > Nie bardzo rozumiem co masz na myśli?

    Jak otwieraja sie do srodka, to nie masz tych wszystkich dziwnych problemow.
    Snieg, deszcz, wiatr, goscie i do tego jeszcze to ocieplenie. Wiatrolapow
    chyba nie ma tak malych, zeby drzwi nie chcialy sie zmiescic?

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-03-09 22:30:36
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Jak otwieraja sie do srodka, to nie masz tych wszystkich dziwnych
    > problemow. Snieg, deszcz, wiatr, goscie i do tego jeszcze to ocieplenie.
    > Wiatrolapow chyba nie ma tak malych, zeby drzwi nie chcialy sie zmiescic?

    U mnie jest kolizyjnie (tzn. drzwi wejściowe otwierane do środka częściowo
    wchodziłyby w światło drzwi prowadzących do garażu), czego chcę uniknąć.
    Drzwi jeszcze nie mam i ocieplenia też nie. Przeanalizowałem "za" i
    "przeciw" i zdecydowałem się jednak na otwieranie na zewnątrz. Tak zresztą
    od początku miałem w projekcie (gotowiec z Muratora). Nad drzwiami mam
    zadaszenie, więc jedynym poważnym minusem jest to nieszczęsne ocieplenie.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 23. Data: 2009-03-09 22:40:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > od początku miałem w projekcie (gotowiec z Muratora). Nad drzwiami mam
    > zadaszenie, więc jedynym poważnym minusem jest to nieszczęsne ocieplenie.

    Budowa to same kompromisy. Garazowe jak mniemam otwieraly by sie na
    samochod??
    Moze rozejzyj sie jeszcze za drzwiami z grubsza futryna, popytaj u stolarza
    z doswiadczeniem w tej branzy. Bedzie pewnie nieco drozej, ale moze lepiej??

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2009-03-10 03:58:12
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Mar, 17:20, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > A jak jest dużo śniegu, to jesteś w d..., bo nie otworzysz ;)
    >
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    >  _______/ /_     GG: 3524356
    > ___________/    Wywoływanie slajdówhttp://trzypion.pl/

    Do takich drzwi zwykle prowadzą schody... jest to więc na górce, więc
    raczej zasypanie nie grozi ...
    ;-)

    Zwykle też są inne drzwi np. "na taras" albo garażowe.
    ;-)

  • 25. Data: 2009-03-10 10:42:14
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    On 9 Mar, 18:03, "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Pytanie do Wojtka:
    > Powiedz proszę, na ile cm od ościeżnicy należy odsunąć styropian
    > ocieplający, żeby otworzyć drzwi na 90st.?

    Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie :). Wydaje mi sie, ze jest
    to 1-2 cm ALE tak naprawde zeby drzwi sie otwieraly przyzwoicie trzeba
    przyciac styropian pod katem tak, zeby otwor sie rozszerzal.

    jest tak:
    | |

    a ma byc
    / \