  • 21. Data: 2010-11-17 11:33:36
    Temat: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Uzytkownik "Michal Gut" <m...@w...pl> napisal w
    wiadomosci

    > nie marnuj czasu:) wyciagasz tylko trola lub chama z mojego kfa (nie
    > pamietam za co tam sie znalazl).

    Glupek

  • 22. Data: 2010-11-17 11:34:37
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 12:05, Adam Szendzielorz pisze:

    > Rodzina i znajomi znaja kod i sami sobie wchodza. Wszystkich
    > pozostalych moge wpuszczac spokojnie przez brame - jak kogos
    > szczegolnie szanujesz to mozesz wyjsc i osobiscie ta brame otworzyc i
    > nie widze w tym nic niekulturalnego :)
    > pozdr.

    dla mnie idealnym furtkopłotem jest coś takiego:
    http://images23.fotosik.pl/116/9f85d85f2cacaad0.jpg

    szkoda że nie widać jak wygląda brama - ale spodziewam się, że tak samo
    jak furtka :)

    PZDR
    Shaman

  • 23. Data: 2010-11-17 11:35:55
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 12:19, "tarnus" <m...@l...de> wrote:

    > Do furtki bez klamek daje sie zamki z tzw. dzwignia. Ja taki zamek
    > mam,  z wkladka Yale i z obu stron nie ma klamek a otwieram bramke
    > kluczem.
    > Ty zrobiles sobie furtke byle jak to i masz problem.

    U mnie tez zamek "pociaga" ten.. nie wiem jak sie to nazywa, ale
    "cybant" od klamki. I tez moge w ten sposob wejsc do srodka.

    Tylko ze ja nie po to zamontowalem zamek szyfrowy zeby chodzic z
    kluczem ;-) Wole sobie malego UPSka podpiac pod zamek szyfrowy +
    elektrozaczep i spokoj. Tam prady sa takie ze byle UPS za dwie stowy
    wytrzyma przynajmniej parenascie godzin :) Nie widze problemu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 25. Data: 2010-11-17 11:39:25
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 12:34, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

> [...]
    ad0.jpg

    > szkoda że nie widać jak wygląda brama - ale spodziewam się, że tak samo

    No fajne. Dom bobi78 z forum muratora - tez mi sie podoba ;-) Tylko ze
    u mnie by to nie przeszlo - zalezy w jakim rejonie mieszkasz. Ja mam
    dosc blisko osiedla i na tylach stawiam siatke ocynk z drutu 4mm
    wysoka na 2m zeby lajzy nie przeskakiwaly :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2010-11-17 11:39:25
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tarnus" <m...@l...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widziałeś ty chociaż raz mechanizm otwierania z bliska?
    > O jakie korbce ty piszesz? To wszystko jest po drugiej stronie ogrodzenia
    > i na dodatek w większości mechanizmów blokadę ręcznego otwierania
    > zamyka się kluczykiem po to aby jakiś złodziejaszek nie mógł wjechac
    > ci tak łatwo na posesję swoim autem i załadować wszystkie twoje dobra
    > na samochód i sobie spokojnie odjechać.

    Aluzju nie poniał;)))))

    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-11-17 11:39:39
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    > dla mnie idealnym furtkopłotem jest coś takiego:
    > http://images23.fotosik.pl/116/9f85d85f2cacaad0.jpg
    >
    > szkoda że nie widać jak wygląda brama - ale spodziewam się, że tak samo
    > jak furtka :)

    Jak dla mnie to wygląda to na jedną wielka niedoróbę.
    Proporcje bramki, sztachetek do odstępu są także do kitu.
    Siatka, mocowanie... Widać brak kultury montażu i estetyki.

    Marek

  • 27. Data: 2010-11-17 11:42:08
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 12:32, tarnus pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Temat jest powazny przecież a nie na żarty.

    Żarty z poważnych tematów są najśmieszniejsze. O ile się ma odpowiednio
    pokręcone zwoje mózgowe :)

    PZDR
    Shaman

  • 28. Data: 2010-11-17 11:42:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 12:34, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > dla mnie idealnym furtkopłotem jest coś
    takiego:http://images23.fotosik.pl/116/9f85d85f2caca
    ad0.jpg

    Aaaaa no i zapomnialem o najwazniejszym - czyli o moim czworonoznym
    koledze (http://szyna.civ.pl/hm/IMG_0382.JPG) ktory taki plotek nie
    tyle przeskakuje bez problemu.. Dla niego to kilka zarypistyk patykow
    do aportowania - a ze przymocowane do jakiejstam ramy to dla niego
    zaden problem ;))) W lato chodzil po ogrodzie z dwumetrowa kantowka
    6x6cm w pysku :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2010-11-17 11:44:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Lis, 12:42, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:
    > Dla niego to kilka zarypistyk

    /edit/ -> zarypistyCH ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2010-11-17 11:48:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2010 11:44, Jan Werbinski pisze:

    > Pisałem o świeczkach.
    > Ale nie pisałem, że się palą.

    Zgaszone świeczki w niczym nie pomogą - trzeba je najpierw znaleźć i
    zapalić. A często bywa tak, że jak się już te świeczki porozstawia i
    pozapala - zasilanie wraca.

    > Nie zrozumiałeś, bo jesteś mniej pojętny.

    Ty nie zrozumiałeś, jaki cel ma UPS w oświetleniu - to nie jest
    rozwiązanie na długi brak prądu, tylko żeby nie błądzić po omacku i
    nerwowo szukać zapałek, świeczek czy latarek.

    [ciach]

    > Ja też nie muszę, bo brak prądu zdarza się bardzo rzadko.

    W mojej okolicy niestety przy każdej większej burzy. Tak to jest, jak
    się mieszka poza miastem w domku, a nie w bloku.

    > Żadna uciążliwość dla mnie.

    Dla ciebie uciążliwością może nawet nie być wychodek poza domem.

    > Nie potrzebuję. Za rzadko się zdarzają wyłączenia, żeby się opłacał.

    Więc nie na temat.

    > Nie wiem skąd ten wniosek? Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Ja mam wszystko
    > legalne.

    Ty tak twierdzisz. Ale promowałeś budowanie nielegalne (te slumsy na
    terenach PODów).

    >>> ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > ROTFL

    Zaśmiała się kobyła i zdechła.

    > Pierwsze żarówki LED były trupie. Ty dopiero odkryłeś tą technologię...

    Pierwsze to były czerwone :-P

    Ale to, że ty jesteś ignorantem i znasz tylko technologię sprzed paru
    lat, a nie aktualną, nie wpływa na instalacje na terenie całego kraju -
    nie ty je robisz.

    [ciach]

    > Ja też nie mieszkam w bloku i mam napowietrzną linię. Rekord braku
    > prądu, to 2 doby.

    No, ale tobie to nie przeszkadza. Dopiero po dwóch miesiącach coś byś
    zauważył ;->

    Mogę dać siana tobie, ośle.