  • 31. Data: 2009-07-24 12:12:12
    Temat: Re: dzialak przy lini wysokiego napiecia
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    > Jasne :-), ale skoro to jedyna wada tej działki, a w dodatku komuś ona nie
    > przeszkadza..., to nie jest wadą :-)

    no wlasnie jedyna, poza tym jest blisko dzialka, w dobrej cenie itd.
    powiem Wam, ze dzialki szukam juz z jakies pol roku i kazda ma jakas wade
    a to pochyla, a to blisko oczyszczalni sciekow, a to daleko od miasta, a to
    tereny zalewowe itd.
    oczywiscie, ze mozna znalezc super dzialka w super miejscu, ale wtedy
    oczywiscie trzeba dysponowac super duzo gotowka
    ja natomiast szukam czegos za w miare umiarkowane zrujnowanie portfela :-)

  • 32. Data: 2009-07-24 12:46:18
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "wek" <w...@e...pl> napisał w wiadomości
    > a to pochyla

    Nie lubisz jak Ci się flaszki staczają ;-) ?
    To co górale mają powiedzieć ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2009-07-24 14:41:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wek wrote:

> [...]
    > oczywiscie trzeba dysponowac super duzo gotowka
    > ja natomiast szukam czegos za w miare umiarkowane zrujnowanie

    musisz pojecha tam popatrzyć jak idą storny świata zastanowić sie jak dom
    postawisz i pomyśłeć czy ta linia będzie ci przeszkadzała.

  • 34. Data: 2009-07-25 09:55:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 16:38:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > z tej odległosci to chyab cięzko sie czegoś bać :)

    Bo ja wiem? Jak strzeli przewód i poleci na ziemię, to może być nieciekawie
    (napięcie krokowe).
    Ale z drugiej strony meteorytem też można dostać ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 35. Data: 2009-07-25 12:18:20
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    > Bo ja wiem? Jak strzeli przewód i poleci na ziemię, to może być
    > nieciekawie
    > (napięcie krokowe).

    a statystycznie, jak czesto takie sytuacje sie zdarzaja?

    4276 (20090725) __________

  • 36. Data: 2009-07-25 12:21:23
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    > Nie lubisz jak Ci się flaszki staczają ;-) ?
    > To co górale mają powiedzieć ;-)

    moze nie tyle chodzilo o flaszke :-)
    ale o to, ze budowa domu na tak pochylej dzialce (ponad 10%) jest po prostu
    drozsza (trzeba np. albo zbudowac dom podpiwniczony, albo wyrownac dzialke
    albo jakies inne rozwiazanie), a wiec de facto juz chyba lepiej byloby
    wybrac inna drozsza dzialke, ale niestety, na chwile obecna, ani na drozszy
    dom na pochylej dzialce ani na drozsza dzialke po prostu mnie nie stac :-)

    4276 (20090725) __________

  • 37. Data: 2009-07-25 12:21:51
    Od: "wek" <w...@e...pl>

    > musisz pojecha tam popatrzyć jak idą storny świata zastanowić sie jak dom
    > postawisz i pomyśłeć czy ta linia będzie ci przeszkadzała.

    to wszystko juz rozwazalem i zadne przyczyny typu widok kabli etc. nie
    przeszkadzaja

    4276 (20090725) __________

  • 38. Data: 2009-07-25 12:22:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > a statystycznie, jak czesto takie sytuacje sie zdarzaja?
    Przeciez napisął że i meteorytym mozna dostać.

    Krzysiek

  • 39. Data: 2009-07-25 12:26:01
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > to wszystko juz rozwazalem i zadne przyczyny typu widok kabli etc. nie
    > przeszkadzaja

    Najważniejsze więc że Tobie pasuje. Jak nie ma wad prawnych to kupuj i
    buduj.
    ,I zdjęcia w wysokiej rozdzielczości z budowy dawaj na grupe to popatrzymy i
    ocenimy;))

    Krzysiek

  • 40. Data: 2009-07-25 12:47:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 14:18:20 +0200, wek napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4276 (20090725) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Ile płacą za ten spam?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356