  • 11. Data: 2014-10-05 10:11:30
    Temat: Re: dziura fi230 i beton
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 października 2014 09:37:44 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Młot duzy mam ale z tego bedzie za dużo "syfu" - malowałem całe mieszkanie w
    > tym roku

    Nie wiecej niz wierceniem (wiertarka czy wiertnica)! Mysle ze mlotem bedzie
    wlasnie najmniej syfu bo beda odpadac grube kawalki betonu, a wiertarka
    bedzie duzo wiecej pylu :)

    Co do zbrojenia - to nic - wytniesz katowka po wycieciu otworu. To duze fi,
    bez problemu powycinasz / doszlifujesz przy samych krawedziach!

    > Ogolnie to mam upał w łazience a chłód w przedpokoju - chce zamontować
    > niskoobrotowy wentylator by wydmuchiwał
    > goroce powietrze z łazienki

    W lazience powinienes miec otwor wentylacyjny i to tam powinienes wydmuchiwac
    powietrze - nie prosciej zamontowac na tym istniejacym otworze jakis wentyl
    (wiem ze to chyba niezgodne z przepisami) ?:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-10-05 10:21:15
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    >Nie wyciąga się powietrza z łazienki na mieszkanie. Ktoś zakituje i
    >będziesz mieć aromat w całym domu. ;P Pomijam już, że chwila momenti nie
    >będzie na czym pracować. Szkoda trudu IMHO.

    Łazienka to nie ubikacja, mam osobne pomieszczenia:-)
    Poza tym zawsze było w tym mieszkaniu takie tymczasowe rozwiązanie....
    na grzejnik w okresie zimowym mocowalo się wentylator wolnoobrotowy, ktory
    wydmuchiwał ciepłe powietrze na przedpokój (nieogrzewany).
    Efektem był ciepły przedpokój - minusem, ze zawsze musiały być otwarte drzwi
    do łazienki.

    Teraz chciałem zrobić coś mniej prowizorycznego..

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 13. Data: 2014-10-05 10:28:28
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    >powietrze - nie prosciej zamontowac na tym istniejacym otworze jakis wentyl
    >(wiem ze to chyba niezgodne z przepisami) ?:)

    jest, jest, zawsze na zime go zamykałem a wentylator na grzejniku
    wydmuchował powietrze na przedpokój.
    O wentylacje sie nie martwiłem, bo w kuchni i ubikacji jest bardzo duży ciąg
    w kominie.

    Nawet myslałem, ze w istniejacy otwór wstawić jakiś wentylator, ale wszystko
    co miałem
    (wentylaoty do DGP z komikna) po prostu hałasowały ale było mało efektywne.

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-10-06 08:59:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 5 Oct 2014 10:21:15 +0200, uciu

    > Teraz chciałem zrobić coś mniej prowizorycznego..

    W takim razie pozostaje Ci kucie.

    Ze dwa lata temu robiłem "otwór" 50x60x40cm w fundamentach młotem (Parkside
    -- który kupiłem w Lidlu jako alternatywę do wynajmu sprzętu). Dał radę.
    Zbrojenie wycinałem po obkuciu szlifierką kątową. Oczywiście się kurzyło.
    Ponieważ jednak kułem w piwnicy i przy podłodze, to aby zminimalizować
    ilość pyłu, "nawilżałem" ścianę wodą. Właściwie to wylałem tam parę litrów
    wody w sumie. ;) Tobie nie polecam, bo zamoczysz ścianę i porobią się
    zacieki.

    --
    Pozdor Myjk