  • 21. Data: 2018-12-04 20:49:13
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 03.12.2018 o 23:18, Lisciasty pisze:
    > To raczej oczywiste, win10 to gówno jakich mało.

    Liściasty, panele PV masz to i ja całkiem Ci ufam i wierze w to co na
    ich temat wypisujesz. Szczególnie że podpierasz się odnośnikami.

    Ale jakie masz kompetencje, do stwierdzania "win10 to gówno jakich
    mało"? ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2018-12-04 20:58:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 04.12.2018 o 18:23, Budyń pisze:
    > dysk hdd 250GB
    >
    > firefox potrafi sie uruchamiać z 10sekund :/

    No to znamy przyczynę. Dołóż lub wymień dysk SSD 128/256GB czy jaki tam
    potrzebujesz, a ten laptop dostanie drugie życie :-)

    > co do dyskow ssd - adam mnie namówił i w tym stacjonarym taki dałem -rewelacja. W
    lapku tego nie potrzebuję bo go nigdy nie wyłączam a tylko usypiam wiec wstawanie nie
    zajmuje duzo czasu.

    HDD to jak czujnik pokojowy z histerezą 2C na wylewkach betonowych 10cm.
    SSD to jak czujnik pokojowy z histerezą 0,1C na anhydrycie 3cm.

    ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2018-12-04 21:05:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 20:49:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Ale jakie masz kompetencje, do stwierdzania "win10 to gówno jakich
    > mało"? ;-)

    Ocena czysto subiektywna poparta odbiorem audiowizualnym wkurwionych
    użytkowników u mnie w robocie. Ja tkwię uparcie przy Win7 nie dając sobie
    zmienić kompa na nowego. Jak wyszedł win10 czytałem sporo artykułów i analiz
    ruchu sieciowego, szpiegostwo na maxa. Nie żeby mi to wymiernie przeszkadzało,
    ale jest to jakiś dyskomfort. Poza tym w dziesiątce wkurwia mnie wygląd
    a'la tablet, sklep mikrosoftu i inne niepotrzebnie wciskane badziewia.

    To chyba tyle ;)

    L.

  • 24. Data: 2018-12-04 21:46:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 20:58:25 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

> [...]
    >
    > HDD to jak czujnik pokojowy z histerezą 2C na wylewkach betonowych 10cm.
    > SSD to jak czujnik pokojowy z histerezą 0,1C na anhydrycie 3cm.

    znalazlem taki test
    http://www.wcentrumuwagi.pl/ciekawostki/test-kompute
    ra-szybko-latwo-mozesz-sprawdzic-wydajnosc-swojego-p
    c/

    a tu jest mój wynik
    https://www.userbenchmark.com/UserRun/12656816

    jakas tragedia jak wspominalem. Wygląda na upaloną kartę graficzną. To sie wymienia
    czy jest wlutowane?

    b.

  • 25. Data: 2018-12-05 02:19:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 18:23:28 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > co do dyskow ssd - adam mnie namówił i w tym stacjonarym taki dałem -rewelacja. W
    lapku tego nie potrzebuję bo go nigdy nie wyłączam a tylko usypiam wiec wstawanie nie
    zajmuje duzo czasu.

    SSD nie przyspiesza tylko wstawania ale WSZYSTKO :)
    Nie bądź sknera - 120GB dyski SSD nowe są teraz poniżej 100 pln.
    Laptop też będzie działać wielokrotnie szybciej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2018-12-05 02:21:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 16:09:50 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ja dwa tygodnie temu kupiłem 307 co będzie zobaczymy

    Łooooo panie - znalazłeś w końcu zakład, który przyjął do utylizacji
    Multiple, czy żaden nie chciał ze względów estetycznych i dalej stoi
    w garażu? :D Peżota bym jednak nie kupił.. Ja kupiłem w tym roku dla
    mnie i dla żony po nowej Toyocie i jestem niesamowicie zadowolony :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2018-12-05 09:22:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 08:32:19 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:

    > no tak. winienem dopisac ze aut to akurat nie obowiazuje :-), ale to chyba
    > jedyny wyjatek.
    > masz jeszcze te multiple?
    > jeden wymiar by mi byl potrzebny....

    Mam. Co potrzebujesz?

  • 28. Data: 2018-12-05 09:25:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 02:21:02 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Łooooo panie - znalazłeś w końcu zakład, który przyjął do utylizacji
    > Multiple, czy żaden nie chciał ze względów estetycznych i dalej stoi
    > w garażu?

    W garażu to ona nigdy nie stała.
    To tak jakbyś piękną kobietę w ukryciu trzymał zamiast się chwalić ze masz;)
    Główne miejsce na podjeździe zajmowała

    :D Peżota bym jednak nie kupił.. Ja kupiłem w tym roku dla
    > mnie i dla żony po nowej Toyocie i jestem niesamowicie zadowolony :)

    Nowych aut nie kupuje bo nie widzę w tym sensu ekonomicznego u mnie
    Ale jak kto woli jakieś leasingi czy inne kredyty spłacać to nic mi do tego.

  • 29. Data: 2018-12-05 09:41:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-04 o 21:46, Budyń pisze:

> [...]
    > https://www.userbenchmark.com/UserRun/12656816
    >
    > jakas tragedia jak wspominalem. Wygląda na upaloną kartę graficzną. To sie wymienia

    Jakby była uwalona, tobyś nic nie zobaczył.
    Na początek zainstaluj najnowsze sterowniki nvidii, bo to co masz, to ma
    2 lata.
    Zapewne za bardzo nie pomoże - wymiana na SSD na pewno.
    A jak chcesz kupić innego - to ja go od ciebie wezmę, osobiście ;)

    --
    Pete

  • 30. Data: 2018-12-05 10:12:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 03.12.2018 22:10, Budyń wrote:
    > natomiast laptop który mam lenovo w510 i7 q820 8GB jest po prostu jakis tragiczny
    (być moze jest trefny po prostu)

    W pracy opiekuję się sprzętem i wymieniam w leciwych czasem kompach
    (laptopy także) dyski na ssd. Po tej operacji win7 i 10 przestają
    zamulać. Ostatnio przerabiałem tak zamulającego już laptopa z i7 na
    pokładzie i obecnie śmiga jak oszalały.
    Wymień w swoim lenovo dysk na SSD i będziesz miał problem z głowy.
    Zwłaszcza, że ma 8GB na pokładzie, z tym, że tu potrzbny system 64bit

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info