  • 251. Data: 2010-06-17 21:16:31
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hve2av$cf3$2@node2.news.atman.pl...

    > Efektywność przenoszenia ciepła to moc. Im większa różnca temperatur tym
    > większy przekaz mocy.

    Efektywność nie jest mocą.
    Różnica temperatur sprzyja efektywności przenoszenia.

    > Jeśli uważasz inaczej to podaj swoją definicję efektywności. Dla mnie
    > moc=efektywność.

    Dla mnie
    moc = napięcie x natężenie
    ewentualnie
    praca / czas

    Sam widzisz, że fizyka to dla Ciebie obce terytorium. Nie powinieneś się
    udzielać w temacie opłacalności solarów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 252. Data: 2010-06-17 21:16:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Współczuję.

    Wiesz, ale całkiem OK jest.

  • 253. Data: 2010-06-17 21:17:22
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Kto inny robi codzienne przepierki?

    Nie wiem, ja pisalem o kapieli pieciiu osob i cos tam po drodze jeszcze.

    > Nie piszę w tym akapicie o myciu, tylko o kosztach utrzymania ciepła w
    > bojlerze. Gdybyś tylko umiał czytać ze zrozumieniem...

    W sumie to moge sie zgodzic, ze nie umiem czytac ze zrozumieniem, co mi tam.
    Korona mi z glowy nie spadnie. Nie wiem tylko po co utrzymywac te 65C skoro
    tego sie nie uzywa.

    Pozdro.. TK

  • 254. Data: 2010-06-17 21:18:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Nie jest to prawda. Jak duże masz dziecko?
    >
    > M.

    Hehehe, nie prawda?
    Alergeny to często: środki chemiczne, w tym środki czystości, materiały
    użyte do budowy mieszkania, zanieczyszczenia środowiska, spaliny, żywność.

  • 255. Data: 2010-06-17 21:18:29
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Czystość jest wprost proporcjonalna do późniejszych alergii.

    No ale ten raz na dobe chyba wypada wykapac, czy moze nie?

    Pozdro.. TK

  • 256. Data: 2010-06-17 21:18:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > To wiele tłumaczy

    No

  • 257. Data: 2010-06-17 21:18:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Tylko ja nie ściemniam i nie podaję liczb z sufitu by to udowodnić. Nie
    > dodaję też kosztów, których nie ma.
    >
    > M.

    Nie podajesz żadnych liczb. Nie jesteś w stanie.

  • 258. Data: 2010-06-17 21:19:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Widzę, że przechodzimy do rozmów ideologicznych. Idealista z ciebie.
    >
    > M.

    Tak.

  • 259. Data: 2010-06-17 21:20:37
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Zależy ile tego słońca będzie. Odśnieżałem dach tej zimy i pod spodem był
    > zawsze lód. Tak samo z samochodem.

    Eee, no to strasznie kiepsko masz tak z odsniezaniem tego dachu. Ja do
    odsniezania sie przyzwyczajam zeby te solary, no wiesz. Ale Ty dach?? To
    musi byc strasznie traumatyczne przezycie. :-))

    pozdro.. TK

  • 260. Data: 2010-06-17 21:25:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > tam. Korona mi z glowy nie spadnie. Nie wiem tylko po co utrzymywac te 65C

    Zwykle mam 45. Raz na tydzień dwa podkręcę na chwilę do 55 lub 65 w celu
    dezynfekcji lub innych.