  • 31. Data: 2009-08-02 11:13:25
    Temat: Re: elektrownia wiatrowa - wlasnej roboty
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > a to prąd jest bez akcyzy?

    nie wiem, ale teraz policz ile będzie kosztowała kilowatogodzina z agregatu
    gdy zasilisz go olejem opałowym (zdaje sie ze po 2zł/litr albo mniej), albo
    własnoręcznie pędzonym bimbrem z ziemniaków z przydomowej działki?:O)

  • 32. Data: 2009-08-03 23:47:10
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Zaczynajac od tego ze nie wie jak sie pisze aberracja a uzywa:)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 33. Data: 2009-08-04 12:37:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jaroslaw Berezowski wrote:

    > Zaczynajac od tego ze nie wie jak sie pisze aberracja a uzywa:)

    tak bardzo merytoryczna uwaga.

  • 34. Data: 2009-08-04 16:49:02
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > tak bardzo merytoryczna uwaga.

    Mi sie podoba, do tej pory to poprzednik chetnie wypominal wszystkim bledy.
    A to ze nie zna tekiego slowa, a ze belkot bo nie po polsku. Niezly
    przypadek jak widac wcale nie taki idealny. Plama ze hoho. :-)

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2009-08-16 02:19:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:0560.000008bb.4a71d133@newsgate.onet.pl...
    >
    > Do grzania wody to chyba nie potrzeba i prądnicy. Można zrobić przetwornik
    > tarcie - ciepło.

    To samo pomyślałem. Trzeba intensywnie mieszać i sama się zagrzeje.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 36. Data: 2009-08-16 02:21:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Mi sie podoba, do tej pory to poprzednik chetnie wypominal wszystkim
    > bledy. A to ze nie zna tekiego slowa, a ze belkot bo nie po polsku. Niezly
    > przypadek jak widac wcale nie taki idealny. Plama ze hoho. :-)

    Zajmuje się fotografią, więc z pewnością wie co to aberracja.

  • 37. Data: 2009-08-17 19:04:33
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):

    > To samo pomyślałem. Trzeba intensywnie mieszać i sama się zagrzeje.

    W latach osiemdziesiatych zeszlego wieku, w miesieczniku Sam Zrobie
    (ktory zreszta dosc mocno promowal energie - wtedy jeszcze tak zwana -
    niekonwencjonalna) opisany byl wiatrak wlasnie z mechanicznym
    generatorem ciepła.

  • 38. Data: 2009-08-17 23:19:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 21:04:33 +0200, zbigi napisał(a):

    > W latach osiemdziesiatych zeszlego wieku, w miesieczniku Sam Zrobie

    A nei 'Zrób Sam'?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 39. Data: 2009-08-18 20:29:10
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A nei 'Zrób Sam'?

    A mozliwe - dawno na strych nie zagladalem :)
    Byly jeszcze Horyzonty techniki ale to juz bardziej wypasione bylo - na
    kolorowym papierze i wogle. Zas Sam Zrobie czy tez Zrob Sam formatu
    okolo A4 bylo, ze sie tak wyraze, monochromatyczne zas zdjecia tylko
    czarnobiale ;)