  • 1. Data: 2014-10-04 17:30:08
    Temat: dziura fi230 i beton
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam musze wyciac otwor 230mm w scianie (blok wielka plyta/betonowa sciana
    o gr 7cm).
    Czym to najlepiej zrobic by za bardzo nie nabrudzic...
    Mysle o wierceniu dziur po obwodzie jedna kolo drugiej - dobry pomysł
    Cyrkiel raczej odpada bo za duza dziura.

    Jakies inne pomysły?

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-10-04 18:21:31
    Temat: Re: dziura fi230 i beton
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 października 2014 17:30:08 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    > Mysle o wierceniu dziur po obwodzie jedna kolo drugiej - dobry pomysďż˝
    > Cyrkiel raczej odpada bo za duza dziura.

    Pozycz z wypozyczalni wiertnice - nie narobisz sie jak dziki, zaplacisz
    pare pln (20-40-50?) i robota bedzie zrobiona dobrze i szybko :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2014-10-04 22:33:30
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >Pozycz z wypozyczalni wiertnice - nie narobisz sie jak dziki, zaplacisz
    >pare pln (20-40-50?) i robota bedzie zrobiona dobrze i szybko :-)

    Jak masz jakąś wypożyczalnie z takim sprzętem w podobnej cenie daj namiar:-)

    Szukałem... i poniżej 150zl nie znalazłem nic

    Ale pomysł super:-)

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-10-04 22:49:16
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 4 października 2014 22:33:30 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Adam to grupowy farciarz. Jemu taką maszynerię jak by potrzebował, dali by do
    wypróbowania i jeszcze zapłacili za testy.

  • 5. Data: 2014-10-05 00:43:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    > Szukałem... i poniżej 150zl nie znalazłem nic

    150 to chyba za dobe - Ty potrzebujesz na 2-4h :)
    Ostatnio wypozyczalismy z sasiadem wiertnice spalinowa do gleby - w 2h
    wywiercilismy 20 otworow i sasiad zaplacil za wypozyczenie.. 18 pln :D

    No dobra - wiertnica do betonu jest drozsza - a szczegolnie koronki diamentowe
    ktore sie zuzywaja. Ale bez przesady - mowisz o jednej dziurce w 7cm betonie:)

    Szukaj a bedzie Ci dane ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2014-10-05 00:49:53
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 października 2014 17:30:08 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Jakies inne pomys�y?

    Tak sobie teraz mysle ze to przeciez tylko grubosc 7cm. Mala mlotowiertarka u
    siebie w zelbetowym stropie wykulem jakies ~10 otworow fi120-180. Wypozycz
    mocniejszy mlot (mlot na 100% wypozyczysz do 50 pln / 4h) i wykujesz to sobie
    bez najmniejszego problemu w pare minut :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2014-10-05 00:52:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 października 2014 22:49:16 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Adam to grupowy farciarz. Jemu taką maszynerię jak by potrzebował, dali by do
    wypróbowania i jeszcze zapłacili za testy.

    A co Ty opowiadasz.. Perwsza strona z googla po wpisaniu wypozyczalnia wiertnicy:

    http://wdrawskupomorskim.pl/WYPOzYCZALNIA_ELEKTRONAR
    ZEDZI_BUDOWLANYCH__ROZZI_,f30.html

    25. Wiertnica wraz z koronkami - 100 zł, (cena za wiertnice)

    Istnieje możliwość wypożyczenia urządzeń za połowę stawki na okres do 4
    godzin roboczych.

    I co - nie da sie za 50 pln? ;) Fakt ze licza jeszcze za koronke ale ile
    zuzyjesz tej koronki przy otworze glebokosci 7cm? Tyle co nic - dorzucisz
    10 pln, nie wiecej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2014-10-05 08:21:07
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >I co - nie da sie za 50 pln? ;) Fakt ze licza jeszcze za koronke ale ile
    >zuzyjesz tej koronki przy otworze glebokosci 7cm? Tyle co nic - dorzucisz
    >10 pln, nie wiecej :-)

    Albo 100pln i wiecej.

  • 9. Data: 2014-10-05 09:37:44
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    >sobie
    >bez najmniejszego problemu w pare minut :-)

    tak to tylko 7cm ale w tem pewno jest pełno zbrojenia...
    dodatkowo z jednej strony są na ścianie płytki, których nie chce zniszczyć.

    Młot duzy mam ale z tego bedzie za dużo "syfu" - malowałem całe mieszkanie w
    tym roku

    Wiec na razie chyba zostane przy swoim - wiercenie otworu przy otworze po
    obwodzie młotowiertarką
    Dodatkowo będe wiercił przez przystawke do odkurzacza by nie pyliło za
    bardzo.

    Ogolnie to mam upał w łazience a chłód w przedpokoju - chce zamontować
    niskoobrotowy wentylator by wydmuchiwał
    goroce powietrze z łazienki

    wentylator:AAB COOLING SUPER SILENT FAN 25
    kratka: AWENTA TRU20K

    UCIU

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-10-05 09:49:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Oct 2014 09:37:44 +0200, uciu

    > Ogolnie to mam upał w łazience a chłód w przedpokoju
    > - chce zamontować niskoobrotowy wentylator by wydmuchiwał
    > goroce powietrze z łazienki

    Nie wyciąga się powietrza z łazienki na mieszkanie. Ktoś zakituje i
    będziesz mieć aromat w całym domu. ;P Pomijam już, że chwila momenti nie
    będzie na czym pracować. Szkoda trudu IMHO.

    --
    Pozdor
    Myjk