  • 11. Data: 2010-11-17 10:51:08
    Temat: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    news:92111037-2999-432c-b57c-9a5978144658@n30g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 17 Lis, 10:37, Michał Gut

    >Ja tez zaluje ze zrobilem wogole te glupia furtke! Za zaoszczedzony
    >jeden slupek klinkierowy + furtke mialbym brame przesuwna nie 4, a
    >6mb. Pilot mam czterokanalowy - jeden to otwieranie bramy na maksa,
    >drugi to otwieranie bramy "do furtki" (otwiera sie tylko 1,5m), trzeci
    >i czwarty to otwieranie dwoch bram garazowych. Jakos z szybka decyzje
    >podjelismy o tej furtce "bo tak wszyscy maja" :)

    Ależ o czym wydyskutujecie? A co jak prądu zabraknie to będziesz jak
    złodziej przez ogrodzenie skakał? A jak będziesz wracał z imprezy w stroju
    wieczorowym albo nie daj co twoja pani w sukni wieczorowej będzie musiała
    skakać bo ty nawalony na tylnej kanapie lezysz? Przecież choćby po to
    właśnie
    aby dostac się do mechanizmu otwierania i zwolnić blokadę, ręcznie bramę
    otworzyć potrzebna jest ta furtka.
    Druga sprawa to kwestia kultury i poszanowania gości. Ja do domu
    nie odważyłbym się wpuszczać gości przez bramę jak do jakiejś fabryki no
    tylko
    wtedy chyba gdy chcą wjechać autem.
    Furtka więc ma być i już.

    Marek.

  • 12. Data: 2010-11-17 11:03:07
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 11:51, "tarnus" <m...@l...de> wrote:
    > U ytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:92111037-2999-432c-b57c-9a5978144658@n30g2000
    vbb.googlegroups.com...
    > On 17 Lis, 10:37, Micha Gut

    > Ale o czym wydyskutujecie? A co jak pr du zabraknie to b dziesz jak
    > z odziej przez ogrodzenie skaka ? A jak b dziesz wraca z imprezy w stroju
    > wieczorowym albo nie daj co twoja pani w sukni wieczorowej b dzie musia a
    > skaka bo ty nawalony na tylnej kanapie lezysz? Przecie cho by po to
    > w a nie
    > aby dostac si do mechanizmu otwierania i zwolni blokad , r cznie bram
    > otworzy potrzebna jest ta furtka.

    Ale ja mam furtke na elektrozaczep... Bez klamek... ;-)
    Wieeeccc ?? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-11-17 11:05:48
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 11:51, "tarnus" <m...@l...de> wrote:

    > Druga sprawa to kwestia kultury i poszanowania go ci. Ja do domu
    > nie odwa y bym si wpuszcza go ci przez bram jak do jakiej fabryki no
    > tylko
    > wtedy chyba gdy chc wjecha autem.
    > Furtka wi c ma by i ju .

    Rodzina i znajomi znaja kod i sami sobie wchodza. Wszystkich
    pozostalych moge wpuszczac spokojnie przez brame - jak kogos
    szczegolnie szanujesz to mozesz wyjsc i osobiscie ta brame otworzyc i
    nie widze w tym nic niekulturalnego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2010-11-17 11:05:53
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 11:51, tarnus pisze:
> [...]
    > Druga sprawa to kwestia kultury i poszanowania gości. Ja do domu
    > nie odważyłbym się wpuszczać gości przez bramę jak do jakiejś fabryki no

    Szukasz dziury w całym. Pomyśl, przecież dla kogoś, kto założył
    zbliżeniówkę i każdego z domowników wyposażył w czip RFID wszczepiony
    pod skórę przedramienia, oraz komplet pilotów do otwierania i włączania
    wszystkiego wokół, to ukrycie w pobliskich krzakach korbki do awaryjnego
    otwarcia bramy będzie pestką. ;P

    PZDR
    Shaman

  • 15. Data: 2010-11-17 11:06:24
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skórę przedramienia, oraz komplet pilotów do otwierania i włączania
    > wszystkiego wokół, to ukrycie w pobliskich krzakach korbki do awaryjnego

    Widziałeś ty chociaż raz mechanizm otwierania z bliska?
    O jakie korbce ty piszesz? To wszystko jest po drugiej stronie ogrodzenia
    i na dodatek w większości mechanizmów blokadę ręcznego otwierania
    zamyka się kluczykiem po to aby jakiś złodziejaszek nie mógł wjechac
    ci tak łatwo na posesję swoim autem i załadować wszystkie twoje dobra
    na samochód i sobie spokojnie odjechać.

    Marek

  • 16. Data: 2010-11-17 11:19:58
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    d.googlegroups.com...
    vbb.googlegroups.com...

    > Ale ja mam furtke na elektrozaczep... Bez klamek... ;-)
    > Wieeeccc ?? ;-)

    Do furtki bez klamek daje sie zamki z tzw. dzwignia. Ja taki zamek
    mam, z wkladka Yale i z obu stron nie ma klamek a otwieram bramke
    kluczem.
    Ty zrobiles sobie furtke byle jak to i masz problem.

    Marek

  • 17. Data: 2010-11-17 11:24:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > skórę przedramienia, oraz komplet pilotów do otwierania i włączania
    > wszystkiego wokół, to ukrycie w pobliskich krzakach korbki do awaryjnego

    manualne otwieranie tak ale od wewnatrz. natomiast kto powiedzial ze nie
    bedzie uwzgledniona okolicznosc braku zasilania?
    co za problem posadzic zasilacz awaryjny 1000VA - tej mocy mają po 2
    akumulatory zelowe. starczy na kilkanascie operacji otwarcia zamkniecia albo
    lepiej. Ba. Mozna tez zrobic mniejszy bufor który ma za zadanie otworzyc
    brame jak nie bedzie pradu - ale to bez sensu troche. Wole normalna operacje
    otwierania zamkniecia.

    a rfid czy keypada to nie jest przesada tylko wygoda.

  • 18. Data: 2010-11-17 11:26:15
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > pozostalych moge wpuszczac spokojnie przez brame - jak kogos
    > szczegolnie szanujesz to mozesz wyjsc i osobiscie ta brame otworzyc i

    nie marnuj czasu:) wyciagasz tylko trola lub chama z mojego kfa (nie
    pamietam za co tam sie znalazl).

  • 19. Data: 2010-11-17 11:29:33
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 12:06, tarnus pisze:
> [...]
    > zamyka się kluczykiem po to aby jakiś złodziejaszek nie mógł wjechac
    > ci tak łatwo na posesję swoim autem i załadować wszystkie twoje dobra

    Zawsze jesteś tak śmiertelnie poważny? :) Przecież mrugnąłem na końcu..

    PZDR
    Shaman

  • 20. Data: 2010-11-17 11:32:49
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    > Zawsze jesteś tak śmiertelnie poważny? :) Przecież mrugnąłem na końcu..

    Temat jest powazny przecież a nie na żarty.

    Marek