  • 351. Data: 2010-06-21 20:59:04
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hvm4le$27t$1@news.onet.pl...

    > Najsmieszniejsze jest to, ze glikol w kolektorze kazdej nocy ma nizsza
    > temp. niz w wezownicy, ale jakos to nie chce grzac. :-DDD

    Trafiony zatopiony.

    Marek

  • 352. Data: 2010-06-21 21:05:25
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomo?ci

    > Trafiony zatopiony.

    Możesz wtedu ogrzewać solary ciepłem z wymiennika.

    Mój błąd, że nie wymieniłem wszystkich oczywistości. Takich jak to, że w
    nocy działanie pompy nie ma sensu. To nauczka dla mnie, żeby nie dyskutować
    z ludźmi ograniczonymi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 353. Data: 2010-06-22 06:43:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Mój błšd, że nie wymieniłem wszystkich oczywistoœci. Takich jak to, że w
    > nocy działanie pompy nie ma sensu. To nauczka dla mnie, żeby nie
    > dyskutować z ludŸmi ograniczonymi.

    Nie wymieniłeś bo ich po prostu nie znasz. Chcesz się wypowiadać to rób to
    rzeczowo.
    Nauki ścisłe to nie koło gospodyń wiejskich z kursem szydełkowania i
    plecienia koszyków.

    Marek

  • 354. Data: 2010-08-14 21:51:49
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Boombastic wrote:

    > Jakoś dziwne jest to, że jeszcze nie słyszałem obecnie o takich
    > dopłatach, mimo że moi klienci dopytywali się o nie rozważając
    > montaż solarów.

    chciałem coś napisać, ale ugryzłem się w klawiaturę, i
    konstruktywnie podaję wygooglane po chwili linki:

    http://biznes.onet.pl/w-kolejce-po-kredyt-na-slonce,
    18490,3417301,1,prasa-detal
    http://podatki.onet.pl/od-sierpnia-ruszaja-doplaty-n
    a-kolektory-sloneczne,19925,3336052,1,agencyjne-deta
    http://biznes.onet.pl/polacy-kupuja-solary,18493,323
    1073,3045939,89,1,news-detal

    Wyliczeń, danych itd, nie komentuje, informuje tylko o
    fakcie istnienia programu dopłat.

    Albert Einstein (1879-1955)