  • 21. Data: 2009-02-11 20:10:46
    Temat: Re: dzialka
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Bardzo mi sie podoba to "raczej"

    Nie ma na świecie kraju bez przestępczości. A przekręty na nieruchomosciach to
    jak najbardziej przestępstwo. Tylko nie wyciągaj niedawnej historii jak to ktoś
    ten sam dom sprzedał 5 razy, bo to jest margines przy liczbie sprzedaży w ciągu
    roku.

  • 22. Data: 2009-02-11 22:31:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:54c3.00000398.499330c6@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > ktoś
    > ten sam dom sprzedał 5 razy, bo to jest margines przy liczbie sprzedaży w

    Eee tam, po prostu slyszalem o takich sprawach zawodowo. Nie jest to rzecz
    jasna chleb powszedni, no ale jednak zdaza sie niestety. Sytuacja z gola nie
    do pozazdroszczenia i swoja droga jest to przewal ze strony panstwa, ze
    takie rzeczy w dzisiejszych czasach sa mozliwe.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-02-11 22:34:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości

    > Ile statystycznie było takich spraw w stosunku do liczby zawartych
    > transakcji?

    Owszem malo.

    > Jednostki. A słyszałeś o antydatowaniu wniosków w sądach? To notariusze
    > zaczeli
    > kserować księgi wieczyste. Ale to są sporadyczne przypadki, margines i w
    > przypadku takich małych nieruchomości bez znaczenia.

    O antydatowaniu nie slyszalem, ale tez dobre. :-)

    > Jak już wcześniej napisałem nikt nie będzie popełniał przestępstwa dla
    > działki
    > 500 m2. Nie ten poziom kasy dla ryzyka.

    Z grubsza masz racje, ale tez zalezy gdzie ta dzialka jest. :-)

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2009-02-17 22:09:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > Sytuacja z gola nie do pozazdroszczenia i swoja droga jest to przewal
    > ze strony panstwa, ze takie rzeczy w dzisiejszych czasach sa możliwe.

    a jak sobie to wyobrażasz?

    chyba tylko system ksiąg wieczystych pracujący online.

    bo teraz jest prosto biorę kilka wyciągów z księgi, znajduje kilku klientów
    i umawiam sie z nimi w jeden dzień u kilku notariuszy i wieczorem jestem
    bogatszy o sporą kwotę, następnego dania rano mam samolot do Izraela, gdzie
    czeka na mnie ładny dom i spokojne życie.

  • 25. Data: 2009-02-18 12:50:32
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem bogatszy o sporą kwotę, następnego dania rano mam samolot do
    > Izraela, gdzie czeka na mnie ładny dom i spokojne życie.

    i myślisz, że jesteś w tym Izraelu nieśmiertelny?