  • 71. Data: 2018-12-06 11:35:48
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-05 o 20:14, Budyń pisze:

    > co znaczy niepotrzebny? Własnie z niego korzystam. Ale dawać - kto ile zaplaci?
    > Mozemy nawet zrobić aukcje charytatywną - ja daję lapka (co prawda wg mnie
    zepsutego) a wy się licytujecie. Całość kwoty za lapka przekazuję na jakis szczytny
    cel który też mozemy tu wymyslić, moze ktos ma potrzebujących w zasiegu. A jak nie to
    dom dziecka czy cos takiego. Nie wiem czy kwoty minimalnej nie wstawić zeby żenada
    zamiast pomocy nie była, ale tu jestem otwarty.
    > Wpłace na konto i kwitem się oczywiscie rozliczę.
    > Ktoś coś? :)

    pińcet po raz pierwszy? :D

    --
    Pete

  • 72. Data: 2018-12-06 12:01:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 11:35:47 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    dom dziecka czy cos takiego. Nie wiem czy kwoty minimalnej nie wstawić zeby żenada
    zamiast pomocy nie była, ale tu jestem otwarty.

    ja sie nie wycofuję, liczę na świąteczną zdolność do pomocy bliźnim :) Licytacja
    otwarta.

    b.

  • 73. Data: 2018-12-06 12:46:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 11:27:50 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Adam, bądź uczciwy jeśli już piszesz o leasingu.
    > Jak go sprzedasz za 28k, to oddasz 23% VAT + ok 20% podatku od kwoty
    > netto.
    > więc te 8 - 9tysi oddasz jeszcze do US.
    > :P

    Przecież od razu kupujesz nowy i masz fakturę w koszcie. A jak sprzedajesz
    od razu to jeszcze masz ulgę vat i wychodzisz prawie w całości na zero
    na różnicy vat (100 - 50%) przy zakupie/sprzedaży :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 74. Data: 2018-12-06 17:42:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 12:46:35 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Przecież od razu kupujesz nowy i masz fakturę w koszcie.

    ty Adam laptoka licytuj a nie vatowskie historie snujesz :)

    b.

  • 75. Data: 2018-12-06 18:13:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 17:42:17 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > ty Adam laptoka licytuj a nie vatowskie historie snujesz :)

    Nie kupuję używek laptopów - elektronika wytrzymuje 4-5 lat maksymalnie,
    potem to już złom ;) Wolałbym słabszego ale nowego :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 76. Data: 2018-12-06 19:16:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 grudnia 2018 18:13:02 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie kupuję używek laptopów - elektronika wytrzymuje 4-5 lat maksymalnie,
    > potem to już złom ;) Wolałbym słabszego ale nowego :-)

    a kto ci kaze kupic -masz licytowac licząc ze ktos cie przebije :P

    b.

  • 77. Data: 2018-12-06 20:02:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 03/12/2018 22:10, Budyń wrote:
    > co dzis nalezy kupic w cenie do 2000

    np. Hp Elitebook 8570W.

    > , a najlepiej połowe tego.

    Tyle wyjdzie.

  • 78. Data: 2018-12-07 07:54:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 06.12.2018 18:13, Adam Sz. wrote:
    > Nie kupuję używek laptopów - elektronika wytrzymuje 4-5 lat maksymalnie,

    Co ty za dziwne teorie snujesz?

    > potem to już złom ;) Wolałbym słabszego ale nowego :-)

    Marketingowcy muszą Cię kochać

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 79. Data: 2018-12-07 10:25:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-12-06 o 12:46, Adam Sz. pisze:

    > Przecież od razu kupujesz nowy i masz fakturę w koszcie. A jak sprzedajesz
    > od razu to jeszcze masz ulgę vat
    jaką ulgę???

    > i wychodzisz prawie w całości na zero
    > na różnicy vat (100 - 50%) przy zakupie/sprzedaży :)
    > pozdr.

    Ty się Adam lepiej wyedukuj w tym temacie.

    --
    Pete

  • 80. Data: 2018-12-07 11:30:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 10:25:26 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > jaką ulgę???

    No dobra, nie ulgę tylko korektę:

    https://kalkulatory.gofin.pl/Kalkulator-korekty-vat-
    sprzedaz-i-inna-zmiana-przeznaczenia-pojazdu-samocho
    dowego,12.html

    --
    Adam Sz.