  • 11. Data: 2010-02-24 10:44:09
    Temat: Re: ekspres do kawy z młynkiem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości
    news:hm18o2$suj$1@news.supermedia.pl...
    > ...a jak nie wypije kawy to umre...
    > Ludzie to teraz juz jak maszyny. Nie naoliwisz to nie bedzie dzialac.
    > Swoja droga szkoda takich "uporzadkowanych" stworzen...:)
    Powiedziałbym: ludziom to juz sie w głowach przewraca;))

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-02-24 10:47:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ptz" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > dociera do mnie z kuchni łagodny odgłos sączącej się kawy....
    >
    > I już wiem, że sielanka się kończy i trzeba wstać z łóżka, ale
    > przynajmniej
    > kawa jest już gotowa.
    Można jeszcze:
    7:04 automatycznie spłukuje sie woda w WC
    7:45 auto odpala w garażu
    7:47 otwiera sie brama garazowa
    7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji

    A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-02-24 11:21:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kris napisał(a):
> [...]
    > 7:47 otwiera sie brama garazowa
    > 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji
    >
    > A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))
    Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-02-24 14:02:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    kris napisał(a):
> [...]
    > 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji
    >
    > A gdzie w tym wszystkim jest człowiek;))
    >Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))

    Dobre;)))))
    Faktycznie mając taki ekspres jak chce autor wątku potrzebny będzie
    centralny serwer czasu dla ekspresu i budzika. Bo przy tak uregulowanym
    trybie życie synchronizacja jest niezbędna.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-02-24 14:26:25
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:21:59 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Jeszcze śpi bo bateria padła w budziku ;))

    a - to dlatego nie ma mi kto wyczyścić monitora ;)

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 16. Data: 2010-02-26 18:13:51
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    kris zapodal(a):

    > Można jeszcze:
    > 7:04 automatycznie spłukuje sie woda w WC
    > 7:45 auto odpala w garażu
    > 7:47 otwiera sie brama garazowa
    > 7;48 otwiera sie brama wyjazdowa z posesji

    no ale czemu by nie? W końcu po to są maszyny, żeby człowiekowi ułatwiać
    życie.
    Pomysł z kawą czekającą rano po pobudce jest bardzo dobry :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2010-02-26 19:08:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Zbylut napisał(a):
    > Pomysł z kawą czekającą rano po pobudce jest bardzo dobry :)
    Masz racje, ale jest taki expres który stwierdza że jestem
    po pobudce?
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-02-27 12:12:25
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Krzysztof 45 napisal(a):

    > Masz racje, ale jest taki expres który stwierdza że jestem
    > po pobudce?

    możliwe że jest. Ale na przykład wstając o ustalonej
    porze, można zaprogramować ekspres na parę minut przed godziną
    budzika. Inne przypadki też na pewno da się rozwiązać technicznie:)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 19. Data: 2010-02-27 18:00:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    > kris zapodal(a):

    > no ale czemu by nie? W końcu po to są maszyny, żeby człowiekowi ułatwiać
    > życie.

    Ale to człowiek powinien sam sobie ustalać harmonogram dnia a nie maszyny
    sterować postepowaniem czlowieka
    Odnosnie ekspresu: jaki t problem po wstaniu z lozka nacisnąć przycisk w
    ekspresie?
    A jak ekspres bedzie zaprogramowany na 7.00 a ty wstaniesz 10min poźniej to
    pijesz zimna kawe.

    Kris

  • 20. Data: 2010-02-27 18:32:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kris napisal(a):

    > Ale to człowiek powinien sam sobie ustalać harmonogram dnia a nie maszyny
    > sterować postepowaniem czlowieka

    a to nie jest tak? Przecież człowiek ustalił o której godzinie ma być kawa

> [...]
    > ekspresie?
    > A jak ekspres bedzie zaprogramowany na 7.00 a ty wstaniesz 10min poźniej to

    jak jest budzik na 7.00 to po to by wstać o 7, czyż nie? I wtedy wraz z
    budzikiem budzi cię zapach kawy ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut