  • 21. Data: 2010-02-27 19:22:22
    Temat: Re: ekspres do kawy z młynkiem
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
    news:slrnhoip94.me5.Zbylut@NoWhere.zzz...

    > a to nie jest tak? Przecież człowiek ustalił o której godzinie ma być kawa

    > jak jest budzik na 7.00 to po to by wstać o 7, czyż nie? I wtedy wraz z
    > budzikiem budzi cię zapach kawy ;)

    Nici z zapachu bo sypilnia na piętrze a kucnia nna parterze;0

    A jak po przebudzeniu będziesz musiał załatwić wieksza potrzeba w wWC to
    kawa stygnie
    A powtórze: co za problem wciśnąć przycisk w ekspresie jeśli ktoś już tak
    lubi kawe z ekspresu

    Kris

  • 22. Data: 2010-02-27 19:23:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > budzika. Inne przypadki też na pewno da się rozwiązać technicznie:)

    Ale po co komplikwac sobie życie

  • 23. Data: 2010-02-28 06:15:06
    Od: p...@i...pl

    Kris wrote:

    > Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > Ale po co komplikwac sobie życie

    Pilot radiowy, mozna załączyć nawet z kibla.
    Przerost ambicji nad możliwościami osobistego wykonania "inteligencji w
    domu".

  • 24. Data: 2010-02-28 21:45:03
    Od: " ptz" <b...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nici z zapachu bo sypilnia na piÄ&#65533;trze a kucnia nna parterze;0
    >
    > A jak po przebudzeniu bÄ&#65533;dziesz musiaĹ&#65533; zaĹ&#65533;atwiÄ&#65533;
    wieksza potrzeba w wWC to
    > kawa stygnie
    > A powtĂłrze: co za problem wciĹ&#65533;nÄ&#65533;Ä&#65533; przycisk w ekspresie
    jeĹ&#65533;li ktoĹ&#65533; juĹź ta
    > lubi kawe z ekspresu

    Chłopie, ale co Cię tak złości? To, że nie Ty wpadłeś na ten genialny w swojej
    prostocie pomysł ;) Spokojnie, nie jest opatentowany, możesz z niego
    skorzystać (da się zrobić nawet bez ekspresu z programatorem) :)

  • 25. Data: 2010-03-01 08:36:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ptz" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prostocie pomysł ;) Spokojnie, nie jest opatentowany, możesz z niego

    > skorzystać (da się zrobić nawet bez ekspresu z programatorem) :)

    Nic mnie nie złośći.
    Co z tego że pomysł genialny w swojej prstocie(a mozna to zrealizować w
    zwykłym ekspresie sterownikiem czasowym za kilkanascie pln)
    Tylko że ten genialny pomysł jest całkowicie niefunkcjonalny moim zdaniem.
    Równie dobrze mozna timerem sterowac spuszczanie wody w kiblu. Tylko PO CO.
    A z pomysłu i tak nie skorzystam gdyz nie lubie kawy z ekspresu. Piję
    tradycyjnie sypaną zalaną wodą z czajnika.
    Kurcze ale czajnik tez mógłby się uruchamiac o określonej godzinie.
    Tylko PO CO?;))

    Na pl.misc.budowanie toczy się dyskusja o domach inteligentnych.
    Pomysłów jest sporo, systemów do ich realizacji jeszcze więcej, ale to
    zabawa dla hobbystów lubiacych komplikować sobie zycie.
    Ew. dla takich którzy lubia pochwalic sie gościom migajacym monitorkiem
    dotykowym w przedpokoju sterujacym wszystkim i niczym.

    Wszelkie bajery życia to nie ułatwiają a i oszczędności tym bardziej żadnych
    nie przynoszą

    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-03-01 09:06:18
    Od: p...@i...pl

    kris wrote:

> [...]
    > dotykowym w przedpokoju sterujacym wszystkim i niczym.
    >
    > Wszelkie bajery życia to nie ułatwiają a i oszczędności tym bardziej

    Bajery mają to do siebie, że są zawodne. I wystarczy impuls
    elektromagnetyczny z burzy słonecznej lub bomby i wyjdą iz stroja ...
    Z inteligencji domowej wybrałbym pobieranie i oszczędzanie energii - to
    jest sprawa warta zachodu, ale też tam, gdzie energie naturalną można
    rozłożyć i tam ja akumulować na hektarach, a mieć do dyspozycji wiaterek
    I mały odwiert lub plantację roślin olejowych bądź fermentacyjnych.
    Takich miejsc w Polsce jest niewiele, a plantacje takie są tropione z
    gorliwoscią równą plantacjom maku i konopii.

  • 27. Data: 2010-03-02 15:40:29
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    kris zapodal(a):

> [...]
    > tradycyjnie sypaną zalaną wodą z czajnika.
    > Kurcze ale czajnik tez mógłby się uruchamiac o określonej godzinie.

    no jak to po co: podchodzisz a woda już ciepła :)

    > zabawa dla hobbystów lubiacych komplikować sobie zycie.
    > Ew. dla takich którzy lubia pochwalic sie gościom migajacym monitorkiem
    > dotykowym w przedpokoju sterujacym wszystkim i niczym.

    masz złe wyobrażenie. Bramę do garażu też lepiej ręczną, bo taka na pilota
    to bajer, czyż nie? :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 28. Data: 2010-03-02 20:59:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > no jak to po co: podchodzisz a woda już ciepła :)

    Tylko ze ja wolę sam decydowac kiedy chcę mieć ciepla a nie że muszę
    podejśc dokładnie o 7:04 bo wtedy czajnik wode podgrzał

    > masz złe wyobrażenie. Bramę do garażu też lepiej ręczną, bo taka na pilota
    > to bajer, czyż nie?

    Nie. Brame otwieram pilotem wtedy kiedy chce a nie że otwiera się ona sama
    27 minut po sygnale budzika lub 17 minut po zaparzeniu kawy.

    Kris

  • 29. Data: 2010-03-02 22:15:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Tylko ze ja wolę sam decydowac kiedy chcę mieć ciepla a nie że muszę
    > podejśc dokładnie o 7:04 bo wtedy czajnik wode podgrzał

    Ale przeciez to ty zdecydowałeś, ze o 7 ma być kawa, nie kto inny.

  • 30. Data: 2010-03-03 09:06:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hmk2n3$37s$1@news.onet.pl...

    > Ale przeciez to ty zdecydowałeś, ze o 7 ma być kawa, nie kto inny.

    A o 7,15 ma się woda w kiblu spuścic itd.;))

    Jak decyduje że chce kawe to podchodze do ekspresu i naciskam przycisk.
    Jak trzeba wodę w toalecie spuścic to tez sam decyduje kiedy.
    To samo z bramą garażową.
    I nieważne czy otwieram brame ręcznie, czy pilotem czy laptopem z sypialni.
    Otwieram ja całkiem świadomie wtedy kiedy mam taka potrzebe
    To samo z kawa. Piję ja wtedy kiedy mam ochote a nie wtedy kiedy
    inteligentny ekpres ją zrobi.
    Rano moze wystąpic 5minutowy pośliz czasowy żaden madry ekspres tego nie
    przewidzi i kawa zimna;))

    Krzysiek