  • 11. Data: 2013-09-25 08:50:54
    Temat: Re: dylatacja między płytami GK
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    Dzięki za podpowiedzi. Płyty poprawione. Co do reszty uwag - stosowali się
    prawidłowo (i sfazowanie poprzeczne i to żeby wypadało na profilu i
    przesunięcie płyt itd)

    Dodam że teraz będą to obrabiać - z boku akrylem, a łączenia siatką i Rigips
    Vario ( z tego co czytałem to jest ok ?)

  • 12. Data: 2013-09-25 10:05:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 25 września 2013 08:50:54 UTC+2 użytkownik Chlorek napisał:

    > Dodam że teraz będą to obrabiać - z boku akrylem, a łączenia siatką i Rigips
    > Vario ( z tego co czytałem to jest ok ?)

    Technologicznie OK ale siatka to najpodlejszy i najgorszy material na
    laczenia plyt ;) Jak chcesz miec spokoj na lata to uzyj tasmy tuff-tape:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=tuff+ta
    pe

    A na narozniki zewnetrzne, tasme mid-flex:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=midflex

    10 x mocniejsze i pewniejsze od siatki. Jak chcesz zaoszczedzic to zamiast
    siatki - tasma papierowa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-09-27 16:35:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Technologicznie OK ale siatka to najpodlejszy i najgorszy material na

    Przez dwa lata w Hameryce montowałem płyty regipsowe.
    I tam za najgorszy materiał uchodził papier którym robili "Meksyki" bo taniej.
    Siatka to była lepsza jakość.
    A akryl to się dawało jak się chciało szybko czyli tanio zrobić.
    Ameryka na "cockingu" (akrylu) stoi jak to mawiał mój szef.

    Za pierwszym razem robiłem mieszkanie to po amerykańsku - to do tej pory mi nie
    popękało.
    Za drugim razem jak przerabiałem mieszkanie zawołałem fachowca. Powiedział że akrylem
    w Polsce się robi.
    Mija rok i pęknięcia widać.

    ps.:
    Tak że po drugiej stronie oceanu robią wszystko na odwrót.
    Jak opowiadam takie historie to wszyscy mówią że tu nie Ameryka i robi się inaczej.
    Zastanawiam się tylko czym Amerykanin od Polaka się różni.

    Mieszkanie do obejrzenia w Krakowie :)

  • 14. Data: 2013-09-27 21:28:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Ameryka na "cockingu" (akrylu) stoi jak to mawiał mój szef.

    >Powiedział że akrylem w Polsce się robi.

    >Zastanawiam się tylko czym Amerykanin od Polaka się różni.

    Wytez wzrok i znajdz trzy szczegoly.