  • 21. Data: 2009-05-05 09:24:19
    Temat: Re: drzwi zewnetrzne
    Od: g...@t...pl

    wiadomościnews:gtmv23$469$1@inews.gazeta.pl...

    > My wygenerowalismy juz cztery, ale dzieki nim moze ostatni raz napisales cos
    > bez wiekszego zastanowienia i byc moze kazdy nastepny Twoj post bedzie
    > bardziej przemyslany i zgodny z przyjetymi zasadami.
    >
    > Pozdro.. TK
    Ja sie nie zmienie, jak Ci te pare KB przeszkadza to mnie
    zblokuj.Przypominasz mi takich co to lewym pasem jadą 50km/h zeby
    nauczyć tych szybszych przepisów ruchu drogowego ,myslisz że to
    skutkuje? Taką uwage to bym przyjął gdybym tych postów napisal z 20 a
    nie jeden na miesiąc.Jak dla mnie EOT
    pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-05-05 17:01:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >nauczyć tych szybszych przepisów ruchu drogowego ,myslisz że to
    >skutkuje? Taką uwage to bym przyjął gdybym tych postów napisal z 20 a

    :-))))
    Widzisz, w tej sprawie zachowujesz sie jak niedojrzaly dzieciak. Naprawde
    chcesz sie szufladkowac z plaszczycami, gargamelami, lawami i innymi
    sredniointeligentami tej grupy? Nie chodzi o to co uwazasz, co zamierzasz,
    co zrobisz i o kilobajty. Tekst nie byl zlosliwy, tu chodzi o szanowanie od
    lat przyjetych zasad. Cynizm jaki prezentujesz to tak naprawde przejaw
    ignorancji i brak szacunku dla wspoldyskutantow. Jezeli o to Ci chodzi to
    moze faktycznie lepiej Cie blokowac z takim podejsciem. Gorzej, jak
    zablokuje Cie z czasem wiekszosc grona i przyjdzie Ci rozmawiac samemu z
    soba. Kasowanie wiekszosci tekstu to tak naprawde prosta rzecz, inaczej to
    zwykle lenistwo i nie wiem co tu ma do rzeczy odwracanie kota ogonem
    przytaczajac przyklady jak to jeden debil uczy drugiego jazdy samochodem. To
    nie ja sie czepiam, tylko Ty wychodzisz na nadetego buca majacego wszystkich
    szanujacych sie na wzajem gdzies. Zamiast przemilczec temat i wyciagnac
    wnioski tworzysz przyklad mentalnie14 letniego rewolucjonisty ktoremu sie
    nalezy, a reszta ma przytakiwac. Chcesz byc powaznie traktowany, to traktuj
    reszte powaznie. Rzucanie sie na oczywiste sprawy jest glupie, szczeniackie
    i bez sensu, ale zrobisz jak chcesz rzecz jasna.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-05-05 21:46:16
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > -------------------
    > Jak powlekane jakąś okleiną to faktycznie,
    > efekt w takim wypadku może być gorszy od drewnianych ;-)

    Porządne drzwi stalowe mają wymienne panele - drewniane, powlekane,
    okleinowane itp...

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 24. Data: 2009-05-05 23:08:05
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > tanszych i drozszych. Widzialem w praktikerze w rzeszowie calkiem fajne,
    > ladne i z tego co gosc gadal to solidne (kazdy tak gada ;). Cena tez

    Przerobiłem temat i przejechaliśmy się na takich drzwiach z praktikera
    bardzo :(

    Do jakości wykonania nie ma zastrzeżeń - normalnie się otwierają itd.

    Natomiast tragedią jest to, jak one przepuszczają zimą powietrze. Wyszło to
    tej zimy.

    Zimą stoję przed tymi drzwiami i po prostu wieje na mnie zimno, po prostu
    rozwiewa włosy człowiekowi, jakbym miał zamiast drzwi nie wiem co...

    Kupiłem je przecenione z 799 na 399 (ekspozycyjne). Są to drzwi sprzedawane
    jako ZEWNĘTRZNE (pytałem sprzedawcy i mówił że są ocieplone!!!)

    Teraz 500 zł jesteśmy do tyłu, no bo 100 dałem za montaż ekipie która akurat
    wtedy u nas robiła. Drzwi będzie trzeba wymienić i tym razem wydamy ok.
    1200-1500 zł na drzwi.

    pozdrawiam

    Maciek

  • 25. Data: 2009-05-06 11:40:24
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    > "Bartlomiej" <m...@p...fm> wrote:
    > doswiadczonych ;)
    >
    > Ja mogę polecić stolarza od drzwi z okolic Kępna.
    > Za takie drzwi
    > http://picasaweb.google.com/bgladiole/DomWGladiolach
    II#5319675710229688162
    > zapłaciłem 1900zł (drzwi ocieplone, zamek listwowy z 3 ryglami, dodatkowy
    > zamek, szybka lustrzana, wymiary 2,3m x 1,1m). Cena oczywiście z
    > ościeżnicą.

    Prawie idealne :P ;) Prawie, bo brak im regulowanych zawiasow. Przy cenie
    drzwi ca. 2000 zl koszt zawiasow regulowanych to pi*oko od ok. 20 zl za szt
    a wiec niewiele.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 26. Data: 2009-05-13 08:51:27
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    wiadomościnews:gtkvha$hh3$1@news.onet.pl...

> [...]
    > drzwi ca. 2000 zl koszt zawiasow regulowanych to pi*oko od ok. 20 zl za szt

    Przy drzwiach, które zamówiłem koszt zawiasów to 140zł.
    No ale drzwi kosztowac będą ok 4000 (raczej powyżej).

    Z postów w tym wątku mozna powierdzić tezę jednego z grupowiczów, że
    biednego nie stać na oszczędzanie.
    Wolałem więc zaoszczędzić na napędzie do bramy (który mogę dokupić i
    zamontować poźniej bez problemu) i zainwestowac to w drzwi tak abym
    mógł sie cieszyć elewacją dłużej niz rok.
    Jest kilka rzeczy które kupowałem dwa razy, najpierw tanioche a
    poźniej coś porządnego. Taniej wychodzi kupic raz.

    Jak możesz wyłuskac więcej pieniędzy to zainwestuj jak nie możesz to
    przynajmniej nie bedziesz poźniej żałował bo będziesz wiedział że po
    prostu nie mogłes wydać więcej.

    P.S.
    Sa tez oczywiście rzeczy za które nie warto przepłacać ale chyba nie
    śa to drzwi wejściowe do domu.
    Ale np drzwi ppoz kupiłem w markecie, cena 627 zł za drzwi Hormana
    jest dobrą ceną i w dodatku mają samozamykacz w zawiasie. Gdzie
    indziej drzwi ppoz to koszt rzedu 800-1200 za zwykłe płaskie drzwi.

    Pzdr
    QbaB